Je kan het maar beter gelijk weten. Of er al kinderen zijn en of er nog een kinderwens is.quote:Op maandag 20 november 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
op je eerste date gelijk over kindjes praten,
tsja niet mijn ding.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Dit wordt niks, die linkse durft geen nee te zeggen op tv.
Die heeft zelf een body positivity tattooquote:Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Dit wordt niks, die linkse durft geen nee te zeggen op tv.
Dat wel ja, als je al kinderen heb maar niet gelijk praten over babies maken.quote:Op maandag 20 november 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan het maar beter gelijk weten. Of er al kinderen zijn en of er nog een kinderwens is.
quote:Op maandag 20 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat vervolgt komt nooit of hoogstens eenmalig
Niet praten over seks dus, staat genoteerdquote:Op maandag 20 november 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat wel ja, als je al kinderen heb maar niet gelijk praten over babies maken.
Is geen relatie toch?quote:
Intimiteit is goed natuurlijk maar gelijk te vragen over kinderen hangt niet alleen af van de sexquote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet praten over seks dus, staat genoteerd
Tot morgenquote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Was saai vanavond, morgen beter hoop ik. Fijne avond allen !
Genoeg ellende toch wel?quote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Was saai vanavond, morgen beter hoop ik. Fijne avond allen !
doeiquote:Op maandag 20 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Veel vriendschappen weer, als ik nog eens vrienden zoek weet ik wat me te doen staat.
Tot morgen!
Had je je tassen al gepakt voor Rome?quote:Op maandag 20 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Veel vriendschappen weer, als ik nog eens vrienden zoek weet ik wat me te doen staat.
Tot morgen!
Dacht dat we naar Griekenland zouden gaan?quote:Op maandag 20 november 2023 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Had je je tassen al gepakt voor Rome?
Ook goed, doen we een gyrosje op de temple van poseidonquote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat we naar Griekenland zouden gaan?moet ik mn tas opnieuw gaan pakken
Heb even terug gekeken, gaat om die Yolenny ofzo denk ik? Die ziet er inderdaad wel leuk uit. Maar rest van de date nog niet gezien dus weet niet hoe haar persoonlijkheid is.quote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorsnee niet knappe donkere meid waar jij dan ja op zegt
Hei hei. Dacht ik ook al aan ja. Effe lekker geen politiek, nu ditquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Acht alle jezus Lijststrekkers datesGodverdomme
Man man man, ik denk dat ik zo weg-zap. Hier heb ik dus geen zin inquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hei hei. Dacht ik ook al aan ja. Effe lekker geen politiek, nu dit![]()
WAT MOETEN WE NUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |