Schouten ineens weer naar plek 4 in de WB. Met nog 3 races te gaan is winst nog best mogelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu staat de groep als DQ zonder punten.
Ik lees inderdaad een curieus verslag op NOS maar schitterend dat het niet terug te zien isquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:frozen-assassin heeft wat gemist.
HOER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:39 schreef Remco het volgende:
[..]
HOER!Regio Arnhem wel in ieder geval en ook bij het concert van de streamers werd het ook door de artiesten gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je ook? Heeft ze er nog meer met andere schaatsers?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook van Hege Bøkko toch? Talent gegarandeerd.
Ik bedoelde: het is niet alleen het kindje van Lorentzen, maar ook van een andere (voormalig) schaatser.quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ook? Heeft ze er nog meer met andere schaatsers?
Goed eerste kwartet op de 10kmquote:1 Jordan Belchos 13:20.07
Viktor Hald Thorup DQ
Daniele Di Stefano DNF
Vitaliy Chshigolev WDR
Lijkt me in zo'n kwartetstart enorm arbitrair om dat te beslissen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:54 schreef hhh38 het volgende:
DQ van Thorup was schijnbaar voor stayeren. Was op weg naar een prima tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |