abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211325132
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd en volgens de richtlijnen 😉
pi_211325140
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het kabinet wat we volgende week gaan kiezen gaat het ook zwaar krijgen.
Asielcrisis, huizencrisis, defensiecrisis en onvoorwaardelijke steun aan Oekraïne.
Ga d'r maar aan staan.
Het is enkel de 5e colonne die daar zoals verwacht over zit te zeiken. Voor de rest niemand.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211325186
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is enkel de 5e colonne die daar zoals verwacht over zit te zeiken. Voor de rest niemand.
Wie heeft het over zeiken?
Het zijn gewoon dingen die ze in hun schoot geworpen krijgen van hun voorgangers en die ze op moeten lossen.
pi_211325249
quote:
Snelle ontwikkelingen vinden plaats in Kiev als voormalig adviseur van V. Zelensky, A. Arestovich kondigde een staatsgreep aan en merkte op dat "de omverwerping van de Oekraïense president is gekomen" en benadrukte dat "hij de steun heeft van belangrijke generaals van het Oekraïense leger".
https://warnews247-gr.tra(...)hl=en&_x_tr_pto=wapp
pi_211325266
quote:
Het onvermijdelijke komt er aan ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211325290
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het onvermijdelijke komt er aan ...
Zou me niks verbazen als de USA en Rusland elkaar achter de schermen helpen om hem te verwijderen.
  Forum Admin vrijdag 17 november 2023 @ 16:04:49 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211325317
Sorry, had niet door dat ik de lapo had
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211325334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen als de USA en Rusland elkaar achter de schermen helpen om hem te verwijderen.
Hm dat is iets teveel BNW
De militairen beseffen dat het zinloos is om verder bloed te blijven vergieten.
Zelenski wil gewoon verdergaan tot de laatste oekrainer, en daarna van zn geld gaan genieten op een idyllisch strand.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211325339
quote:
Is het dan bedoeling om het oekraiense volk slaaf van Putin te maken, of blijven ze het volk wel verdedigen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211325357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Is het dan bedoeling om het oekraiense volk slaaf van Putin te maken, of blijven ze het volk wel verdedigen?
Ik vermoed dat het stuk wat nu bezet is een aparte status krijgt, misschien dat ze nog wat meer pakken.
En Zelensky wordt vervangen door een kremlin-muppet.
pi_211325388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de lapo had
Kwam wel mooi uit, heb gelijk de titel wat meer BNW gemaakt.
pi_211325392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Slaaf van Putin ? :')

Liever je land en bloed van je volk opofferen voor de belangen van de VS?
pi_211325442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het stuk wat nu bezet is een aparte status krijgt, misschien dat ze nog wat meer pakken.
En Zelensky wordt vervangen door een kremlin-muppet.
Hij zal nog veel moeten snuiven om zn geweten te sussen, beseffende wat hij zn land en volk aangedaan heeft door toe te geven aan de oorlogsdrang van de VS en UK.
pi_211325470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Slaaf van Putin ? :')

Liever je land en bloed van je volk opofferen voor de belangen van de VS?
Die mensen vechten voor hun vrijheid knul.
  vrijdag 17 november 2023 @ 16:32:51 #15
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211325547
het is gewoon gestoord.
Rusland neemt de Krim in. Toen had de hele wereld moeten zeggen, hallo, wat moet dat ? terug in je mand.
maar nee, iedereen gaat op zijn rug liggen en in submission en niks doen.
en toen ging rusland oost oekraine aanvallen en innemen en weer ging iedereen de andere kant op kijken terwijl ze juist via UN en NAVO hadden moeten ingrijpen. gewoon zeggen tegen putin terug in je mand of we gaan je binnenvallen op de gehele landsgrens van rusland van noorwegen tot aan china.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211325800
Lama
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 17:18:34 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211325885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:32 schreef sturmpie het volgende:
het is gewoon gestoord.
Rusland neemt de Krim in. Toen had de hele wereld moeten zeggen, hallo, wat moet dat ? terug in je mand.
maar nee, iedereen gaat op zijn rug liggen en in submission en niks doen.
en toen ging rusland oost oekraine aanvallen en innemen en weer ging iedereen de andere kant op kijken terwijl ze juist via UN en NAVO hadden moeten ingrijpen. gewoon zeggen tegen putin terug in je mand of we gaan je binnenvallen op de gehele landsgrens van rusland van noorwegen tot aan china.
Denk niet dat de Chinezen daar zin aan zouden hebben gehad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211326085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat heb je toch zelf al gedaan?
[..]
Uit jouw voorbeeld blijkt dat de 50% van de prijsstijging door de sancties komt.
Nope.
Opec wil 30 euro.
Dat gaat heus niet omlaag dan.
pi_211326108
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die mensen vechten voor hun vrijheid knul.
Jamaar Murica :'(
pi_211326127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zelenski wil gewoon verdergaan tot de laatste oekrainer, en daarna van zn geld gaan genieten op een idyllisch strand.
waarom niet nu van zijn geld genieten?
pi_211332707
quote:
Zelensky heeft hoog spel gespeeld doordat hij zijn initiële geldschieter en weg naar het presidentschap gevangen heeft gezet.
Ihor Kolomoisky.

https://amp.theguardian.c(...)and-money-laundering
Vakman pur sang
pi_211332798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als Zelensky lekker van zijn geld had willen gaan genieten op een idyllisch strand, had hij het aanbod kunnen aannemem om op dag 2 meteen uit Oekraine opgehaald te worden. Hij had al ruim voldoende vermogen om zich nergens meer zorgen over te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211332822
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky heeft hoog spel gespeeld doordat hij zijn initiële geldschieter en weg naar het presidentschap gevangen heeft gezet.
Ihor Kolomoisky.

https://amp.theguardian.c(...)and-money-laundering
:')

Nee, Zelensky heeft hem niet op laten sluiten. Nooit van scheiding der machten gehoord zeker? :')
pi_211332908
quote:
It’s Time to End Magical Thinking About Russia’s Defeat

Putin has withstood the West’s best efforts to reverse his invasion of Ukraine, and his hold on power is firm. The U.S. and its allies need a new strategy: containment.

https://www.wsj.com/world(...)sias-defeat-f6d0b8de
:O
pi_211332931
"best efforts"? Minimale effort juist. En daar heeft hij het ontzettend zwaar mee. Ironisch dat na alle grote praatjes de oorlogsmachine van Rusland zo hard tegenvalt.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')