quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijgt-ie het weer hoog in z'n bol dat-ie kampioen kan worden enzo.
quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.
Daar krijgen we weer brokken van...quote:
LEC heeft een mega lang contract getekend, geloof dat Norris voor 2025 vrij is, maar weet niet hoe lang Max nog doorgaat? hij tekende op zijn 16de het contract met STR. 2028 loopt zijn contract af, denk dat hij dan met de show klaar is.quote:Op zondag 19 november 2023 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een type Leclerc of Norris zou het bij RB wel heel goed gaan doen
Misschien weet hij al dat het ophoudt bij RB en boeit het hem niet meer of het is echt een dummie.quote:Op zondag 19 november 2023 20:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eens hoor, maar bedoelde dat je altijd P2 moet houden als je met een RB zo laat in de race daar rijdt. Dan moet je je niet zo kinderlijk laten verschalken
Als de auto dan nog steeds goed genoeg is om mee te doen voor de titel, gaat hij vast niet stoppen. En als de auto niet goed genoeg is, gaan Norris en Leclerc daar vast ook niet zomaar naar toequote:Op zondag 19 november 2023 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
LEC heeft een mega lang contract getekend, geloof dat Norris voor 2025 vrij is, maar weet niet hoe lang Max nog doorgaat? hij tekende op zijn 16de het contract met STR. 2028 loopt zijn contract af, denk dat hij dan met de show klaar is.
Jaloerse Kelly incoming.quote:Op zondag 19 november 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
on an other note....
Max gaat op zangles bij Geri Horner
quote:Op zondag 19 november 2023 16:17 schreef Nizno het volgende:
Ow nog heel even he...
Mag ik even noemen dat Donny Osmond een goede versie zong van die star gesprinkelde banner?
Niet zo overdreven uithalen als we wel eens gehoord hebben.
quote:
Fragmentje van het moment zelf was al gepostquote:Op maandag 20 november 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
OMG, die vent die in het gezicht van Checo staat te schreeuwen. Ik zie het nu pas voor het eerst in dit clipje.![]()
![]()
![]()
(vanaf 1.04 minuut, als je ongeduldig bent)
Checo ook echt: "WTF is je probleem man?"quote:Op maandag 20 november 2023 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Fragmentje van het moment zelf was al gepost
Maar idd... arme Checo😂
En:quote:Op maandag 20 november 2023 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Checo ook echt: "WTF is je probleem man?"
Mijn vrouw heeft de Bottass kalender gekocht..quote:Op zondag 19 november 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bottas hoort niet in een RB idd. Die is eerder op weg naar de uitgang.
miss Ric dan volgend jaar RB, zodat ze kunnen kijken wie er op lange termijn in die auto presteert?quote:Op zondag 19 november 2023 21:40 schreef Perox het volgende:
Ik heb bij Perez echt niets, hij kan niet goed met de druk en ook niet met deze auto omgaan. En die auto gaat niet wezenlijk veranderen. Wat dat betreft zou Dino Ric het beter doen. Maar om hem nog eerst een jaar in de AT te houden om dan evt. naar RBR door te schuiven vind ik helemaal waanzinnig dom. Die gozer wordt ook niet jonger. En intussen krijgt nieuw talent helaas geen kansen. Dat vind ik gewoon jammer.
Helaas is geld belangrijker dan talent in deze sport. Dat zie je ook aan andere coureurs die nog steeds rondjes rijden terwijl al lang duidelijk is dat het niets is en niets (meer) wordt.
Wanneer wordt de scheiding uitgesproken?quote:Op maandag 20 november 2023 11:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de Bottass kalender gekocht..
proficiat, bofkont!quote:Op maandag 20 november 2023 11:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de Bottass kalender gekocht..
Botkontquote:
Blijft toch altijd moeilijk die 2e rijder, je ziet toch dat als de druk van de 2e rijder (te) hoog wordt bij jongens zoals Leclerc, Hamilton, Norris ze eerder in de fout gaan.quote:Op maandag 20 november 2023 11:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
miss Ric dan volgend jaar RB, zodat ze kunnen kijken wie er op lange termijn in die auto presteert?
die Lawson kan best die AT in. verder denk ik dat Yuki niet iets is voor de toekomst en Albon wil niet meer.
je moet iemand hebben die stabiel hoog genoeg finished en ook begrijpt dat de strijd aangaan met Max niet te doen is, dus gewoon een 2de rijder, die niet opstandig is.quote:Op maandag 20 november 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch altijd moeilijk die 2e rijder, je ziet toch dat als de druk van de 2e rijder (te) hoog wordt bij jongens zoals Leclerc, Hamilton, Norris ze eerder in de fout gaan.
Nu zeg ik niet dat dit bij Verstappen ook zou gebeuren maar het is wel een afweging die je als team moet maken.
12 jaar in de F1 en hij heeft nu nog tips nodig?quote:Op zondag 19 november 2023 20:10 schreef Nizno het volgende:
Perez zit prima in de auto bij RBR.
Als ze hem nog wat tips geven dat hij zijn auto minder hoeft te stellen op zijn voorkeuren maar zichzelf meer aanpast aan de snelste setup kan hij een stabiele tweede rijder zijn.
Waar precies? Ben benieuwd of iets meer context helpt.quote:Op maandag 20 november 2023 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Fragmentje van het moment zelf was al gepost
Maar idd... arme Checo😂
Nee, geeft niet meer context.quote:Op maandag 20 november 2023 11:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waar precies? Ben benieuwd of iets meer context helpt.
Ze wilde hem eigenlijk voor de gein aan haar broertje geven, maar hij is wel erg.. ja.. eehm.. erg.quote:Op maandag 20 november 2023 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wanneer wordt de scheiding uitgesproken?
Er zijn er niet zoveel die dan overblijven.. de categorie Norris/Leclerc/Russell gaat niet naar RB als ze de strijd niet aan mogen gaan met Max, die zijn dan liever de nummer 1 in een ander team. Dan heb je de jonge talenten die dat in 1e instantie wel accepteren, maar die gaan niet stabiel hoog genoeg finishen en heel veel geduld hebben ze bij RB ook niet qua coureurs..quote:Op maandag 20 november 2023 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet iemand hebben die stabiel hoog genoeg finished en ook begrijpt dat de strijd aangaan met Max niet te doen is, dus gewoon een 2de rijder, die niet opstandig is.
Waarom zouden ze dat niet mogen?quote:Op maandag 20 november 2023 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn er niet zoveel die dan overblijven.. de categorie Norris/Leclerc/Russell gaat niet naar RB als ze de strijd niet aan mogen gaan met Max, die zijn dan liever de nummer 1 in een ander team. Dan heb je de jonge talenten die dat in 1e instantie wel accepteren, maar die gaan niet stabiel hoog genoeg finishen en heel veel geduld hebben ze bij RB ook niet qua coureurs..
Dan blijft de categorie Bottas/Perez/Ricciardo over, maar Bottas begon elk jaar ook met de opmerking dat hij nu echt de strijd aan kon gaan met Lewis, Perez dacht hetzelfde toen hij dit jaar 2x won..
Leek sterk op deze versie uit Superbowl 27quote:Op zondag 19 november 2023 16:17 schreef Nizno het volgende:
Ow nog heel even he...
Mag ik even noemen dat Donny Osmond een goede versie zong van die star gesprinkelde banner?
Niet zo overdreven uithalen als we wel eens gehoord hebben.
Als iemand een duidelijke nummer 2 is (en dat ook accepteert), ga ik er vanuit dat hij niet de strijd aan mag gaan..quote:
Ik denk dat iedereen het wel mag maar niemand goed genoeg is.quote:Op maandag 20 november 2023 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als iemand een duidelijke nummer 2 is (en dat ook accepteert), ga ik er vanuit dat hij niet de strijd aan mag gaan..
Perez mag/mocht ook de strijd aangaan en is daar een beetje onderdoor aan gegaan, ik denk niet dat er momenteel een rijder is die de strijd aan kan gaan met Verstappen, zeker niet bij Red Bull.quote:Op maandag 20 november 2023 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als iemand een duidelijke nummer 2 is (en dat ook accepteert), ga ik er vanuit dat hij niet de strijd aan mag gaan..
Max rijdt iedereen aan gort. En ik denk dat iedereen dat wel beseft, maar het stiekem toch probeert.quote:Op maandag 20 november 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez mag/mocht ook de strijd aangaan en is daar een beetje onderdoor aan gegaan, ik denk niet dat er momenteel een rijder is die de strijd aan kan gaan met Verstappen, zeker niet bij Red Bull.
Ja, eens hoor, maar ik reageerde op de opmerking dat de ideale 2e rijder bij RB een rijder is die constant hoog eindigt, maar wel accepteert dat hij duidelijke 2e rijder is.quote:Op maandag 20 november 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez mag/mocht ook de strijd aangaan en is daar een beetje onderdoor aan gegaan, ik denk niet dat er momenteel een rijder is die de strijd aan kan gaan met Verstappen, zeker niet bij Red Bull.
Ik denk dat wie het ook is/wordt dat wel de beste benadering is, blijkbaar is strijden en het onderspit delven zwaarder dan gewoon rijden voor wat je waard bent en goeie 2e worden.quote:Op maandag 20 november 2023 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eens hoor, maar ik reageerde op de opmerking dat de ideale 2e rijder bij RB een rijder is die constant hoog eindigt, maar wel accepteert dat hij duidelijke 2e rijder is.
https://www.motorsportmag(...)im-the-las-vegas-gp/quote:What Perez really needed now was for Leclerc to keep Verstappen off his back. So, like Sainz in Singapore, he allowed his pursuer to get within DRS reach, hoping to tow Leclerc along fast enough to thwart Verstappen. So long as the gap was more than 0.5sec at the DRS detection point, he reckoned he was safe from Leclerc being able to pass. His race engineer would inform him of the gap each lap. On lap 35 the gap had been 0.7sec so he wasn't even really defending into Turn 14 when Leclerc suddenly turned up alongside! It was a demon move - and got him the lead back.
Nou weet ik wel dat er dingen geroepen zijn over Verstappen die Perez niet zou helpen in de strijd om de 2e plek in het kampioenschap, maar dit is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 20 november 2023 13:57 schreef Tarado het volgende:
Ook wel grappig om te lezen dat Perez Leclerc in de drs zone hield om Verstappen erachter te houden, plan 10, uitvoering 1
[..]
https://www.motorsportmag(...)im-the-las-vegas-gp/
Het grappige is dat Verstappen wel inhield toen hij op #1 reed en Perez op #2, niet om hem DRS maar wel tow te geven in diens strijd tegen Leclerc, mocht uitendelijk ook niet baten.quote:Op maandag 20 november 2023 14:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nou weet ik wel dat er dingen geroepen zijn over Verstappen die Perez niet zou helpen in de strijd om de 2e plek in het kampioenschap, maar dit is weer het andere uiterste.
Dus eigenlijk heeft Perez zich twee keer laten piepelen op dezelfde manierquote:Op maandag 20 november 2023 13:57 schreef Tarado het volgende:
Ook wel grappig om te lezen dat Perez Leclerc in de drs zone hield om Verstappen erachter te houden, plan 10, uitvoering 1
[..]
https://www.motorsportmag(...)im-the-las-vegas-gp/
Red Bull had bij Verstappen wel de achtervleugel veranderd naar een kleinere om hem wat meer topspeed te geven, was wel langzamer over een rondje en hebben ze kwalificatie dus opgeofferd voor de race. Perez reed nog met dezelfde als vrijdag en had dus wat minder topspeed, al is dat geen excuus.quote:Op maandag 20 november 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Perez zich twee keer laten piepelen op dezelfde manier
Ik geloof daar niet zo in, Sergio Perez had tijdens de kwalificatie de hoogste topsnelheid in de speed trap.quote:Op maandag 20 november 2023 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull had bij Verstappen wel de achtervleugel veranderd naar een kleinere om hem wat meer topspeed te geven, was wel langzamer over een rondje en hebben ze kwalificatie dus opgeofferd voor de race. Perez reed nog met dezelfde als vrijdag en had dus wat minder topspeed, al is dat geen excuus.
Ik gooi nog maar eens de quote van Didier Pironi er in; "If you ask a person 'who's better, you or your teammate?' and that person doesn't say 'me', then he's either a liar, or not a Formula 1 driver'.quote:Op maandag 20 november 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat wie het ook is/wordt dat wel de beste benadering is, blijkbaar is strijden en het onderspit delven zwaarder dan gewoon rijden voor wat je waard bent en goeie 2e worden.
Dat is met DRS.quote:Op maandag 20 november 2023 14:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in, Sergio Perez had tijdens de kwalificatie de hoogste topsnelheid in de speed trap.
Dan hoeft hij niet eens mee te doenquote:Op maandag 20 november 2023 14:18 schreef Nober het volgende:
Zolang Max 18 GP's in een jaar wint hoeft Pérez niet constant tweede te worden voor de constructeurs titel.
Behalve Irvine heb ik nog nooit iemand dat zien doen zonder meer een lang gezicht rond te lopen. Zelfs de ultieme Chucks als Barrichello en Bottas konden dat niet opbrengen zonder chagrijnig te zijn en te denken en roepen dat ze echt een kans hadden.quote:Op maandag 20 november 2023 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet iemand hebben die stabiel hoog genoeg finished en ook begrijpt dat de strijd aangaan met Max niet te doen is, dus gewoon een 2de rijder, die niet opstandig is.
je denkt toch niet dat ik berichten van midden in de nacht ga terug lezen?quote:
diezelfde vent wist de naam van sjarrels ook te verkloten als ik me niet vergisquote:Op maandag 20 november 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
OMG, die vent die in het gezicht van Checo staat te schreeuwen. Ik zie het nu pas voor het eerst in dit clipje.![]()
![]()
![]()
(vanaf 1.04 minuut, als je ongeduldig bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |