Stand 2023:quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef Berkery het volgende:
Rob Lowe
Ed O'Neill
Dana Carvey
Meat Loaf
Trailer Phantom Menacequote:Op dinsdag 21 november 2023 17:04 schreef Berkery het volgende:
In 1998 draaide Meet Joe Black in de bioscopen. Veel bezoekers liepen voor het begin van de film de zaal al uit. Waarom?
quote:
Stand 2023:quote:As Meet Joe Black was one of the few films showing the first trailer for Star Wars: Episode I – The Phantom Menace, it was reported that droves of Star Wars fans bought tickets for the film, only to leave after the trailer showed.
Yes!quote:
En ik weet maar 1 naamquote:Op maandag 27 november 2023 18:18 schreef Burnett het volgende:
De naam van die 3e schiet mij maar niet te binnen
En dat is drie, ook nof Steve Buscemi, Sean Bean of Michael Clarke Duncan.quote:
Ethan Hawke in Oorlogswinter?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
1. Oorlogswinter?
2.
3.
4. The Village
5. Alive?
6.
7.
Laat me.quote:Op donderdag 30 november 2023 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ethan Hawke in Oorlogswinter?
En 'The Gold Rush' niet?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:34 schreef drakin het volgende:
3 en 7 zijn ook goed, the thing en frozen
Huh? The Village is dus toch goed? Dat rekende je eerder foutquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:05 schreef drakin het volgende:
O die zag ik niet
Zo is het tot dusver
1.
2.
3. The thing
4. The village
5.
6. The gold rush
7. Frozen
Dat zijn de laatste 2 koude filmsquote:Op maandag 4 december 2023 15:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
4 is Red Riding Hood (met Oldman en Seyfried)
2 Wendigo??
Oh, Anne Hathaway (devil wears Prada) en Amanda Seyfried (mama Mia)quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
2x Amerika (waarvan eentje geterroriseerd werd door Meryl Streep, in een film, terwijl de andere haar dochter speelde)
3x UK
1x Australië
1x Nieuw-Zeeland
Kijk wel even aan of het iemand iets zegt anders volgt over een dag of 2 wel een nieuwe hint.
Missen we nog twee Britse acteurs. Waarvan de initialen veel op elkaar lijken. Een echtpaar (geloof ik) in die film.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
2x Amerika Hathaway, Seyfried
3x UK Redmayne ? ?
1x Australië Jackman
1x Nieuw-Zeeland Crowe
Kijk wel even aan of het iemand iets zegt anders volgt over een dag of 2 wel een nieuwe hint.
Helena and Sacha waren inderdaad de laatste 2 namenquote:
Paul McCartneyquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:47 schreef Burnett het volgende:
Recent in de bioscoop ‘Squaring The Circle’ gezien van Anton Corbijn over Hipgnosis: op het album ‘Band On The Run’ van Paul McCartney staan diverse acteurs: noem er 1
De bekendste van de gezochte acteurs zat in een bekende film tegenover Roger.quote:
Hoezo is Paul McCartney geen acteurquote:Op zondag 10 december 2023 11:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
De bekendste van de gezochte acteurs zat in een bekende film tegenover Roger.
De andere kent u van oa The Magnificent Seven en won een Oscar in 1998.
Een geniaal acteur zelfs!quote:Op zondag 10 december 2023 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo is Paul McCartney geen acteur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2023 12:52 schreef Burnett het volgende:
[..]
Een geniaal acteur zelfs!Wat een stomme regel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda McCartney dan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik kan alleen grace Jones bedenken.quote:Op zondag 10 december 2023 11:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
Robert Mitchum ?quote:Op zondag 10 december 2023 11:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
James Caan ? Christopher Reed ?quote:
James Coburn en Christopher Lee ?quote:
quote:
Stand 2023:quote:
Starflyer +1quote:Op zondag 17 december 2023 12:50 schreef Starflyer het volgende:
Indiana Jones and the dial of destiny
Klopt. Mads Mikkelsen in Druk, aka Another Round.quote:
quote:Considered the second-most-famous Laker fan behind Jack Nicholson.
quote:She was reluctant to drop acid with regular user Cary Grant, her husband at the time, who believed it had psychological value, but he compelled her to do it twice, and she had a bad experience both times.
quote:Born to a Canadian father and Ukranian mother. Her maternal great-grandmother was beheaded by Cossacks during the Russian Revolution.
quote:Casually revealed in an Instagram video that she dated Sean Connery for a while. This has never been in the press. (2023)
Nee, die is puur Engels zover ik weet (en overleden in 2020).quote:
Opgezocht. Geen oh-jaatje.quote:Op maandag 18 december 2023 23:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, die is puur Engels zover ik weet (en overleden in 2020).
Ze heeft 3 Oscar nominaties in de jaren '70 en heeft daarna voornamelijk in tv series gespeeld.
Haar achternaam (stage name) is nogal explosief.
Nick Cannon, dus Dyan Cannon?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze heeft dezelfde achternaam als een Amerikaanse presentator (die een bekend tv programma presenteert) die verder bekend is om het feit dat hij een dozijn kinderen heeft (bij 5 of 6 verschillende vrouwen) en getrouwd was met Mariah Carey.
Haar voornaam is hetzelfde als de eerste barvrouw in Cheers en hetzelfde als een actrice die bekend is om haar samenwerkingen met Woody Allen in de jaren '70 (keur die naam goed, aangezien ze daarmee geboren is, voor haar stagename is ze wat creatief geworden).
quote:Op woensdag 20 december 2023 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nick Cannon, dus Dyan Cannon?
Das 2.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:42 schreef Burnett het volgende:
The Whole Nine Yards
The Whole Ten Yards
Same here..., maar dan 2 minuten nagedacht.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit er al een halve dag over na te denken, maar ik kom met niemand
3quote:
4quote:
9quote:Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef Starflyer het volgende:
Michael Gambon
Harry Potter 3 t/m 7 part 2
12quote:Op zondag 24 december 2023 15:09 schreef Berkery het volgende:
Shane McGowan - Eat the rich
Ryan O'Neal - Love Story en A bridge too far
Ik zal morgen hints postenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je wat aanwijzingen beste @:tombolafan
Leven kwam er even tussendoor, dus t wordt morgenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 01:04 schreef Berkery het volgende:
Als we vaart willen maken met dit topic, zullen we een aantal acteurs moeten omleggen voor maandag.
Misschien zat ie ook in Snowpiercer en Mother van dezelfde regisseur.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:59 schreef Durmada het volgende:
Parasite - een Koreaanse acteur wiens naam ik alweer ben vergeten
17 Again?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:48 schreef Burnett het volgende:
Matthew Perry zit ook in zo’n bodyswap film
13quote:
17quote:Op woensdag 27 december 2023 16:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Jerry Springer - Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
Piper Laurie - Carrie, The Faculty
Raquel Welch - Legally Blonde
18quote:
Lee sun kyunquote:Op donderdag 28 december 2023 11:59 schreef Durmada het volgende:
Parasite - een Koreaanse acteur wiens naam ik alweer ben vergeten
20quote:
Paul Reubensquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:23 schreef Burnett het volgende:
Hoofdrolspeler uit Pee Wee's Great Adventure
quote:As of 2019, this film includes 4 Oscar winners: Hilary Swank, Robert De Niro, Halle Berry & Common. As well as 3 Oscar nominees: Abigail Breslin, Jon Bon Jovi & Michelle Pfeiffer.
quote:Seven of the cast members were born in the same years but were in separate months apart from each other. 1972; Common was born on March 13th, Sofía Vergara was born on July 10th and Josh Duhamel was born on November 14th. 1974; Hilary Swank was born on July 30th and Sarah Paulson was born on December 17th. 1978; Ashton Kutcher was born on February 7th and Katherine Heigl was born on November 24th.
Stand:quote:
quote:
quote:Originally announced in 2009, this project has undergone multiple different iterations and been a property for three different studios. Originally it was a Universal Pictures production, but after five years of development, Sony Pictures took over in 2014. Jenny Bicks was hired as a screenwriter, but replaced by Diablo Cody the following year. In December 2016, Amy Schumer entered negotiations to star in the title role, as well as rewrite the screenplay alongside Kim Caramele. Schumer exited the project in 2017, where it was announced Alethea Jones would direct, Olivia Milch would write and Anne Hathaway would lead role. Sony's option expired in October 2018 and the project transferred to Warner Bros. Pictures, where the project would finally make progress and become a film.
Starflyer +1quote:
Titanicquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
Muziek uit welke film?
Billy Zane from the top
Birdsong
When I wake
Irene
Caravan
Casey's song
Upswingin'
Klopt! Dit was de muziek in de film die in beeld te zien was, of bij naam genoemd werd.quote:
Iedereen heeft de film gezien. Geregiseerd door een Nederlander.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:07 schreef Burnett het volgende:
[..]
Idee dat ik 'm nog niet gezien heb...
Starflyer +1quote:
Ik niet.quote:
Welk topic of kwistopic niet ?quote:Op maandag 8 januari 2024 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Starflyer +1
Stand 2024:
FireFox1 2
Starflyer 2
Topic is dood
We have a winnerquote:
Siquote:
Het is inderdaad Ginger Spice.quote:
quote:O.J. Simpson was considered for *** **********, but the producers feared he was "too nice" to be taken seriously as a cold-blooded killer. In 1990 (before Simpson's first trial) Dark Horse Comics printed issues using his likeness.
Sherlock_Holmes +1quote:
Link werkt niet..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Graag de namen van de acterende dochters van deze actrices:
[ afbeelding ]
Heb het aangepast, hopelijk werkt hij nu wel (heb er maar een foto van gemaakt ipv een gif).quote:
Rosselini is zeker goed.quote:
Ik ook niet. Stiefdochter van Kurt Russel ?quote:Op maandag 15 januari 2024 11:29 schreef Starflyer het volgende:
Hudson ook. Wist niet dat ze de dochter van Goldie Hawn was
quote:
quote:He is the only person to have ever directed a parent and a child to Academy Award wins.
quote:His best friend Humphrey Bogart nicknamed"Double Ugly" and "The Monster.".
quote:He and Orson Welles were good friends from the 1940s to Welles' death in 1985. Both men coincidentally made their spectacular debut as directors in 1941 (Welles with Citizen Kane (1941) andwith
(1941)). Both would eventually be directed by the other:
played in The Other Side of the Wind (2018) and Welles in Moby Dick (1956), The Roots of Heaven (1958) and The Kremlin Letter (1970).
Polanski ? Huston in Chinatown ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:08 schreef Burnett het volgende:
Oscar nominatie als regisseur in 1986 voor een film met Jack Nicholson
Via een omweg komen we er ook: John Huston is het..., maar dan in Prizzi's Honorquote:
Jon Voight & Angelina Jolie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
Welke acteurs en actrice zoek ik?....Werd de carriere van A...... door haar vader op de rails gezet terwijl hij een robbertje uitvocht ?
Juist. Ik zoek nog één acteur. Familie van.......quote:
Eric Robertsquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Ik zoek nog één acteur. Familie van.......
Stand 2024:quote:
quote:and
did not write a full script for the movie, and made most of it up as they went along. They didn't hire a crew, but instead picked up hippies at communes across the country, and used friends and passers-by to hold the cameras, and were drunk and stoned most of the time.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:45 schreef FireFox1 het volgende:
Kevin Smith en Jason Mewes, Clerks?
Ietsje ouder.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:48 schreef drakin het volgende:
Cheech & Chong Up in Smoke natuurlijk!
Stand 2024:quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:01 schreef Starflyer het volgende:
Easy Rider?
Dennis Hopper en Peter Fonda
quote:
quote:For her widely criticised performance in this film,"won" two Razzie Awards (for Worst Supporting Actress and Worst New Star). At the time, the performance also set a new record for the percentage of votes received by any actor or actress in Golden Raspberry Awards history. In a field of five contenders, the performance took over 65% of Razzie members' votes in both categories.
quote:
3 goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:22 schreef FireFox1 het volgende:
Shawshank Redemption
Godfather
The Dark Knight
The Matrix?
Return of the King?
Pulp Fiction ? Trainspotting ?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:23 schreef Burnett het volgende:
We zoeken een film die in de eerste 2 jaar geregeld op 1 stond, en een film die 1 dag op 1 gestaan heeft in de jaren 00.
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pulp Fiction ?( 3 hoogste )
Trainspotting ?( 2 hoogste )
4/5quote:Op zondag 21 januari 2024 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
Star Wars (IV A New Hope) ?![]()
Interstellar? 10s![]()
Ik ken heel die film nietquote:
quote:
drakin +1quote:
quote:We all go a little mad sometimes
quote:We're Always quickest To Doubt People Who Have A Reputation For Being Honest
quote:I think that we're all in our private traps, clamped in them, and none of us can ever get out. We scratch and we claw, but only at the air, only at each other, and for all of it, we never budge an inch.
quote:Well, it's - it's more than a hobby. A hobby's supposed to pass the time, not fill it.
Yes!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Psycho
- Anthony Perkins
- Janet Leigh
- Vera Miles
Meg Ryan & Dennis Quaidquote:Op zondag 4 februari 2024 17:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Onlangs werden de nominaties voor de Oscars bekendgemaakt. Hieronder een foto van het duo dat de nominaties voorlas:
[ afbeelding ]
Wie zijn de ouders van de jongeman in deze foto?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |