Dat is die gewend in de darkroom.quote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Jahr00n het volgende:
waarom staat die kneus van d66 altijd te pronken alsof ie 30 zetels scoort?
het gaat over palestinaquote:Op zondag 19 november 2023 19:18 schreef Akathisia het volgende:
Heeft een vijfjarig non-binair kindje al aan Thierry gevraagt of hij zich schuldig voelt voor de discriminatie waaronder ie gebukt gaat?
Hahaha ja omdat hij zo dik is he hahaquote:Op zondag 19 november 2023 19:14 schreef halfway het volgende:
Timmerfrans vindt sport na school belangrijkhet voorbeeld zelve
Nu gaan ze denken dat dat normaal is, het zaadje is geplant.quote:Op zondag 19 november 2023 19:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahaha ja omdat hij zo dik is he haha
Want Thierry.quote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef Jojoke het volgende:
Waarom zit het CDA er eigenlijk bij? Ik dacht dat andere partijen hoger stonden?
omdat hij zo'n schat isquote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef Jojoke het volgende:
Waarom zit het CDA er eigenlijk bij? Ik dacht dat andere partijen hoger stonden?
Komt als enige normaal over jaquote:Op zondag 19 november 2023 19:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb niks met het CDA maar die Bontenbal is wel een leuke gozer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |