Toch kan ik me ook niet voorstellen dat ze het 10 jaar uithouden als blijkt dat het niet winstgevend te krijgen is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit ook, een compleet nieuw circuit in het hartje van een grote stad een contract geven van 10 jaar terwijl klassieke circuits zoals een Spa ieder jaar weer moeten vechten om een plekje
Hij zegt dat ze het niet hebben weggehaald...quote:
quote:
Vooral gericht op de F1, en met name voor FP2 vooral over de stad maar dat is logisch, want er moest even tijd vol worden geluldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het Viaplay commentaar dit weekend? Dat hele "alles aan dit weekend is fantastisch" gehalte van F1TV kwam echt mijn strot uit richting het einde van de kwalificatie, en ik begrijp dat Sky daar net zo hard aan mee doet. Als ik morgenochtend geen zin heb om Olav aan te slingeren, heb ik dus een backup nodig
Tenzij het een Amerikaan is, dan telt het juist dubbel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze het niet hebben weggehaald...
Tombolaquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is het Viaplay commentaar dit weekend? Dat hele "alles aan dit weekend is fantastisch" gehalte van F1TV kwam echt mijn strot uit richting het einde van de kwalificatie, en ik begrijp dat Sky daar net zo hard aan mee doet. Als ik morgenochtend geen zin heb om Olav aan te slingeren, heb ik dus een backup nodig
Wat een jankerds zijn het ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, die tv gaat uit zodra Max over de finish is.
Dus geen Max podcastquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar geen cooldown room moment morgen
Zo snel mogelijk weg uit die stadquote:
Hoe werkt dat what happens in vegas stays in vegas dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg uit die stad
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Jane het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de het podiumdrietal eerst even met een auto ergens heen gaan (Bellagio, een hotel?) om daar geinterviewd te worden en dan weer teruggebracht worden voor de podiumceremonie?![]()
![]()
Ah, inderdaad een hotel dus. (weet ik veel)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat hotel ligt ook gewoon ruim een kilometer van het paddock af
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.quote:
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Dan kan ik m'n wekker zetten om 7:00 zonder ook maar iets mee te krijgen van alle bullshit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan je nog lekker in bed blijven liggen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Jane het volgende:
Waarom.... waarom... WAAROM moet dat in een hotel??? Voor die 5 minuten dat het duurt!
Persoonlijk denk ik dat dit erger gaat worden na de racequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een race in de vroege ochtend.
Ik hoop oprecht op een enorme zaadrace nuquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik vraag me af of deze race volgend jaar nog wel gehouden gaat worden want naar ik begrijp is het hele financiële plaatje ook niet zoals voorgesteld.
Bovendien zullen advocaten wellicht geld ruiken en de duizenden mensen die maar 8 minuten training gezien hebben zullen graag hun geld of een deel ervan terug zien in plaats van een voucher van 200 die enkel uitgegeven kan worden aan handelswaar van de Vegas GP.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Jane het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Max met een minuut voorsprong wint, zodat 'iedereen' het een kutrace vond. Aan de andere kant neem ik het hem ook niet kwalijk als hij denkt "Weet je, een keertje 4e worden is zo gek niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |