Even gemist, wie is dat? En wat?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
demisexueel? Bestaat dat ook al?
Jij hebt straks dus ook dat gifje nodig dat je alles neuktquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt door het diversiteitsquotum, teveel vrouwen met een kleurtje op tv.
Ik loop weer te spoilen merk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gemist, wie is dat? En wat?
Noord- en Zuid-Holland. De rest mag je skippen.quote:
Lang niet alles. Zou deze demiseksueel bijvoorbeeld niet doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt straks dus ook dat gifje nodig dat je alles neukt
Voor mij andersom, maar dat heb ik weleens aangegevenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noord- en Zuid-Holland. De rest mag je skippen.
Ja, ik merkte het ook al, je moet een minuut terugspoelen!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik loop weer te spoilen merk ik
Grotendeels met je eensquote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het ook al, je moet een minuut terugspoelen!
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter hoor. Uiteindelijk houd liefde standquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is toch gewoon normaal? Eerst een band opbouwen voordat je met elkaar in bed duikt?
Of is dat een SGP standpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |