Kom maarquote:Op maandag 20 november 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen er onze missie van maken
Zal je even DM'en.quote:Op maandag 20 november 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stuur maar adres
Kom ik er aan
LEUGENSquote:Op maandag 20 november 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks te zien
Zeker weer naar @:Sally gestuurd
Met deze gegevens vinden we je vastquote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LEUGENS
Ook even doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met deze gegevens vinden we je vastLaat me raden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klepstraat 1-I
1001 AA KlepzeikerwaardOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met deze gegevens vinden we je vastJe spreekt al over 'we', dus je zit alles door te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik mag dm niet openbarenquote:Op maandag 20 november 2023 11:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me raden...
Klepstraat 1-I
1001 AA Klepzeikerwaard
Voor een jongetje met zo’n grote mond moet je 2 vrouwen ( of 3 ) toch wel aankunnenquote:Op maandag 20 november 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spreekt al over 'we', dus je zit alles door te spelen
EN TERECHT.quote:
Hah, 5 makkelijk.quote:Op maandag 20 november 2023 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een jongetje met zo’n grote mond moet je 2 vrouwen ( of 3 ) toch wel aankunnen
Je schaamt je toch niet voor die foto’s die je stuurt ??quote:
Nee, zeker nietquote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je schaamt je toch niet voor die foto’s die je stuurt ??
Je moet niet de dm’s die je met andere vrouwen deelt door de war halen met die van mijquote:Op maandag 20 november 2023 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet![]()
Je vraagt continue om meer
Ik heb een goed archief en systeem, dus hier klets je je niet uitquote:Op maandag 20 november 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet niet de dm’s die je met andere vrouwen deelt door de war halen met die van mij
Ik kan wel even mijn dm aan jou hier postenquote:Op maandag 20 november 2023 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een goed archief en systeem, dus hier klets je je niet uit
Maar dat mag nietquote:Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan wel even mijn dm aan jou hier posten
Ja het kan, maar dan weet ik je echt wel te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |