Eens, maar ik maak me wel zorgen over de wijze waarop met mensen die politici aanvallen wordt omgegaan. Die kerel in Gent stond een dag later weer op vrije voeten en België kennende verwacht ik ook weinig van de strafmaat.quote:Op maandag 20 november 2023 18:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eens, dat is gewoon bloedlink. Dit is geen land van lynch mobs.
Welke 'iedereen' was dat precies?quote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Ach iedereen praatte de aanval met de paraplu goed, het is wachten totdat iemand hem overhoop knalt zodat men weer krokodillentranen kan laten, Pim Fortuyn all over again
Wie praatte het goed ? En iedereenquote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Ach iedereen praatte de aanval met de paraplu goed, het is wachten totdat iemand hem overhoop knalt zodat men weer krokodillentranen kan laten, Pim Fortuyn all over again
In het geval van Baudet zou ik nog niet eens een vinger durven te wijzen, dit is iemand die in alle hoeken van de samenleving vijanden heeft. Waarschijnlijk het enige waar links, midden en rechts het mee eens is, Baudet is een mafklapper wat niets in de politiek te zoeken heeft.quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lekker debiele actie weer. En waarom? Bang voor nieuwe Adolf ofzo? De overgrote meerderheid heeft door dat het een totaaldebiel is.. laat hem lekker...
Wel grappig weer die links vs rechts discussie weer.. beide kanten hebben extremen en idioten die bereid zijn tot dit soort daden of erger..
Wat is jouw definitie van iedereen?quote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Hij heeft beveiliging, zelf geregeld, betaalt ie tonnen voor.quote:Op maandag 20 november 2023 18:49 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zal me deze keer maar inhouden.
Maar ik denk wel voor zijn eigen welzijn dat het tijd is dat de overheid beveiliging voor hem regelt. Net zoals ze met Geert Wilders doen.
Het is niet veilig meer voor hem om zich casual onder de bevolking te begeven.
We zijn in een soort koude oorlog beland met een Russische gek die hij blijft verdedigen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het rare is dat Thierry juist een stuk milder is geworden op de vlakken waar Jan Maat, Wilders en Fortuyn als extreem worden gezien en waardoor ze aangevallen en bedreigd werden.
Oekraïne-aanhangers, vaccinverkopers, coronaslachtoffers, klimaatfantasten en maanbezoekers blijven over.
Money well spent zo te zien....quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft beveiliging, zelf geregeld, betaalt ie tonnen voor.
Dat zijn er dan geen van Tempoteam.quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft beveiliging, zelf geregeld, betaalt ie tonnen voor.
Dat deed ik dus niet. Maar je leest denk ik vooral wat je wil lezen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zoals er hier proberen de schuld van de moord op Els Borst in de schoenen te schuiven van het rechterkamp, maar die reacties zul je waarschijnlijk gemist hebben.
quote:Zojuist heeft een traumachirurg
@thierrybaudet
behandeld in het UMCG. Hij is met een bierfles op zijn achterhoofd geslagen en tevens net naast zijn oog op de rand van zijn slaap geraakt. Een beveiliger raakte eveneens gewond aan zijn gezicht. We zijn ons aan het beraden of het evenement in Zwolle door kan gaan. Zsm meer.
Zucht serieus? Kijk het paraplu topic deel 1 ff terug wil jequote:Op maandag 20 november 2023 18:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke 'iedereen' was dat precies?
Goedkoop scoren steeds om Fortuijn met de huidige rechts-extermisten te vergelijken. Fortuijn was gewoon rechts.quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We zijn in een soort koude oorlog beland met een Russische gek die hij blijft verdedigen.
Dat heb ik Fortuyn niet zien doen.
quote:
En daar komt na een bedelactie nog een tonnetje bijquote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Money well spent zo te zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |