abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211364028

Is de update niet uitgerold of uitgesteld? er is een new current thing.

Klacht: Oekraine usericons zijn zo zomer 2023.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_211364032
lol
  maandag 20 november 2023 @ 22:48:48 #3
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_211364157
De Oekraïense vlag denken te kunnen vervangen met de Israëlische. Walgelijk :r
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_211364173
Ik concludeer dat mensen die voor Oekraïne zijn ook voor Israël zijn. En bij de Russische aanhangers merk ik bijna alleen maar sympathie voor Palestina.

Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld pro Rusland zijn en vervolgens voor Israël?
U MAD?
pi_211365264
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2023 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Is de update niet uitgerold of uitgesteld? er is een new current thing.

Klacht: Oekraine usericons zijn zo zomer 2023.
Ik wilde de slip van je vriendin als usericon gebruiken.
  dinsdag 21 november 2023 @ 08:08:16 #6
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211365312
Dat is precies wat ze willen, de focus verleggen
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_211365981
Mesnen die Epicbeardman hebben als forumnaam :{
Dit speelde in 2013 ;(
pi_211366022
w/
pi_211366024
Misschien kun je ze beide doen met een plaatje
pi_211366164
Reclame maken voor de NS :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 11:17:11 #11
441859 crew  Lenny77
pi_211366682
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik concludeer dat mensen die voor Oekraïne zijn ook voor Israël zijn. En bij de Russische aanhangers merk ik bijna alleen maar sympathie voor Palestina.

Eerder andersom.. wel pro Oekrïne maar een normaal denkend mens kan het toch echt niet meer eens zijn met wat Israël op dit moment aan het doen is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211366704
De Israelische vlag staat gelijk aan de Russiche.
Beide genocide plegende landen.

Dus ik snap je punt niet.
pi_211366730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eerder andersom.. wel pro Oekrïne maar een normaal denkend mens kan het toch echt niet meer eens zijn met wat Israël op dit moment aan het doen is?
Dit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211366732
Sowieso ben ik vlaggenmoe. Welke vlag dan ook. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211366763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tja het is nou niet dat die andere kant zulke lieverdjes zijn :P nog altijd Israël > hamas
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 11:34:15 #16
441859 crew  Lenny77
pi_211366823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Tja het is nou niet dat die andere kant zulke lieverdjes zijn :P nog altijd Israël > hamas
Het is echt al heel lang niet meer in proportie en degenen die lijden zijn de gewone arme sukkelaars met hopen tegelijk..
pi_211366851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is echt al heel lang niet meer in proportie en degenen die lijden zijn de gewone arme sukkelaars met hopen tegelijk..
Ja dat klopt. Veranderd er alleen niks aan dat ik hamas nog een stukje erger vind.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_211366856
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 22:50 schreef de_boswachter het volgende:

Linkse mensen hebben het moeilijk deze dagen met een "partij" kiezen in deze oorlog. In plaats van dat ze anti-oorlog zijn is het nu normaal dat hen hersenen geprogrammeerd zijn om altijd een keuze te moeten maken.

Want dan kunnen ze zich bij een groep aansluiten en gehoord voelen, vaak maken ze deze keuze op groepsdruk. Eerst tasten ze af wat de consensus is en daarna gaan ze mee met de stroming die populair is.

Zoals je overal merkt kraakt het in de hersenen van menig links mensen, zo ver die ze hebben. Waar ze normaal afhankelijk zijn van de media die bepaald wie ze moeten haten dan wel supporten, is de media de ene keer voor Israel en de andere keer voor de arme Palestijnen. Ook dat extreem linkse mensen zich affiliëren met Hamas maakt het er niet makkelijker op.

Waar ze eerst op 7 oktober pro-Israel waren, zijn ze nu weer pro-Palestina. 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_211366868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Op de middelbare werd ik een tijdje lastgevallen door een groepje, maar ik had geen zin in gedoe dus ik negeerde het. Op een gegeven moment hoorde ik eentje zeggen tegen een andere: 'Oh je kan doen wat je wil, hij doet toch niks terug.' Op dat moment kwam die naar me toe, en sloeg hij mijn broodtrommel uit mijn handen, ik was aan het eten. Natuurlijk vloog ik direct op hem af, en had ik hem binnen een paar seconden op de grond. Ik moest wel, als ik niks deed, zou het weer en weer en weer gebeuren.

Nu keur ik daarmee het geweld dat daar gebeurd niet goed, maar ik kan de gedachte erachter wel begrijpen. Ik bedoel Hezbollah, Iran en veel andere landen kijken ook mee, als er niks wordt teruggedaan beginnen die ook een aanval. Ik kan best begrijpen waarom Israël denkt dat ze dit moeten doen, als een noodzakelijk kwaad.

Het is echter niet cool, en het zou fijn zijn als het stopte, want ja, er zijn nu veel mensen die er onterecht slachtoffer van worden. Maar het westen is ook niet vies van noodzakelijk kwaad. Zo doen we nog altijd te weinig voor Afrikaanse landen waar mensen kunnen sterven aan simpele infecties.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 11:50:18 #20
441859 crew  Lenny77
pi_211366951
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:40 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Op de middelbare werd ik een tijdje lastgevallen door een groepje, maar ik had geen zin in gedoe dus ik negeerde het. Op een gegeven moment hoorde ik eentje zeggen tegen een andere: 'Oh je kan doen wat je wil, hij doet toch niks terug.' Op dat moment kwam die naar me toe, en sloeg hij mijn broodtrommel uit mijn handen, ik was aan het eten. Natuurlijk vloog ik direct op hem af, en had ik hem binnen een paar seconden op de grond. Ik moest wel, als ik niks deed, zou het weer en weer en weer gebeuren.

Nu keur ik daarmee het geweld dat daar gebeurd niet goed, maar ik kan de gedachte erachter wel begrijpen. Ik bedoel Hezbollah, Iran en veel andere landen kijken ook mee, als er niks wordt teruggedaan beginnen die ook een aanval. Ik kan best begrijpen waarom Israël denkt dat ze dit moeten doen, als een noodzakelijk kwaad.

Het is echter niet cool, en het zou fijn zijn als het stopte, want ja, er zijn nu veel mensen die er onterecht slachtoffer van worden. Maar het westen is ook niet vies van noodzakelijk kwaad. Zo doen we nog altijd te weinig voor Afrikaanse landen waar mensen kunnen sterven aan simpele infecties.
Alleen is het hier niet zo dat Israël het stille brave jongetje is geweest he?
Zich altijd heeft laten doen? Als er wat palestijnen stenen gooiden dan schoten ze terug. Het is nooit in proportie geweest alleen was het meestal op 'kleine schaal'.
Ik ben absoluut niet pro Hamas maar je kan echt niet met droge ogen zeggen dat Israël hier het enige slachtoffer is met hun gedrag van de laatste tig jaren.. Kom op..

En wat hebben simpele infecties te maken met het brute geweld wat er nu aan de gang is? Het Westen geeft ook al decenia handenvol geld aan Afrika voor hulp, dat het daar bij de verkeerde corrupte smeerlappen blijft hangen is een ander verhaal..
Zo kan je er wel vanalles bij gaan sleuren.. Het gaat in dit topic niet over andere ellende in de wereld (en ja natuurlijk is dat er genoeg)
pi_211367025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Alleen is het hier niet zo dat Israël het stille brave jongetje is geweest he?
Zich altijd heeft laten doen? Als er wat palestijnen stenen gooiden dan schoten ze terug. Het is nooit in proportie geweest alleen was het meestal op 'kleine schaal'.
Ik ben absoluut niet pro Hamas maar je kan echt niet met droge ogen zeggen dat Israël hier het enige slachtoffer is met hun gedrag van de laatste tig jaren.. Kom op..

En wat hebben simpele infecties te maken met het brute geweld wat er nu aan de gang is? Het Westen geeft ook al decenia handenvol geld aan Afrika voor hulp, dat het daar bij de verkeerde corrupte smeerlappen blijft hangen is een ander verhaal..
Zo kan je er wel vanalles bij gaan sleuren.. Het gaat in dit topic niet over andere ellende in de wereld (en ja natuurlijk is dat er genoeg)
O dat ben ik met je eens, maar dat doet helaas niks af aan het feit dat ze waarschijnlijk denken dat het erop of eronder is. Helaas zullen ze niet kijken naar hun eigen aandeel. Israël had overigens nooit moeten bestaan, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Ik zeg niet dat ze het enige slachtoffer zijn, ik zeg enkel dat ik wel begrijp waarom ze zo terugslaan. Als ze niks doen, dan voelen zij waarschijnlijk dat Hezbollah ook begint etc. Israël had nooit mogen bestaan en nu het bestaat, is het een en al ellende.

Het westen heeft Israël gesticht, het westen heeft China getraumatiseerd door de Chinese meloen te willen verdelen of opium in het land te pompen. Het westen heeft best veel dingen gedaan in het verleden waardoor heel veel mensen op de blaren zitten. Heel veel geopolitieke situaties waarin het nu misgaat, komt door het westen.

Het is alleen zo dat er altijd maar een beetje verontwaardiging is, wanneer het een 'hot' item is, en ook daar kan de aandacht gauw afwijken. Voetbalwedstrijden in Qatar zijn leuk om naar te kijken, ook al worden arbeidsmigranten kapot gemaakt. Het gaat er mij om, dat de mens altijd maar selectief en beperkt verontwaardigd is. Er zijn gewoonweg geen oplossingen en foei Israël zeggen gaat er niets aan doen. Maar mensen maken zich erom druk, gaan demonstreren en denken dat dat wat uithaalt, terwijl ergens anders in de wereld mensen net zo goed creperen, maar dat is geen hot item dus boeien.
  dinsdag 21 november 2023 @ 12:21:35 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211367201
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Linkse mensen hebben het moeilijk deze dagen met een "partij" kiezen in deze oorlog. In plaats van dat ze anti-oorlog zijn is het nu normaal dat hen hersenen geprogrammeerd zijn om altijd een keuze te moeten maken.

Want dan kunnen ze zich bij een groep aansluiten en gehoord voelen, vaak maken ze deze keuze op groepsdruk. Eerst tasten ze af wat de consensus is en daarna gaan ze mee met de stroming die populair is.

Zoals je overal merkt kraakt het in de hersenen van menig links mensen, zo ver die ze hebben. Waar ze normaal afhankelijk zijn van de media die bepaald wie ze moeten haten dan wel supporten, is de media de ene keer voor Israel en de andere keer voor de arme Palestijnen. Ook dat extreem linkse mensen zich affiliëren met Hamas maakt het er niet makkelijker op.

Waar ze eerst op 7 oktober pro-Israel waren, zijn ze nu weer pro-Palestina. 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat de vertwijfeling alleen onder links (wat je daar dan ook onder verstaat?) speelt. Was je de afgelopen twee jaar een Putinlover als je aangaf het allemaal mider zwart/wit te zien in het Rusland-Oekraine conflict; Nu komen mensen erachter dat het dus daadwerkelijk bestaat dat je van beide partijen de argumenten kan zien en ook ziet dat een conflict al zo lang speelt dat er geen goed of fout meer is.
  dinsdag 21 november 2023 @ 16:14:59 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_211369562
Mensen die niet doorhebben dat TS een reptiel is gesponsord door de alt rechtse elite, afkomstig uit de clown sekte om verdeeldheid te zaaien en een gezellig forum te ontwrichten :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 21 november 2023 @ 20:40:17 #24
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_211372672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 11:18 schreef bianconeri het volgende:
De Israelische vlag staat gelijk aan de Russiche.
Beide genocide plegende landen.

Dus ik snap je punt niet.
Israël en Rusland plegen geen genocide.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_211374303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Israël en Rusland plegen geen genocide.
Israël is een heel volk doelbewust aan het uitroeien.
En Rusland doet hetzelfde.
Althans Rusland doet een poging, en Israël slaagt er wat beter in.

Precies wat genocide is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')