Dan moeten we Nederland maar verplaatsenquote:Op zondag 19 november 2023 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna overal foute boel weer nu
[ afbeelding ]
Wij kunnen veel..quote:Op zondag 19 november 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moeten we Nederland maar verplaatsen
En die blazen het verhaaltje uit.quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
We huren die Oostenrijkse blazers in
Moet goed komen dan..quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doet een olifant..quote:Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die blazen het verhaaltje uit.
Zal mario leuk vinden als ze op zijn berg ook nog gaan scheiten.quote:
Hoe komt een olifant op een berg?quote:Op zondag 19 november 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal mario leuk vinden als ze op zijn berg ook nog gaan scheiten.
Stampvoetend?quote:
Hooguit een stukje hoger.quote:
En toch stemmen we er massaal opquote:Op zondag 19 november 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Blij te zien dat de vvd zijn beleid gewoon doorzet in de verkiezingen.
liegen en bedriegen blijft hun motto
En krijgneigingen van de wi**
Ik snap dat serieus niet. Hoe kunnen al die mensen nog geloven dat ze het voor hun gaan oplossenquote:
We?quote:
Veel rijken denk ik?quote:Op zondag 19 november 2023 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet. Hoe kunnen al die mensen nog geloven dat ze het voor hun gaan oplossen
Geen idee. Ik stem er niet op.quote:
Gaan we doenquote:Op zondag 19 november 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Stem op de partij vd Badeendjes.
Bestaat ook al nietquote:Op zondag 19 november 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Stem op de partij vd Badeendjes.
Niet makkelijk, dat heeft Hannibal ervarenquote:
Wat ik eigenlijk knapper vind is dat hij die beesten wel de middellandse zee over heeft gekregen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet makkelijk, dat heeft Hannibal ervaren
hoveel staat?quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |