01-01-2022, C25k.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Ook nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid, hoe lang lopen jullie allemaal al?
Doe ik normaal gesproken ook hoor, maar op een gegeven moment heb je alles in de buurt ook wel een beetje gezien en dan is dit juist een welkome afwisseling!quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het ook knap. Ik ben blij dat mijn loopjes langzaam langer worden zodat ik weer wat andere routes kan lopen. Maar vanwege kou, regen en tijd is begin- en eindpunt nu altijd mijn huis. Ik probeer er al in te variėren van welke kant/straat ik kom want het wordt allemaal zo saai anders.
Ook nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid, hoe lang lopen jullie allemaal al?
Begonnen met Evy in 2007 om af te vallen! Rondjes door Park Presikhaaf in Arnhemquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
30/3/'21quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
In de laatste 10 jaar heb ik verschillende pogingen gedaan (oa Tilburg Ten Miles in 2013 en 2014), maar vanwege blessures en lamlendigheid het niet volgehouden. Sinds 3 jaar loop ik gestructureerder, waarvan de laatste twee jaar met hardloopschema’s. En eigenlijk pas sinds ik rustige lange duurlopen doe, geniet ik ook tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
[…]
Sinds 2011 echt serieus. Mijn eerste hardloopschoenen kocht ik pas in januari 2012. Eerste wedstrijd gelopen in september 2012, eerste halve marathon in oktober 2012 en eerste marathon in oktober 2014.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Een jaar of 12, met wisselend enthousiasmequote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het ook knap. Ik ben blij dat mijn loopjes langzaam langer worden zodat ik weer wat andere routes kan lopen. Maar vanwege kou, regen en tijd is begin- en eindpunt nu altijd mijn huis. Ik probeer er al in te variėren van welke kant/straat ik kom want het wordt allemaal zo saai anders.
Euhm... Sinds 2011, dit moest ik opzoeken. Begonnen met Evy, en de hulp van dit topicquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
sinds 2010., op dit moment loop ik minder dan ik zou willen, maar er staan nog steeds items op de bucket list qua lopen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Jij bent dan ook een van de pre-historische originals op dit topic!!quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:21 schreef Guppy het volgende:
[..]
Euhm... Sinds 2011, dit moest ik opzoeken. Begonnen met Evy, en de hulp van dit topic
Goed bezig!quote:Op zondag 31 december 2023 14:21 schreef Nanuke het volgende:
+1. Wat een bagger. Helemaal zeiknat geworden, kom ik terug beneden van douchen: zon schijnt.
Leuk om jullie reacties te lezen trouwens! De meesten van jullie lopen echt al heel wat jaren. Ik heb eh ruim 5 jaar geleden een blauwe maandag een poging gedaan, maar gebrek aan motivatie en baby braken dat op. Daarvoor liep ik in mijn pubertijd heel wat. Maar nooit verder dan 30 minuten en dan hield ik dat nog een poosje aan en verwaterde het weer en dan pakte ik het weer een keer op, en repeat.
Nu heb ik wel een lekkere flow en ik beleef er oprecht veel lol aan. Ik wil eigenlijk komend jaar ergens een halve marathon lopen, maar ik ben een slome slak met een slecht fysiek gestel dus we gaan zien hoe ver ik kom. Voor nu al trots op mezelf dat ik sinds september dus zeer regelmatig loop, en volhoud. Ook na ziekzijn en met flinke winterdip.
Alvast een gelukkig en blessurevrij nieuwjaar!quote:Jaar / Afstand - Gemiddeld (×)
2020 / 0 - 0 (×0)
2021 / 408,8 - 6,194 (×66)
2022 / 2.156,2 - 10,569 (×204)
2023 / 2.179,4 - 10,631 (×205)
Totaal 4.744,5 - 9,988 (×475)
174 Asics
143 Saucony
133 Puma
25 Nike
Jij ook!quote:Op zondag 31 december 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
Hier ook een kleine bui dus ik wilde uitstellen maar omdat het al snel weer droog was ben ik 's middags 8km gaan lopen.
Gewoon in een shirt, ik las dat dat kon @:Faithy, en met zonnebril op want de zon scheen en de kortste korte broek (2 inch). En tegen de verwachting ook nog twee andere lopers gespot.
[..]
Alvast een gelukkig en blessurevrij nieuwjaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2023
Activities 271
Distance 3,366.8 km
Time 300h 45m![]()
Elev Gain 6,674 m
Dino's verzamelen!!quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een van de pre-historische originals op dit topic!!
Sinds augustus 2010.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |