John de Beverquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
Wie zou deze Sint op moeten volgen eigenlijk?
Ohja. Dat was zo'n gerucht. En bij die intocht was Sint iets van 10 minuten afwezig voor hij op het podium kwam. Geruchten dat hij in de tussentijd was neergeschotenquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:59 schreef RipCity het volgende:
Zou die weer kogelvrij vest aanhebben eigenlijk?
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twee wel. @:coco neemt de boel wel over.
Sint staat daarbovenquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:03 schreef Writersright het volgende:
Sint kijkt totaal niet naar de hockeyers.
Sint moet nu roepen; GEKOLONISEERDquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef RipCity het volgende:
110% Dat er nu iemand op twitter loopt te zeiken dat de intocht niet Divers genoeg is
Bergwijn gaat straks rapen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef RipCity het volgende:
110% Dat er nu iemand op twitter loopt te zeiken dat de intocht niet Divers genoeg is
of komt er zo nog een rappert?
Luie hontquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger liep de Sint nog. Nu de hele route maar op dat peerd. Heel onpersoonlijk.
Hangt denk ik ook van de stad/route/weer af?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger liep de Sint nog. Nu de hele route maar op dat peerd. Heel onpersoonlijk.
Je bent niet de enigstequote:Op zaterdag 18 november 2023 13:06 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die optredens door de lokale verenigingen echt super gênant vindt?
Niet vermaakt door de hockeyers van Rapid?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:06 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die optredens door de lokale verenigingen echt super gênant vindt?
In mijn stad nog steeds zwarte pietenquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ondertussen worden er in De Lier dozen met eieren in beslag genomen door de politie. wtf, is dat ook al verboden tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |