Gemiste kans. Pussycat had ook gekundquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had er ook Sletdog van kunnen maken
Stig voldoet dan ook welquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had er ook Sletdog van kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig voldoet dan ook welWeet ik schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tis altijd fijnquote:
Ik ben niet van suikerquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis altijd fijn
Dat jij wel wat kunt hebben
Jammerquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet van suiker
Stevia is ook een goed alternatiefquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet van suiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:19 schreef maily het volgende:
Kinders toch, ik ben er ff niet en jullie gaan ordinair doen
Heb je daar ook een afkorting voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ook lekker is?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stevia is ook een goed alternatief
quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:19 schreef maily het volgende:
Kinders toch, ik ben er ff niet en jullie gaan ordinair doen
Van jou geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal HDP
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kruidnoten met chocola? Marzepein? kaneelbroodjes? croissantjes? stoofvlees? kippendijen? hamburgers? stracciatella? pistache? ananas? kiwi? granaatappel? cola? chorizo? shoarma?quote:
Jammerquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kruidnoten met chocola? Marzepein? kaneelbroodjes? croissantjes? stoofvlees? kippendijen? hamburgers? stracciatella? pistache? ananas? kiwi? granaatappel? cola? chorizo? shoarma?
Het begint met een kquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kruidnoten met chocola? Marzepein? kaneelbroodjes? croissantjes? stoofvlees? kippendijen? hamburgers? stracciatella? pistache? ananas? kiwi? granaatappel? cola? chorizo? shoarma?
Ja ik probeer eromheen te praten, maily is me weer aan het pestenquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer
Dit was wel echt een inkoppertje
Heb mijn mobiel in de handquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:21 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Zit je al klaar voor de bopla? In je ploro?
En heb je al ge-kladiladi'd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |