Nee. Liever allebei nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Wilders die wint morgen dan de VVD denk ik. Meer mensen die daar last van hebben?
Mag jij vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik vind niet dat FvD bij de kleine partijen hoort
Toch is het zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ja sowieso nog liever Timmermans ja en daar ben ik al geen fan vanquote:
WIlders kan niet zonder de VVD.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Wilders die wint morgen dan de VVD denk ik. Meer mensen die daar last van hebben?
Volgens hun eigen feesboek peiling inderdaad de grootste partij van het land!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
CU polt volgens mij evenveel zetels.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar laat ze maar zweten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
WIlders kan niet zonder de VVD.
Timmermans ook niet.
De VVD krijg je linksom of rechtsom er bij helaas.
Groot zijn ze in ieder geval ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:15 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik vrees vooral voor de cultuursector als we over rechts gaan. Ik zie ze nog wel nadenken over de npo er helemaal uit gooien ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op Wilders vanwege de paniek die dan ontstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |