quote:Zojuist heeft een traumachirurg
@thierrybaudet
behandeld in het UMCG. Hij is met een bierfles op zijn achterhoofd geslagen en tevens net naast zijn oog op de rand van zijn slaap geraakt. Een beveiliger raakte eveneens gewond aan zijn gezicht. We zijn ons aan het beraden of het evenement in Zwolle door kan gaan. Zsm meer.
Die accounts zijn bij de vorige aanval toch opgeheven?quote:Op maandag 20 november 2023 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijken of er weer"ik keur het af maar.." reacties komen..
Momenteel heerst de hashtag #stoprechts.quote:Op maandag 20 november 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
Geweld is uiteraard nooit goed.
Het is wachten op weer een politieke moord.
Idioten heb je overal. Zowel op recht, links en weet ik veel waar.quote:Op maandag 20 november 2023 18:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Momenteel heerst de hashtag #stoprechts.
Wat mij betreft een gevaarlijke indicatie.
Hmm, niet echt. Dat gaat niet eens over FvD, want die zijn op geen enkele manier een gevaar. Dat gaat over PVV en VVD.quote:Op maandag 20 november 2023 18:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Momenteel heerst de hashtag #stoprechts.
Wat mij betreft een gevaarlijke indicatie.
Nee, een faal van de klapjosti de meent dat je iemand met een glas of fles moet slaan. Van niemand anders.quote:Op maandag 20 november 2023 18:07 schreef Tourniquet het volgende:
Weer een faal van zijn beveiliging.
Daar hebben we de eerstequote:Op maandag 20 november 2023 18:08 schreef Magister_Artium het volgende:
Een tik met een bierfles. Doet pijn en kan lelijke verwondingen veroorzaken.
Ondertussen de Baudetclan op X woedend: eEn AaNsLaG! DeMoNiSeRiNg!
quote:Op maandag 20 november 2023 18:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Niet hij: een van zijn vriendjes.
Ah, dan zag ik het verkeerd.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik het op welke manier dan ook goedpraat. Ik heb het over de forumjosti’s op X die moord en brand schreeuwen en schuldige opdrachtgevers zoeken.quote:
Klopt ja, al die miljoenen mensen die op links stemmen stonden hier goedkeurend bij te kijken.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Confetti het volgende:
Links is weer aan het radicaliseren.
Die aanslag op de CD leidde tot geen enkele maatregel en eindigde op de regiopagina van het huis-aan-huisblad, dus ik zie de overeenkomst niet.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie het nog niet in de media, maar erg triest.
Ik vind hem een enorme malloot, maar dit zijn enge toestanden in Nederland. Het kan ook totaal verkeerd gaan en dat er weer een politicus wordt vermoord.
Iedereen kan zich de moord op Fortuyn herinneren. De aanslag op Janmaat waarbij zijn vriendin een been verloor en een hotel werd afgebrand. De bomaanslag door RARA vanwege het asielbeleid van staatssecretaris Aad Kosto. Ook toen kon dit in bepaalde kringen op begrip en instemming rekenen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_op_Hotel_Cosmopolite
We weten nog niets over de dader, dus wellicht moet je deze beschuldigingen nog even voor je houden.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Confetti het volgende:
Inmiddels wel.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef rutger05 het volgende:
Dat het FvD webcare team hier garen bij spint staat los van het feit dat jij dit downplayed naar "een tik met een fles"quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het op welke manier dan ook goedpraat. Ik heb het over de forumjosti’s op X die moord en brand schreeuwen en schuldige opdrachtgevers zoeken.
Ach het gekrijs nadat een man aan de overkant van de straat stond bij Kaag was vele malen erger. Kaag was zelfs in oorlogsgebied niet zo bang geweest, waarna de D66 kliek de vinger weer eens wees naar Baudet en Wilders.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het op welke manier dan ook goedpraat. Ik heb het over de forumjosti’s op X die moord en brand schreeuwen en schuldige opdrachtgevers zoeken.
Zal wel wat meevallen, denk niet dat er veel mensen aan de linkerkant Baudet überhaupt serieus nemen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Confetti het volgende:
Wil je voortaan de aanvullende bijzin ook citeren? Het is trouwens ‘je downplayt’.quote:Op maandag 20 november 2023 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat het FvD webcare team hier garen bij spint staat los van het feit dat jij dit downplayed naar "een tik met een fles"
En dit soort voorvallen moet je nooit downplayen
En dan vergeet je de moord op Els Borst nog..quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind hem een enorme malloot, maar dit zijn enge toestanden in Nederland. Het kan ook totaal verkeerd gaan en dat er weer een politicus wordt vermoord.
Iedereen kan zich de moord op Fortuyn herinneren. De aanslag op Janmaat waarbij zijn vriendin een been verloor en een hotel werd afgebrand. De bomaanslag door RARA vanwege het asielbeleid van staatssecretaris Aad Kosto. Ook toen kon dit in bepaalde kringen op begrip en instemming rekenen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_op_Hotel_Cosmopolite
Is er ooit een linkse politicus aangevallen in Nederland?quote:Op maandag 20 november 2023 18:10 schreef Tekaschi het volgende:
Valt wel op welk kamp in de politiek continue wordt aangevallen of beveiliging nodig heeft, maar ja we zien de bruinhemden al sinds 7 oktober door de Europese straten marcheren.
Ben geen fan van hem, verre van, maar van onze politici blijf je af!
Ja, maar die had het verdiend, werd toen in bepaalde kringen gezegd.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan vergeet je de moord op Els Borst nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |