abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211376380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
PvdA is inwisselbaar, echt totaal geen sterke onderhandelingspositie.
Als beide niet meedoen, heeft de PVV geen kans op meerderheid. Dat is wat ik stelde. Geert heeft naast de VVD een van deze nodig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2023 @ 23:38:35 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211376383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die 25 zetels krijg je niet zomaar bij andere partijen bij elkaar op rechts. De PvdA zal sowieso wel mee moeten doen, want ook NSC zal niet met Wilders in een kabinet stappen
PvdA ook niet. VVD ook niet. Tot het op eens nodig is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211376385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, voor bedrijven werkt het wel. En voor politiek niet.

Waar blijkt dat uit?
Ik stond vanmiddag in een bushokje en zag de poster van Dilan.

Nu ga ik zeker op haar stemmen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 23:39:36 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211376390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt formeren tot je een ons weegt als NSC en PVDA niet meedoen.
Lol, PvdaGL samen met Wilders.
Als dat gebeurt ga ik een paard pijpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211376392
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Staat genoteerd.
pi_211376398
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Haha ja gaat niet gebeuren natuurlijk.
pi_211376408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Inhoudelijk kom ik dan toch grotendeels bij VVD uit, maar daar heb ik dan weer een minder prettig gevoel bij. Maar waar ik een prettiger gevoel bij heb komt inhoudelijk weer minder overeen. Lastig, lastig.
Ben geen VVD stemmer, maar snap best dat het lastig is dan een andere partij te vinden inderdaad.
pi_211376411
VVD/NSC/PvdAGL/D66 zouden wel een hele ruime meerderheid halen van in de 80 zetels, de vraag is alleen of dat voor D66 genoeg is om het risico te lopen als 4e wiel vermorzeld te worden in een kabinet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211376413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:31 schreef Momo het volgende:
Omtzigt zag er wel echt uit alsof hij er klaar mee is en Yeşilgöz vond ik best zwak eigenlijk (maar hey ik zou sowieso niet stemmen op beide).
Ongeacht hoe hij er volgens sommigen uitzag, er kwam geen moment onzin uit en hoe hij Yesilgöz beschaafd de oren waste, maakte welke vorm van vermoeidheid dan ook volkomen irrelevant in mijn optiek.
Een heer met stijl
  dinsdag 21 november 2023 @ 23:43:57 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211376414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:40 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Staat genoteerd.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211376415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:43 schreef TheVulture het volgende:
VVD/NSC/PvdAGL/D66 zouden wel een hele ruime meerderheid halen van in de 80 zetels, de vraag is alleen of dat voor D66 genoeg is om het risico te lopen als 4e wiel vermorzeld te worden in een kabinet.
Geef Rob z'n klimaat en hij tekent.
  dinsdag 21 november 2023 @ 23:45:08 #187
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211376418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ongeacht hoe hij er volgens sommigen uitzag, er kwam geen moment onzin uit en hoe hij Yesilgöz beschaafd de oren waste, maakte welke vorm van vermoeidheid dan ook volkomen irrelevant in mijn optiek.
Ik vond dat hij bij Bontenbal niet echt goed uit zijn woorden kwam en de frustratie boven kwam drijven.
pi_211376421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Geef Rob z'n klimaat en hij tekent.
Het hangt van het aantal zetels af, als er morgen een score uitkomt van tussen de 10 en 15 zie ik D66 wel meedoen, maar daaronder zullen ze hun knopen wel tellen...
pi_211376423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vond dat hij bij Bontenbal niet echt goed uit zijn woorden kwam en de frustratie boven kwam drijven.
Pieter zijn driftbuien zijn toch berucht op het Binnenhof
pi_211376424
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt wel dat het of heel lang gaat duren of we gaan weer opnieuw naar de stembus
Misschien is dat laatste ook weleens goed voor de versplintering aan partijen in dit land als de kiezer daar op gaat anticiperen.
Een heer met stijl
pi_211376427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik stond vanmiddag in een bushokje en zag de poster van Dilan.

Nu ga ik zeker op haar stemmen.
Bij de VVD zetten ze in een commercial Dilan op één lijn met Willem Drees, Joop den Uyl, Ruud Lubbers, Wim Kok en Mark Rutte.

Ze presenteren haar als de nieuwe minister-president, en denken kennelijk dat 't werkt.

Wel opvallend dat ze Dries van Agt en Balkenende niet benoemen. Hebben ze het niet zo op de christelijke premiers? Of is het vrij lastig omdat deze mensen nog leven? En dan dus ook hun beklag kunnen doen?
pi_211376434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Vond ik nou juist wel en Bontebal verzon er van alles bij en liep half te schreeuwen. Ik weet dat sommige mensen dat zien als 'het debat winnen', maar ik hoor daar niet bij en inhoudelijk zei Bontebal niks sterks.

Yesilgöz en Bontebal doen net alsof doordat zij nieuw(er) zijn die partijen dat ook zijn, maar je staat daar namens je partij en niet namens jezelf.
Een heer met stijl
pi_211376435
quote:
Inhoudelijk kom ik dan toch grotendeels bij VVD uit, maar daar heb ik dan weer een minder prettig gevoel bij. Maar waar ik een prettiger gevoel bij heb komt inhoudelijk weer minder overeen. Lastig, lastig.
Tja, wat zijn de mooie woorden uit het verkiezingsprogramma van de VVD waard?

Je kunt beter kijken hoe ze de afgelopen 13 jaar gereageerd hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 november 2023 @ 23:51:43 #194
284411 crew  heywoodu
pi_211376446
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Tja, wat zijn de mooie woorden uit het verkiezingsprogramma van de VVD waard?

Je kunt beter kijken hoe ze de afgelopen 13 jaar gereageerd hebben.
Dat snap ik, maar dan wordt het al bijzonder lastig om een alternatief te vinden waar ik me wel een beetje in kan vinden. Bij eigenlijk elke partij zou ik dan met flinke tegenzin op die partij stemmen op basis van punten die ik belangrijk vind. Als "wel of geen telefoons in de klas" nou het grootste twistpunt zou zijn, ok :P
pi_211376447
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Bij de VVD zetten ze in een commercial Dilan op één lijn met Willem Drees, Joop den Uyl, Ruud Lubbers, Wim Kok en Mark Rutte.

Ze presenteren haar als de nieuwe minister-president, en denken kennelijk dat 't werkt.

Wel opvallend dat ze Dries van Agt en Balkenende niet benoemen. Hebben ze het niet zo op de christelijke premiers? Of is het vrij lastig omdat deze mensen nog leven? En dan dus ook hun beklag kunnen doen?
Prachtig hè, toch een impliciete erkenning naar 3 door de PvdA geleverde premiers. Ben nog het met ze eens ook inzake eendagsvlieg Van Agt en toevalspremier Balkenende.
Een heer met stijl
  dinsdag 21 november 2023 @ 23:54:18 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211376454
quote:
Ik moet zeggen dat deze debatten vandaag nou niet echt de keuze makkelijker hebben gemaakt :P

https://verkiezingen101.nl/ er nog maar eens bij pakken om nog eens te kijken bij de partijen die ik nog niet weg heb gestreept, of er misschien toch een partij is waar in elk geval niks staat waar ik écht tegen ben :@

VVD? Serieus? Hoe dan? -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211376458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Vond ik nou juist wel en Bontebal verzon er van alles bij en liep half te schreeuwen. Ik weet dat sommige mensen dat zien als 'het debat winnen', maar ik hoor daar niet bij en inhoudelijk zei Bontebal niks sterks.

Yesilgöz en Bontebal doen net alsof doordat zij nieuw(er) zijn die partijen dat ook zijn, maar je staat daar namens je partij en niet namens jezelf.
Toch hapte Omtzigt door te gaan beginnen over 'sensibileren' en ook de hele tijd die toeslagenouders.

Aan de vooravond van de verkiezingen zat, denk ik, Nederland daar niet op te wachten. Ik miste bij hem een uitzicht op betere tijden, het was toch vooral schoppen naar het verleden. Terwijl hij echt mooie plannen heeft.
pi_211376459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar dan wordt het al bijzonder lastig om een alternatief te vinden waar ik me wel een beetje in kan vinden. Bij eigenlijk elke partij zou ik dan met flinke tegenzin op die partij stemmen op basis van punten die ik belangrijk vind. Als "wel of geen telefoons in de klas" nou het grootste twistpunt zou zijn, ok :P
Als je je er nou niet in kan vinden, stem dan niet zomaar op de VVD... Ga dan voor een JA21 of een D66 of in welke hoek je ook zit. En als dat het allemaal ook niet is, stem dan blanco. Maar alsjeblieft, stem niet omdat je denkt ja ik moet toch wat, terwijl je het er eigenlijk niet mee eens bent.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 november 2023 @ 23:56:27 #199
284411 crew  heywoodu
pi_211376465
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
VVD? Serieus? Hoe dan? -O-
Ik zeg niet dat ik er fan van ben ofzo he :P

Maar als ik partijen weg ga strepen op inhoud vallen er sowieso een heleboel af, maar nog niet de VVD (en wat anderen natuurlijk). En van degenen die dan overblijven heb ik voor vrijwel elke partij wel mijn redenen om er niet op te willen stemmen. Bij de VVD ook, maar inhoudelijk in elk geval minder dan bij de anderen, vooralsnog.

D66 zou ik me grotendeels best in kunnen vinden, maar als ik Jetten's praatje hoor over onderhandelen met allerlei landen welke vakmensen ze ons kunnen sturen....nee, daar heb ik dan weer héél erg weinig mee, die toon. JA21....Nee.
pi_211376477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 23:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik er fan van ben ofzo he :P

Maar als ik partijen weg ga strepen op inhoud vallen er sowieso een heleboel af, maar nog niet de VVD (en wat anderen natuurlijk). En van degenen die dan overblijven heb ik voor vrijwel elke partij wel mijn redenen om er niet op te willen stemmen. Bij de VVD ook, maar inhoudelijk in elk geval minder dan bij de anderen, vooralsnog.

D66 zou ik me grotendeels best in kunnen vinden, maar als ik Jetten's praatje hoor over onderhandelen met allerlei landen welke vakmensen ze ons kunnen sturen....nee, daar heb ik dan weer héél erg weinig mee, die toon. JA21....Nee.
Nee ik zeg ook niet dat het die partijen moeten zijn. Maar als je het niet weet, waarom zou je dan 'willekeurig' je stem aan iemand geven.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 8 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')