Maar dat was toch niet een politieke moord. Ik meen dat dat gewoon puur toeval was.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan vergeet je de moord op Els Borst nog..
Lekker stukje whataboutism en vooruithuilen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach het gekrijs nadat een man aan de overkant van de straat stond bij Kaag was vele malen erger. Kaag was zelfs in oorlogsgebied niet zo bang geweest, waarna de D66 kliek de vinger weer eens wees naar Baudet en Wilders.
Jammer dat je zoiets dan niet ziet.
Nee, geloofsfundi.quote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet een politieke moord. Ik meen dat dat gewoon puur toeval was.
Nee die zal voor 20:00 heengezonden zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 18:10 schreef JimmyJames het volgende:
Zou die sukkel, die hopelijk wat jaartjes mag brommen na dit, beseffen dat dit waarschijnlijk zetelwinst gaat opleveren voor FvD?
Aad Kosto in 1991, huis opgeblazen. Ed van Thijn een verijdelde bomaanslag. Roel van Duijn, Kabouter in Amsterdam, in de jaren ‘70.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is er ooit een linkse politicus aangevallen in Nederland?
Opzich best lastig om op een halve meter een bierflesje aan te zien komen in een kroegquote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
Achterlijke kneuzenactie weer![]()
Maar wat voor een beveiliging heeft die man eigenlijk? Staan ze nou alweer of nog steeds te slapen?
Geen idee, misschien weten andere mensen het, geen zin om te googlen. Feit is wel dat het linkerkamp zonder beveiliging op straat kan terwijl ze vervelende tweets gelijkstellen en uitmelken alsof ze door het oog van de naald zijn gekropen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is er ooit een linkse politicus aangevallen in Nederland?
Ik zie hem nog staan met zijn kat in zijn armen...quote:Op maandag 20 november 2023 18:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Aad Kosto in 1991, huis opgeblazen. Ed van Thijn een verijdelde bomaanslag. Roel van Duijn, Kabouter in Amsterdam, in de jaren ‘70.
Nee. Dat ging over de euthanasiewet.quote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet een politieke moord. Ik meen dat dat gewoon puur toeval was.
Die is vermoord door iemand die ernstig psychisch gestoord is. Zij was ook al vele jaren met pensioen toen. Deze persoon heeft ook tbs opgelegd gekregen als ik mij dat goed herinner.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan vergeet je de moord op Els Borst nog..
Ik vind thierry een rare snuiter (en nog wel meer die verkiesbaar zijn) maar geweld kan je nooit goed praten ongeacht welke mening je hebt of wat je roept.quote:Op maandag 20 november 2023 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijken of er weer"ik keur het af maar.." reacties komen.
Dat is geen feit, dat is zelfs pertinente nonsens.quote:Op maandag 20 november 2023 18:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weten andere mensen het, geen zin om te googlen. Feit is wel dat het linkerkamp zonder beveiliging op straat kan terwijl ze vervelende tweets gelijkstellen en uitmelken alsof ze door het oog van de naald zijn gekropen.
En zo is het ook.quote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind thierry een rare snuiter (en nog wel meer die verkiesbaar zijn) maar geweld kan je nooit goed praten ongeacht welke mening je hebt of wat je roept.
Dus keihard aanpakken die daders.
Ditquote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind thierry een rare snuiter (en nog wel meer die verkiesbaar zijn) maar geweld kan je nooit goed praten ongeacht welke mening je hebt of wat je roept.
Dus keihard aanpakken die daders.
Is toch ook van de zotten. Politici gewoon met rust laten, wat voor opvatting ze ook hebben.quote:Op maandag 20 november 2023 18:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Mooiste is wel als er een malloot met een fakkel voor een deur gaat staan is het hele land van de leg en hebben we jankende dochters op tv.
Voor 370k per jaar mag je toch wel verwachten dat gekkies met paraplu en bierflesje uit je buurt gehouden wordenquote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
Achterlijke kneuzenactie weer![]()
Maar wat voor een beveiliging heeft die man eigenlijk? Staan ze nou alweer of nog steeds te slapen?
Dan graag de beelden waarin linkse politici fysiek worden belaagd tijdens hun campagne? Of de berichten over vermoorde linkse politici? Heb je die niet dan de verhalen over zaaltjes of zelfs een asiel die hun afspraak met linkse politici moesten afzeggen omdat ze doodsbedreigingen krijgen?quote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is geen feit, dat is zelfs pertinente nonsens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |