quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:44 schreef Enfoire het volgende:
neeeee die tt![]()
![]()
zat nog in dicht vorig topic
debat opstaan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
ik ook nietquote:
Dat kijk ik niet naarquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:03 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ik ook niet
na het journaal gaat het verder
Die is toch al heel oud?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
ER aan het kijken
Al meerdere keren gezien
Blijft een goede serie
Nopequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk je straks het laatste tv-debat nog?
Ach ER ... George Clooney ....quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
ER aan het kijken
Al meerdere keren gezien
Blijft een goede serie
Kijk ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:03 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ik ook niet
na het journaal gaat het verder
twitter staat er vol vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:15 schreef maily het volgende:
Ik wacht op een TIK-TOK-filmpje over Baudet
TIK 🌂
TOK 🍾 maar dan 'n bierflesje
Morgen dan vast welquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb al wel 'n goed idee op wie ik ga stemmen maar weet 't nog niet zeker ...
da hoeft ook niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
Laat je niet opnaaien in dat ene topicquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef M_0_0_N het volgende:
@:koen66 beetje laat! maar beter laat dan nooit, van harte gefeliciteerd
Ja oh jeee zeg... wat word je er gek van is toch niet normaal wat er geroepen wordquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien in dat ene topic
Sommige mensen hebben niet meer hersencapaciteit en roepen dan dat soort onzin
verre van normaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja oh jeee zeg... wat word je er gek van is toch niet normaal wat er geroepen word
Niet op in gaan Moonquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja oh jeee zeg... wat word je er gek van is toch niet normaal wat er geroepen word
Ga er niet meer op reageren nu, zo triest ook gewoon...quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet op in gaan Moon
Is het echt niet waard
Hij stopt nooit!quote:
ja zag dat er al gevraagd is om de TT aan te passen maar tot nu toe nog niet.quote:
Jaaa vind t echt niet kunnen, ook van alles erbij halen in het topic zelf.. belachelijk. Hoop dat de tt aangepast wordquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ja zag dat er al gevraagd is om de TT aan te passen maar tot nu toe nog niet.
Vind het walgelijk dat dit soort dingen 'gewoon' gezegd mogen worden. In een tt in een forum.
Zonder te beseffen dat er zat mensen zijn die hiermee gekwetst worden.
Wat je voedt groeitquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa vind t echt niet kunnen, ook van alles erbij halen in het topic zelf.. belachelijk. Hoop dat de tt aangepast word
Het klopt hoor lees maarquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa vind t echt niet kunnen, ook van alles erbij halen in het topic zelf.. belachelijk. Hoop dat de tt aangepast word
Ga ergens ander posten met je maffe uitsprakenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het klopt hoor lees maar
https://mentaalbeter.nl/a(...)algemene%20bevolking.
Ik zeg alleen maar dat die mensen non binair transgenders enzo ook vaak al iets anders psychisch hebben depressies borderline autisme enzo en dat klopt ook gewoon zijn gewoon onderzoeken over geweest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga ergens ander posten met je maffe uitspraken
Daaaaag Mikey
Ik raad je aan eens wat vaker naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat die mensen non binair transgenders enzo ook vaak al iets anders psychisch hebben depressies borderline autisme enzo en dat klopt ook gewoon zijn gewoon onderzoeken over geweest.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens wat vaker naar jezelf te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |