Nee gewoon van dit soort lompe woorden en zinnen. En dan nog een zachte g.quote:
Met een nog raarder hoofd.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die jongen doet me een beetje denken aan Domien Verschuren
[ afbeelding ]
Ik had gemist dat hij echt op dat niveau aan het sporten is. Dan snap ik het commentaar.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De duursporters die ik ken zijn allemaal klein en tenger, vandaar.
Dacht ik ook meteen idd. Zelfde simp uitstraling ook.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die jongen doet me een beetje denken aan Domien Verschuren
[ afbeelding ]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.quote:Op maandag 20 november 2023 20:05 schreef RipCity het volgende:
Eline heeft dr haar niet een gewassen
Wat doet ze? Juf?quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.
Ja vooral Silver. Wat een enorme flapdrolquote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.
Begon met de nicht en neef.
Triatlon vond ik nogal wat.quote:Op maandag 20 november 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gemist dat hij echt op dat niveau aan het sporten is. Dan snap ik het commentaar.
Wel knap van de makers dat er alsnog een stijgende lijn in de aflevering zit qua intelligentiequote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.
Begon met de nicht en neef.
Wat precies?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |