vervelend voor jequote:
Nee, geen AI, dat deden ze toch echt zelf.quote:
Sterkte, paar weken geleden hier ook, dochter zag het gebeuren, ruim 9 geworden, RIP Pluisje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:16 schreef Donna het volgende:
Nou ben er. Zou even de konijnen voeren voor de Q, ligt er 1 dood.
die eren het overleden konijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:19 schreef LTVDK het volgende:
Beide McLarens er uit en beide Haasjes door
Geen LandoBot?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, geen AI, dat deden ze toch echt zelf.
Ik heb al opgegeven. Was een kansloze onderneming om nog de top 100 in te komen als er één overduidelijk beste combinatie is.quote:
McLastquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:19 schreef LTVDK het volgende:
Beide McLarens er uit en beide Haasjes door
Mwah, FP2 was niet geweldig maar je zag er niet per se aan af dat ze er ronde 1 uit zouden liggenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
Die zitten het er het hele weekend al niet bij
Mclaren
quote:
Of PiastrAI?quote:
F1 23 game met adaptive aiquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, geen AI, dat deden ze toch echt zelf.
Ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:20 schreef Zorro het volgende:
Well done McLaren.
Geukkig heb ik (bijna) alles van McLaren uit de manager geknutseld
Ik ook, alles McLaren + Sainzquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik niet
Alles incl Norris, en Max.
Spannend!quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 63 (RUS), 23 (ALB), 24 (ZHO), 10 (GAS), 77 (BOT) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Elke keer ook, en men doet NIETS! Wanbeleid.
we're checkingquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 63 (RUS), 23 (ALB), 24 (ZHO), 10 (GAS), 77 (BOT) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Elke keer ook, en men doet NIETS! Wanbeleid.
FIGHT.quote:
Please confirm.quote:
questionquote:
Er staat noted, niet under investigation.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Waarom checken ze die zooi nog, krijgt toch niemand ooit straf voor.
ow dan heb je nog een kans voor kerstquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Zat ook weinig vlees aan ben ik bang. Dwergje en klein van stuk ook nog. De dikke leeft nog.
Dani’s still got it👀🔥quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |