Ik was te laatquote:
Ja, dat dacht ik ook al. Maar misschien denkt de jeugd daar anders over.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is toch gewoon normaal? Eerst een band opbouwen voordat je met elkaar in bed duikt?
Of is dat een SGP standpunt.
Vertel dat iedereen op Tinder maar, leeftijd boeit nietquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is toch gewoon normaal? Eerst een band opbouwen voordat je met elkaar in bed duikt?
Of is dat een SGP standpunt.
En ik maar denken dat iedereen in Groningen elkaar kent!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
Heuj Grunn in the house, alweer. Ik herken ze niet.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen in Groningen elkaar kent!
Ja, maar Tinder is toch ook voor de seks? First dates is voor een lange diepgaande relatie!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel dat iedereen op Tinder maar, leeftijd boeit niet
Ja vaak wel. Tinder is gewoon steekvlees-keuring.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Tinder is toch ook voor de seks? First dates is voor een lange diepgaande relatie!
Die jongen met het sinaasappelshirt is wat ze noemen een cuck.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke match.Wedden dat ze nee gaan zeggen?
Die komen elkaar buiten FD wel tegen in Grunnquote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke match.Wedden dat ze nee gaan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |