Ik gaf gewoon mijn mening.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I.t.t. tot jou, onderbouw ik mijn argumenten.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, je kunt hier proberen de 'redelijkheid' zelve uit te hangen, je bent gewoon een handige meeloper voor dat KOZP volk.
Het achterlijke KOZP verbieden, beste oplossing voor allesquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over het Suikerfeest. Open er een nieuw topic over als je dat wil afschaffen.
Nee, dit topic gaat over het afschaffen van Zwarte Piet, omdat hij racistisch zou zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over het Suikerfeest. Open er een nieuw topic over als je dat wil afschaffen.
Sowieso vind ik dat er heel wat minder gesubsidieerd moet wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja zal toch subsidie moeten blijven slurpen, zou een geweldige bezuiniging zijn om daar geen euro meer aan te geven
Jij slaat de plank echt helemaal misquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je dat in context moet zien. Dit zijn vrijheidsstrijders die vechten tegen een bezettingsmacht genaamd KOZP die al
13 jaar erop uit is om hun cultuur te vernietigen.
Dan is een daad van verzet zoals vuurwerk gooien begrijpelijk.
Of werkt deze redenatie alleen bij Gaza VS de Joden?
En de blik op donkere mensen, is die erdoor verbeterd denk je?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon mijn mening.
Ze hebben goed werk verricht.
Het ZP figuur is in steeds meer steden en dorpen afgeschaft.
Hoe is dit een troll?
Zwaar achterlijk is wat andere dan je gediscrimineerd voelen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het Suikerfeest zwaar achterlijk, en met mij vele Nederlanders. Als ik jouw redenatie mag volgen mogen we dus ook op scholen gaan demonstreren, bedrijven en sponsors aanschrijven, ultimatums stellen en intimidatie toepassen om dit achterlijke feest afgeschaft te krijgen?
Nee juist niet, het werkt tegenovergesteldquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
En de blik op donkere mensen, is die erdoor verbeterd denk je?
Oh jank jankquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zwaar achterlijk is wat andere dan je gediscrimineerd voelen.
Dat is jammer. Maar of Geertje nu op plaats 1 of plaats 10 staat. In de huidige vorm zitten er in het sinterklaasfeest racistische elementen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over het afschaffen van Zwarte Piet, omdat hij racistisch zou zijn.
...en ondertussen staat de PVV op 1 in de peilingen gedeeld met de VVD.
Nou.
Notendopverhaal dit !quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Voor mij is dat hele zware pieten gedoe gewoon een totaal gepasseerd station, ik heb er geen seconde over nagedacht vandaag totdat ik dit topic zag. Ik had niet eens het nieuws gezien, het was een drukke dag met kinderen over de vloer vanavond en eerder bij de intocht.
Dat er allemaal idioten ergens anders een kinderfeest in het Westland verstieren, komt doordat er idioten aan alle kanten zijn.
Maar het kinderfeest gaat prima zonder zwarte piet, kinderen die nu in Sinterklaas geloven die weten niet beter. Behalve als hun ouders bij KOZP zitten of in burgelijke dorp als De Lier wonen. Het is totaal van de pot gerukt eraan vast te houden, het is volstrekt irrelevant voor de jonge kinderen, ik zie dat gewoon in de praktijk vandaag.
Ik ben een meeloper achter Sinterklaas, niet achter woke.
Ik vind het ook wel typerend dat de veelal donkere mensen juist geen probleem hebben met de oude Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee juist niet, het werkt tegenovergesteld
Snap jij nou echt niet dat dat proteststemmen zijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar of Geertje nu op plaats 1 of plaats 10 staat. In de huidige vorm zitten er in het sinterklaasfeest racistische elementen.
Dat zou niets uit moeten maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
En de blik op donkere mensen, is die erdoor verbeterd denk je?
Dat vind jij. Wij vinden van niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar of Geertje nu op plaats 1 of plaats 10 staat. In de huidige vorm zitten er in het sinterklaasfeest racistische elementen.
Ja, dat maakt wel uit, de hele fucking top 3 in de peilingen is rechts!!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zou niets uit moeten maken.
Wat interesseert het me nou dat ze boos worden?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Snap jij nou echt niet dat dat proteststemmen zijn?
Met andere woorden, dat mensen juist veel bozer worden door dit soort acties?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat interesseert het me nou dat ze boos worden?
Dat heb ik op dat filmpje vorig topic kunnen zien. Voor mij part schuimbek je je tot je een ons weegt, dat jaarlijkse kinderfeest in de vorm met zwarte pieten deugt gewoon niet.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vind jij. Wij vinden van niet.
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef spapaars het volgende:
Grappig is dat op de Antillen, waar donkere mensen Zwarte Piet spelen, ze zichzelf pikzwart hebben gemaakt, met een bleekscheet als Sinterklaas.
[ afbeelding ]
Dus jij hebt liever Geert Wilders als premier, dan een Zwarte Piet?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat heb ik op dat filmpje vorig topic kunnen zien. Voor mij part schuimbek je je tot je een ons weegt, dat jaarlijkse kinderfeest in de vorm met zwarte pieten deugt gewoon niet.
Allebei niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Geert Wilders als premier, dan een Zwarte Piet?
Blijf dat jezelf wijs maken en het 100 keren herhalen, het is onzin wat je schrijftquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dat kan niet.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat kan niet.
Het is het 1 of het ander.
Nou, welterusten.
Ik voel me gediscrimineerd, ze vieren iets wat ik als niet-moslim nooit zal kunnen ervaren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zwaar achterlijk is wat andere dan je gediscrimineerd voelen.
Zijn gewoon heel veel roetvegen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is ook nooit naar de zin van die beroepsdemonstranten.
Lees dat er roetveegpieten zijn met teveel roetvegen.
De tering.... Volgend jaar weer gewoon overal Zwarte piet. Dan heb je ook minder kans op gelazer van beroepsdemonstranten.
En die protesterende KOZP-lieden? Deugen die wel? Zij die al schreeuwend om aandacht een kinderfeest proberen te verzieken..quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, ik stel voor dat ze volgend jaar gaan protesteren bij de overkoepelende organisatie van schoorsteenvegers om de kwaliteit van schoorsteenvegen omhoog te krijgen. Bedoel, toch schandalig dat zwarte piet door het belabberende werk van schoorsteenvegers zo zwart zietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
De tering.... Volgend jaar weer gewoon overal Zwarte piet. Dan heb je ook minder kans op gelazer van beroepsdemonstranten.
Dat werk toch beide kanten op?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Snap jij nou echt niet dat dat proteststemmen zijn?
Met andere woorden, dat mensen juist veel bozer worden door dit soort acties?
Volgens mij snap jij het nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dat werk toch beide kanten op?
Of snap je dat nou echt niet?
Gewoon overal zwarte pietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denk aan je hart.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:18 schreef Inbox het volgende:
[..]
En die protesterende KOZP-lieden? Deugen die wel? Zij die al schreeuwend om aandacht een kinderfeest proberen te verzieken..
Soms is het gewoon beter om de provocatie niet op te zoeken, en dat is wat zij bewust doen: de provocatie opzoeken. Aandacht vergaren voor het leed dat overgepigmenteerdheid heet.
Waren zeker weer voornamelijke blanke woke-meisjes, of niet? Ook zo raar. Gekleurde mensen zijn gekwestst, maar wat protesteert is grotendeels niet van kleur :/ Best wel zwak, dat de gekleurde gekwetste mens zich moet laat vertegenwoordig in dr leed door blanke (en dus racistsche!) huppelkutjes .
Inderdaad doodzwijgen dit racistenclubjequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gewoon overal zwarte piet![]()
Maak een eind van het gezeik, maak een eind aan KOZP en vooral: stop de aandacht aan ze in de media, dan is het zo afgelopen met dit gezeik. Ik vind de media ook schuldig aan deze tweedeling in de maatschappij.
Maurice de Hondquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:49 schreef tesssssssss het volgende:
Volgend Maurice de Hond staat PVV in de peilingen op een gedeelde eerste Plaats met de VVD.
Ja, dat hoort wel in dit topic. Dat heeft er indirect mee te maken.
[ twitter ]
Volgens onderzoek van Ingrid de Koning is deze link er historisch wel degelijk link.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Welnee. Er is niks racistisch aan Zwarte Piet, nooit zo geweest. Er werd gewoon de link gelegd met Blackface, een link die niet bestaat maar hardnekkig wordt volgehouden. Zou niet ons probleem moeten zijn.
Leg het uit danquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet
Lekker nu boeiend wat zij vind. Relevanter is wat de kijk er nu op is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens onderzoek van Ingrid de Koning is deze link er historisch wel degelijk link.
Je mag zonder de juiste vooropleiding ook niet naar de universiteit. Discriminatie is niet het maken van onderscheid, maar van verboden onderscheid. Je zou een punt hebben als je je bekeert tot de Islam maar buitengesloten word.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd, ze vieren iets wat ik als niet-moslim nooit zal kunnen ervaren.
Klopt, maar zelfs als GW op 70 zetels staat blijft dit gewoon een racistisch kinderfeest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maurice de HondDie geeft extreemrechts altijd extra zetels.
Een historicus.quote:
Ah, die bedoel ik.quote:
Ik reageer op de reactiequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:42 schreef Inbox het volgende:
[..]
Lekker nu boeiend wat zij vind. Relevanter is wat de kijk er nu op is.
Als reactie hierop is het zeker relevant of deze link er ooit geweest is want dat maakt deze reactie gewoon pertinent onwaar.quote:Welnee. Er is niks racistisch aan Zwarte Piet, nooit zo geweest. Er werd gewoon de link gelegd met Blackface, een link die niet bestaat maar hardnekkig wordt volgehouden. Zou niet ons probleem moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |