Ik kon het zo niet vinden helaas, maar oké bedankt voor niets.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:20 schreef wpor het volgende:
[..]
Dit typen heeft je meer gekost dan even googlen.Maar goed, antwoord op je vraag: ja.
Kleine partijenquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
Is er al wat meer info bekend over de debatten vanavond? Wie doen er mee om 19:00u? Wie doen er mee om 20:30u? Wie tegen wie? Onderwerpen?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleine partijen
Grote partijen
Ja, er zijn onderwerpen.
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:27. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleine partijen
Grote partijen
Ja, er zijn onderwerpen.
Ik heb vanmiddag gegoogled en de eerste hit had antwoord op al jouw vragen, vandaar. Maar nu kan ik het ineens ook niet meer zo makkelijk vinden. Excuus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kon het zo niet vinden helaas, maar oké bedankt voor niets.
Die had ik gelezen idd, maar meestal wordt een indeling gemaakt wie tegen wie bij ieder onderwerp en welke partijen meedoen bij het debat met kleinere partijen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)nd-slotdebat-bij-nos
Hier info
CDA erbij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
NSC PVDA VVD ook geen meerderheid meer in de peilingen.
Vast.quote:
No shitquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef mabo11 het volgende:
Wat een spanning om te kijken of FvD bij de kleine of grote partijen hoort.
Edit: Bij de kleine dus
Dat was nou niet echt verrassendquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef mabo11 het volgende:
Wat een spanning om te kijken of FvD bij de kleine of grote partijen hoort.
Edit: Bij de kleine dus
Die klopt desnoods wel weer elders aan..quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:03 schreef superniger het volgende:
Zien we Joost Eenmans terug na 22 November?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |