Terwijl Bontebal geen slechte lijsttrekker is.quote:
Die begon oorspronkelijk toch meer voor de rijken dan GL natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je klimaat zo belangrijk vind waarom dan niet PvdD denk ik dan.
Nee niet leuk. Arme vrouw.quote:
Zijn linkser dan GL, ik ben het gewoon wel met ze eens dat economische groei en klimaat niet samengaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die begon oorspronkelijk toch meer voor de rijken dan GL natuurlijk
Je bent m’n favoriete kakker Alp.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee. Net gekleed is niet per definitie kak
Ik hoop dat ze geen zetels verliezen morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn linkser dan GL, ik ben het gewoon wel met ze eens dat economische groei en klimaat niet samengaan.
Haha. Ik denk gewoon dat jij het mis hebt. Of we hebben een ander beeld van wat kak is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is Alp ook maar zit nog in de ontkenning
Het 2equote:Op dinsdag 21 november 2023 20:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haha. Ik denk gewoon dat jij het mis hebt. Of we hebben een ander beeld van wat kak is.
Ik kom uit een soort Gooi. Ik herken ze wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haha. Ik denk gewoon dat jij het mis hebt. Of we hebben een ander beeld van wat kak is.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent m’n favoriete kakker Alp.
En ik kom uit een doorsnee gezinquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom uit een soort Gooi. Ik herken ze wel.![]()
Oké, we noemen Dassen casual-kak.
Weet jij al op wie je gaat stemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb de skinroutine van Rob Jettrn nodig
Mooie huid idd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb de skinroutine van Rob Jettrn nodig
Niemand zit bij z’n favo partij natuurlijk.quote:
Hahahaha. Ik ben aan het kijken op Tv en wist zeker dat wat ik zocht in dit topic stondquote:
Ze hebben denk ik bewust twijfelaars gekozen, dit zal ook wel even terug opgenomen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |