Dat is die gewend in de darkroom.quote:Op zondag 19 november 2023 19:11 schreef Jahr00n het volgende:
waarom staat die kneus van d66 altijd te pronken alsof ie 30 zetels scoort?
het gaat over palestinaquote:Op zondag 19 november 2023 19:18 schreef Akathisia het volgende:
Heeft een vijfjarig non-binair kindje al aan Thierry gevraagt of hij zich schuldig voelt voor de discriminatie waaronder ie gebukt gaat?
Hahaha ja omdat hij zo dik is he hahaquote:Op zondag 19 november 2023 19:14 schreef halfway het volgende:
Timmerfrans vindt sport na school belangrijkhet voorbeeld zelve
Nu gaan ze denken dat dat normaal is, het zaadje is geplant.quote:Op zondag 19 november 2023 19:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahaha ja omdat hij zo dik is he haha
Want Thierry.quote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef Jojoke het volgende:
Waarom zit het CDA er eigenlijk bij? Ik dacht dat andere partijen hoger stonden?
omdat hij zo'n schat isquote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef Jojoke het volgende:
Waarom zit het CDA er eigenlijk bij? Ik dacht dat andere partijen hoger stonden?
Komt als enige normaal over jaquote:Op zondag 19 november 2023 19:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb niks met het CDA maar die Bontenbal is wel een leuke gozer.
Deze ronde is het overleven, hij heeft wel potentie om ze daarna weer beetje terug op de kaart te zettenquote:Op zondag 19 november 2023 19:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doe niet zo dom.quote:Op zondag 19 november 2023 19:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb geen idee van de selectiecriteria in dit specifieke geval. Maar vaak zijn is ieder geval het huidige zetelaantal ook een weegfactor.quote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan wel wat redenen bedenken waarom Thierry Baudet niet komt. Die kijkt op dat tijdstip naar Podium Klassiek, om de musici vanaf de bank uit te schelden voor amateurs.quote:Op zondag 19 november 2023 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de selectiecriteria in dit specifieke geval. Maar vaak zijn is ieder geval het huidige zetelaantal ook een weegfactor.
quote:Op zondag 19 november 2023 21:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik kan wel wat redenen bedenken waarom Thierry Baudet niet komt. Die kijkt op dat tijdstip naar Podium Klassiek, om de musici vanaf de bank uit te schelden voor amateurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |