Oh ja die staat in een hoekje op zolderquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
SGP komt niet omdat hun achterban geen tv kijkt
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Dit gaan we dus niet kijken.
Toedeledokie
Prima wet, maar als je zelfs na je dood niemand wil helpen kun je een briefje tekenen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gematigd. Als je geen papiertje invult zijn je organen van een ander. Nee noem ik niet gematigd. Eerder gestoord.
Het is nu meer Nee23quote:
Ik moet eerder denken aan 40-45.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb altijd idee dat hij een economie a la USA wilt
Nee ik word nu verplicht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Dat kan niet,,'jullie' vinden familie veel,belangrijker
[..]
Prima wet, maar als je zelfs na je dood niemand wil helpen kun je een briefje tekenen.
Het uiterlijk vind je geen kakker?quote:
DijenGenotquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel op date gaan met Annabel Nanninga.
Lekkerquote:
Vond het niet zo slim van haar om al haar zetel op te nemen uit de gemeenteraad van Adamquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel op date gaan met Annabel Nanninga.
Wat doet ze nu? Vond haar altijd wel goed in debat. Zou een goed kamerlid zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond het niet zo slim van haar om al haar zetel op te nemen uit de gemeenteraad van Adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |