Even gemist, wie is dat? En wat?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
demisexueel? Bestaat dat ook al?
Jij hebt straks dus ook dat gifje nodig dat je alles neuktquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt door het diversiteitsquotum, teveel vrouwen met een kleurtje op tv.
Ik loop weer te spoilen merk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gemist, wie is dat? En wat?
Noord- en Zuid-Holland. De rest mag je skippen.quote:
Lang niet alles. Zou deze demiseksueel bijvoorbeeld niet doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt straks dus ook dat gifje nodig dat je alles neukt
Voor mij andersom, maar dat heb ik weleens aangegevenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noord- en Zuid-Holland. De rest mag je skippen.
Ja, ik merkte het ook al, je moet een minuut terugspoelen!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik loop weer te spoilen merk ik
Grotendeels met je eensquote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het ook al, je moet een minuut terugspoelen!
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter hoor. Uiteindelijk houd liefde standquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is toch gewoon normaal? Eerst een band opbouwen voordat je met elkaar in bed duikt?
Of is dat een SGP standpunt.
Ik was te laatquote:
Ja, dat dacht ik ook al. Maar misschien denkt de jeugd daar anders over.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is toch gewoon normaal? Eerst een band opbouwen voordat je met elkaar in bed duikt?
Vertel dat iedereen op Tinder maar, leeftijd boeit nietquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
En ik maar denken dat iedereen in Groningen elkaar kent!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
Heuj Grunn in the house, alweer. Ik herken ze niet.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen in Groningen elkaar kent!
Ja, maar Tinder is toch ook voor de seks? First dates is voor een lange diepgaande relatie!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel dat iedereen op Tinder maar, leeftijd boeit niet
Ja vaak wel. Tinder is gewoon steekvlees-keuring.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Tinder is toch ook voor de seks? First dates is voor een lange diepgaande relatie!
Die jongen met het sinaasappelshirt is wat ze noemen een cuck.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke match.Wedden dat ze nee gaan zeggen?
Die komen elkaar buiten FD wel tegen in Grunnquote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke match.Wedden dat ze nee gaan zeggen?
In het echt stap je op iemand af op basis van het karakter dat je herkent?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja vaak wel. Tinder is gewoon steekvlees-keuring.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die jongen met het sinaasappelshirt is wat ze noemen een cuck.
Ja, ik stap op een meid af waarvan ik denk Jah die heeft een leuk karakterquote:Op woensdag 22 november 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het echt stap je op iemand af op basis van het karakter dat je herkent?
Misschien een brabo of limbabwiaan welquote:Op woensdag 22 november 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit dialect
Hou op hoor
Niemand neemt dit serieus
Alleen daar kunnen ze dit hebben jaquote:Op woensdag 22 november 2023 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien een brabo of limbabwiaan wel
Je bedoelt uitstraling.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, ik stap op een meid af waarvan ik denk Jah die heeft een leuk karakter
Ja k zou het zelf ook niet heel goed kunnen trekkenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen daar kunnen ze dit hebben ja
Heel eerlijk, ja. Daar voel ik mij niet heel gauw tot aangetrokken. Dus eigenlijk uiterlijk en innerlijk zijn belangrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt uitstraling.
Maar een 20 kg te dik en onverzorgd lief meisje laat je gewoon lopen.
Spacequote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heerlie de peerlie om aaleenie te zijn
Woon jij ook in Limburg?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja k zou het zelf ook niet heel goed kunnen trekken
quote:
Ik ben een beetje moe en zit in suspense van de uitslag vanavondquote:
Ben bang dat ik de hele nacht wakker zal zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe en zit in suspense van de uitslag vanavond
Tja, je kunt alleen je burgerplicht doen en daarna afwachten.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe en zit in suspense van de uitslag vanavond
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Tja, je kunt alleen je burgerplicht doen en daarna afwachten.
Bleek bijzonder mondig op het eindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |