abonnement Unibet Coolblue
pi_211453497
Alle drie in het buitenland
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211453510
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211454055
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ken jij nog een dier DAT hulp kan gebruiken? ;)
pi_211454123
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 11:52 schreef pullup het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n hondje

[ afbeelding ]
Dit ras wordt ook helemaal kapot gefokt. :{w
pi_211454551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dit ras wordt ook helemaal kapot gefokt. :{w
En het was al niet veel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211456142
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211456154
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211457104
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211457138
Je kan met hem meedoen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211462639
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211462669


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211462688
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211462713
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211462732
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211463500
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211463523


Een kleine aardbeving heeft ze wel verdiend nu
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211463952
quote:
8s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Een kleine aardbeving heeft ze wel verdiend nu
OMG die kousen en schoenen :X |:(

quote:
En weer proberen nieuw leven in te blazen, laatste keer was begin vorig jaar, wat ook op niets is uitgelopen, de samenwerking met anderen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 18:22 schreef pullup het volgende:







Ramona haakt er al op in. Goed van haar eigenlijk, dat jasje is ook uit de Utopiatijd en dat was niet alleen Batss die dit deed, ook nog die andere meiden en Ramona is volgens miij toen ook uren (of nog veel langer) bezig geweest met dat beplakken van de jas.





Ramonaspreekt SPREKEN IS GOUD!

Voor mij dan in iedergeval. Het werkt als een soort van therapie. Het publiek meenemen in mijn ervaring.

Van vmbo'er naar hbo' er (terwijl ik als vmbo'er ook al goed genoeg was hoor)

Van kind met alleenstaande moeder naar eigenlijk nooit kind geweest.

Van getrouwde vrouw naar gescheiden vrouw met als bonus een angstoornis.

Van verliefd naar depressief door een narcist

Van onzeker meisje naar onzekere vrouw.

En nu ben ik hier.

RamonaSpreekt❤️

**Wil je mij uitnodigen voor een workshop, masterclass of speech? Stuur me dan een pb!**

#spreker #ambiteuzemeisjes
#ondernemen #ladyboss #keynotespeaker #leżing #kansengelijkheid #mentalegezondheid
#ondernemendevrouwen #ondernemer #ondernemerschap



ramonaspreekt

Zaanse Schans, Zaadam, Netherlands

🌷✨ Een Nieuw Hoofdstuk in Zaandam! ✨🌷

Hey allemaal! 🌟 Ik heb iets nieuws te melden - ik ga een nieuw avontuur aan en verhuis naar Zaandam! 🏠✈️ De prachtige grachten, bruisende cultuur en landschappen roepen mijn naam, en ik kan niet wachten om deel uit te maken van deze prachtige gemeenschap.🌷💫

Terwijl ik inpak en me voorbereid op dit nieuwe hoofdstuk, ben ik vervuld met een mix van emoties - opwinding, zenuwen en heel veel blijdschap.💼🎉 Het is een frisse start, een kans om nieuwe plekken te verkennen, nieuwe vrienden te maken en mooie herinneringen te creëren en dat samen met mijn lief! 🗺️✨

Ik wil mijn dankbaarheid uitspreken aan iedereen die tot nu toe deel heeft uitgemaakt van mijn leven. Jullie steun, liefde en vriendschap betekenen alles voor me, en hoewel de afstand kan veranderen, blijven onze banden sterk. 🙏💖

Blijf op de hoogte terwijl ik mijn ervaringen en ontdekkingen deel in deze betoverende stad - de schilderachtige windmolens, de charmante architectuur en de heerlijke lokale keuken. 🌷🍰

Bedankt dat jullie deel uitmaken van deze reis! Laten we alles halen uit elk moment en de schoonheid omarmen die ons te wachten staat in Zaandam en daarbuiten. 💫🌍 #NieuweStart #ZaandamAvontuur #KlaarVoorWatKomenGaat#samenmetmijnlief#

[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 29-11-2023 13:45:44 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211464110
Oh die Ramona had al even iets meer gepost
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211464135
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:27 schreef pullup het volgende:
Oh die Ramona had al even iets meer gepost
Ja die was lang stil, maar ze is weer boven Jan zo te lezen ;-)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211464147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:29 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja die was lang stil, maar ze is weer boven Jan zo te lezen ;-)
Ja ze had een of andere beautysalon account maar die was altijd lastig te vinden omdat er wel een stuk of 15 van zijn dacht ik _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211464172
Kleine van Isabella groeit ook rap

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211464181
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211464206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:30 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja ze had een of andere beautysalon account maar die was altijd lastig te vinden omdat er wel een stuk of 15 van zijn dacht ik _O-
Ja ze heeft nu andere plannen weer , naam ook aangepast :+
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211464212
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:34 schreef pullup het volgende:
Kleine van Isabella groeit ook rap

[ afbeelding ]
Ook een leuk ventje :Y

quote:
Net zo gek als zijn moeder _O- O+
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  woensdag 29 november 2023 @ 14:01:33 #175
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_211464468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ook een leuk ventje :Y
[..]
Net zo gek als zijn moeder _O- O+
Heej, je bent volgend jaar weer jarig neem ik aan, zal ik je nu maar vast feliciteren..? dan weet ik zeker een keer op tijd te zijn :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')