Strijderquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
Ik sta al voor het stemlokaal. Maar ik moet nog een paar uur wachten.
#ALTIJDREADY
Ik heb (nog) niet gestemd. OP afgevinkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:54 schreef Caland het volgende:
Zoals de titel zegt, gaarne in dit topic aangeven dat je hebt gestemd, het liefst waar al dan niet met foto en eventuele SUPERLEUKE ANEKDOTES
[ afbeelding ]
Kon je dat formulier weer niet normaal opvouwen, zat er een gruwelijk lekker wijf achter het bureautje etc.
@:zipportal begint
onlogisch in VKZ / Op welke partij ga jij stemmen? #2quote:Op woensdag 22 november 2023 08:33 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen. De stembussen zijn geopend, ik verwacht dat @:onlogisch al op Dilan () heeft gestemd inmiddels.
Ik stel voor dat SP stemmers uit protest thuis blijvenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef Hallojo het volgende:
Ik stel voor dat iedereen strategisch op de SP stemt.
En dan per post stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat SP stemmers uit protest thuis blijven
Kleine worstenvingers?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een vervelend stembiljet weer.
Dan had DENK minder zetels gehad inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:46 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, het wordt redelijk weer vandaag. Had eerder op regen gehoopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |