Dit ja, ik sla over vandaag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel nu in. Wel een tegenvaller dit, ik had me op liefde verheugd, niet op politiek.
Gematigd. Als je geen papiertje invult zijn je organen van een ander. Nee noem ik niet gematigd. Eerder gestoord.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Leuk hoe extreem rechts altijd overstuur raakt van een gematigd middenpartijtje als D66.
I N C L U S I E Fquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Homosensuele onderwijzer
Christelijke man in een Islamitisch land
Ik merk een patroon
Je hebt de keuze om te zeggen dat je het niet wilt, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gematigd. Als je geen papiertje invult zijn je organen van een ander. Nee noem ik niet gematigd. Eerder gestoord.
Ik hoef geen keuze te hebben, het is mijn eigen lichaam. Ik bepaal zelf of ik iets wel of niet invul. Niet D66. Omgekeerde wereld. Promoot donor worden ipv dit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om te zeggen dat je het niet wilt, heb ik ook gedaan.
Ja voor mij hoefde het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoef geen keuze te hebben, het is mijn eigen lichaam. Ik bepaal zelf of ik iets wel of niet invul. Niet D66. Omgekeerde wereld. Promoot donor worden ipv dit.
Waar gaan we nu heen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Dit gaan we dus niet kijken.
Toedeledokie
Weet jij al wat je gaat stemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
De vier grote kanshebbers zijn er niet
Heel
Erg
Jammer
Geen Bij1, Denk, FvD, PVDD, SGP, Christen Unie, SP etc.…….
Het moet natuurlijk wel een beetje inclusief blijven. Dus wat linkse partijen en voor de vorm Caroline erbij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Heel
Erg
Jammer
SGP komt niet omdat hun achterban geen tv kijktquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Heel
Erg
Jammer
Heeft D66 dat ingevoerd?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gematigd. Als je geen papiertje invult zijn je organen van een ander. Nee noem ik niet gematigd. Eerder gestoord.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
SGP komt niet omdat hun achterban geen tv kijkt
Ja, jij?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij al wat je gaat stemmen?
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje inclusief blijven. Dus wat linkse partijen en voor de vorm Caroline erbij.
Dassen is toch geen kakkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik op kakkers viel, zou ik Dassen wel aantrekkelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |