Fijn dat je nog even vrij hebt van werk! Gaat Knorrie nog een paar keer naar de opvang voordat je gaat werken? Het is echt heerlijk om even echt me-time te hebben voor je weer gaat werkenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:13 schreef Debsterr het volgende:
@:alpeko ik ga in januari pas aan het werknog even genieten van de laatste dagen samen! Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn, weer vroeg moeten opstaan enzo. Scheelt dat van mijn 4 werkdagen, man er 3 thuis is bij Knorrie en ik dus eigenlijk alleen hoef te voeden ‘s ochtends.
@:thegirlnextdoor verder ook goed gegaan na de prikjes?
@:piles ben benieuwd wat dit gaat doen!
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat je nog even vrij hebt van werk! Gaat Knorrie nog een paar keer naar de opvang voordat je gaat werken? Het is echt heerlijk om even echt me-time te hebben voor je weer gaat werken![]()
Ja, Lilo doet het zo bizar goed. Ik voelde even naar de prikplekjes, ze keek me alleen maar lachend aan. Toen ik er iets op drukte en wreef (om die harde knobbel er een beetje uit te wrijven) bleef ze lachen. Nergens last van dit kind
Wat verdrietigquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh heerlijkhopelijk gaat de 5 maanden hier straks ook zo soepel!
Man heeft vanaf volgende week vakantie dus hebben we nog 2 woensdagen samen dat Knorrie naar de opvang is. Komende woensdag gebruiken we dat om samen naar de sauna te gaanzoveel zin in.
Gisteren het verdrietige nieuws gekregen dat schoonvader is uitbehandelden in gunstigste omstandigheden nog 2 jaar heeft obv chemo. Dus dat is erg heftig
Nooit gedacht dat ik ooit mijn tepel zou opmeten, maar beide schilden zijn dus te grootquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
Zeker goed om kritisch naar de maat van het borstschild te kijken. Medela heeft in ieder geval een heel duidelijke handleiding online, andere merken vast ook. Ik bleek ook met te grote schilden te kolven, nu ik de kleinste maat heb, is kolven veel prettiger.
Ik heb trouwens ook pijnlijke tepels als ik ongesteld moet worden![]()
Oh dat is echt heerlijk! Geniet ervan samen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Man heeft vanaf volgende week vakantie dus hebben we nog 2 woensdagen samen dat Knorrie naar de opvang is. Komende woensdag gebruiken we dat om samen naar de sauna te gaanzoveel zin in.
Gisteren het verdrietige nieuws gekregen dat schoonvader is uitbehandelden in gunstigste omstandigheden nog 2 jaar heeft obv chemo. Dus dat is erg heftig
Bij sommige kolfapparaten krijg je een handig papiertje met gaten, zodat je goed kan meten welke maat je moet hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ooit mijn tepel zou opmeten, maar beide schilden zijn dus te groot![]()
Wat erg, van je schoonvader.. en wat ontzettend verdrietig dat hij zijn kleinkind niet groot zal zien worden. Ik hoop dat jullie nog heel veel mooie herinneringen samen kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damnquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:32 schreef Debsterr het volgende:
Haha nou, je weet er blijkbaar meer van dan ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij sommige kolfapparaten krijg je een handig papiertje met gaten, zodat je goed kan meten welke maat je moet hebben
En zou me niet verbazen dat ze die bij een Babydump, Prenatal etc ook gewoon hebben liggen.
Verder onthoud ik me van commentaar rond bv/kolvenLaat ik zeggen dat we hier thuis blij zijn dat we over zijn naar kv
Ja dat hele avontuur zijn wij ook doorheen gegaan. Ik niet geheel vrijwillig, maar onderstaande had vriendin ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha nou, je weet er blijkbaar meer van dan ik![]()
Hier ook nog boxen vol met handkolven, elektrische kolf, schilden, flesjes etc. Mag niet weg, want stel dat er nog een 2e komt...quote:En wij kijken ook erg uit naar het einde van dit avontuur, het zou een hoop rust brengen, maar dat verantwoordelijkheidsgevoel staat me zo in de weg. Nooit gedacht ook dat borstvoeding geven zoveel duurder zou zijn dan flesvoeding
quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ooit mijn tepel zou opmeten, maar beide schilden zijn dus te grootDank voor de tips allemaal! Weer wat geleerd
Dat klinkt ook echt super fijn! Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat na een vervelende ervaring ervaringquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben bij mijn oudste na 8 maanden heel abrupt gestopt omdat mijn ex en ik uit elkaar gingen en het gewoon niet te doen was met de stress en zo lang zonder babydaarvoor ook niet vlekkeloos met pijn, matige productie en flesweigeren.
Maar dit keer loopt het als een zonnetje en ik voed al bijna 9 maanden zonder gedoeNa de kerstvakantie heb ik geen kolftijd op mijn werk meer maar denk dat ik het red met kolven in de pauze dus dan kunnen we nog even door. Wel een zegen hoor, zo fijn als het tot nu toe loopt
In combinatie met zijn gevoelige darmen k zie ik onze situatie alleen maar voordelen van de borstvoeding
Haha, het is begonnenquote:Op zaterdag 16 december 2023 06:31 schreef Debsterr het volgende:
Baby vindt het tegenwoordig vanaf een uur of 5 wel wakker tijd. Gisteravond maar om 21:15 gaan slapen.
Yepquote:Op zaterdag 16 december 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, het is begonnenSucces. Optijd naar bed is dan slim. Mijn standaard bedtijd is 21:00. Gister lag ik er zelfs om 20:00 in.
Mijn grote gaat pas half 9 naar bed, na een hoop discussie ook nog, dus wij werken hem het bed in en dan gaan wij ookquote:Op zaterdag 16 december 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, het is begonnenSucces. Optijd naar bed is dan slim. Mijn standaard bedtijd is 21:00. Gister lag ik er zelfs om 20:00 in.
Dat klopt dan ook wel aardig toch? Of ben je veel wakker/eruit geweest vannacht? Van 21:15 tot 5:00 is 7:45 uur, dus dan 45 minuten wakker van de tijd dat je in bed lag.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep. Maar goed, volgens m’n Fitbit dus wel 7 uur geslapen vannacht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |