abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211403084
En dank voor de tips allemaal! Ik had de voetenzak inderdaad over de verkleiner heen gedaan. Geen idee meer waarom ik dat een goed idee vond :@
Sarcasme. Herken het.
pi_211413469
Welkom allemaal! Leuk nieuwe babies erbij.

quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2023 07:49 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het nu @:archito?

Een stuk beter! Nog wel regelmatig hoestbuien en de fles gaat niet altijd op, maar ze ademt rustiger en is lekker vrolijk. Mijn vader blijkt corona te hebben, dus dat zou het ook goed geweest kunnen zijn.
  vrijdag 24 november 2023 @ 19:27:41 #28
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_211413559
Fijn om te horen zeg :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 25 november 2023 @ 22:43:42 #29
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211426298
Pff, die 4 maanden slaapregressie is wel weer pittig zeg. Al bijna 3 weken onderweg. Ik hoop echt dat ie bijna voorbij is.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zondag 26 november 2023 @ 05:30:37 #30
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_211428079
Bij E zie ik het einde nog niet in zicht. Wedden dat man gaat klagen hoe slecht hij wel niet geslapen heeft naast J in bed (daar ligt hij nu al een uur diep te slapen nadat J huilde) en E wilt maar niet in diepe slaap komen en blijft haar hoofd links en rechts gooien en rusteloos en miepen behalve als ik haar vasthoud.

Ik was gister nacht ook al de pineut en ben nu ook al sinds 3 uur bezig. Gaaaaaap!
  zondag 26 november 2023 @ 06:13:27 #31
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211428104
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 05:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Bij E zie ik het einde nog niet in zicht. Wedden dat man gaat klagen hoe slecht hij wel niet geslapen heeft naast J in bed (daar ligt hij nu al een uur diep te slapen nadat J huilde) en E wilt maar niet in diepe slaap komen en blijft haar hoofd links en rechts gooien en rusteloos en miepen behalve als ik haar vasthoud.

Ik was gister nacht ook al de pineut en ben nu ook al sinds 3 uur bezig. Gaaaaaap!
Mja, hier al 3 weken vanaf 4 uur onrustig gedoe inderdaad. Man heeft het nu ook eindelijk eens meegemaakt :O
|| justdiggit.org ||
pi_211428173
Wij schuiven ook door naar dit topic. O+ A. is nu precies een week oud.
En ook ik heb echt onderschat hoe heftig de new born fase kan zijn - vooral in combinatie met nog 2 andere kindjes thuis. We beginnen wel steeds meer onze weg te vinden.

Buiten heeft hij over z’n eigen kleding een wollen overal aan + wollen strikmuts + wollen deken + schapenvachtje. In de maxicosi een voetenzak ipv de deken en het vachtje.
Protège moi de mes désirs.
pi_211428308
Zooo herkenbaar die slaapregressie. En dan heeft meneer hier ook opeens het rollen ontdekt, dus das ook leuk in bed 8)7
  maandag 27 november 2023 @ 04:20:32 #34
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211439894
Deze nacht slaat echt alles :{
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 november 2023 @ 10:42:57 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_211441915
quote:
17s.gif Op maandag 27 november 2023 04:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze nacht slaat echt alles :{
*schuift koffie door*
  maandag 27 november 2023 @ 12:18:08 #36
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211443148
quote:
17s.gif Op maandag 27 november 2023 10:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]
*schuift koffie door*
Ik lust het niet maar zou het nu drinken, haha :D
Gelukkig een relaxte werkgever, heb vandaag maar verlof genomen zodat ik kan bijslapen. Heerlijk, even een dag alleen in huis O+
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 november 2023 @ 13:29:30 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_211443827
quote:
17s.gif Op maandag 27 november 2023 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik lust het niet maar zou het nu drinken, haha :D
Gelukkig een relaxte werkgever, heb vandaag maar verlof genomen zodat ik kan bijslapen. Heerlijk, even een dag alleen in huis O+
Wat goed O+ klinkt als een heel verstandige keuze.

Vandaag eerste prikjes gehad. Prikken zelf was even huilen maar daarna de speen en toen de tiet erin en toen was ze alweer vrolijk :D. Nu even kijken of ze koortsig wordt en dan eventueel zet pilletje erin.
  dinsdag 28 november 2023 @ 04:05:36 #38
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211451060
Fijn dat de prikjes goed gingen Debsterr! O+

Tweede nacht die echt absurd is. Vanaf 1:30 al bezig, niet in slaap te krijgen. Is het hierna dan over? Dit heeft de oudste nooit zo erg gehad.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 28 november 2023 @ 05:51:20 #39
318361 Bienelientjee
pi_211451139
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 november 2023 04:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijn dat de prikjes goed gingen Debsterr! O+

Tweede nacht die echt absurd is. Vanaf 1:30 al bezig, niet in slaap te krijgen. Is het hierna dan over? Dit heeft de oudste nooit zo erg gehad.
Pff, klinkt vreselijk. Is hij alleen klaar wakker of aan het huilen ook? Extra voeding en zo heb je denk ik al geprobeerd?

E is ook nog steeds elke twee uur wakker, maar is nu ook met veel mijlpalen bezig ineens. Dus denk dat ze van slaap regressie door is gegaan naar teveel nieuwe skills in korte tijd slaap regressie ofzo!
  dinsdag 28 november 2023 @ 07:06:18 #40
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211451215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 05:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Pff, klinkt vreselijk. Is hij alleen klaar wakker of aan het huilen ook? Extra voeding en zo heb je denk ik al geprobeerd?

E is ook nog steeds elke twee uur wakker, maar is nu ook met veel mijlpalen bezig ineens. Dus denk dat ze van slaap regressie door is gegaan naar teveel nieuwe skills in korte tijd slaap regressie ofzo!
Ja, wakker en babbelen. Niet huilen gelukkig. Extra voeding inderdaad gedaan, daarna valt ze wel even in slaap maar echt maar kort (half uurtje ofzo). Elke keer als ze even slaapt wordt ze weer wakker tegen de tijd dat het mij eindelijk lukt in slaap te vallen. Heel slopend.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 28 november 2023 @ 07:33:43 #41
318361 Bienelientjee
pi_211451323
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 november 2023 07:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ja, wakker en babbelen. Niet huilen gelukkig. Extra voeding inderdaad gedaan, daarna valt ze wel even in slaap maar echt maar kort (half uurtje ofzo). Elke keer als ze even slaapt wordt ze weer wakker tegen de tijd dat het mij eindelijk lukt in slaap te vallen. Heel slopend.
Ja, klinkt hetzelfde als E. Ze wordt half wakker en huilt niet maar maakt luide geluidjes. Laat je haar liggen dan wordt ze steeds luider. Zodra je haar oppakt slaapt ze binnen 5 minuten weer. Maar leg je haar te snel weer terug dan wordt ze meteen weer wakker, dus je zit daar minstens een half uur. Maar dan zit ze ook alweer bijna halverwege de tijd waarop ze weer wakker wordt. En dan slaapt ze eindelijk, lig je lekker warm weer en huilt de oudste.....! :D Gaaaaap!

Koffie, koffie, koffie.

Dat ze het maar snel uitvogelen die babies, haha!
  dinsdag 28 november 2023 @ 08:49:28 #42
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211451721
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 07:33 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Ja, klinkt hetzelfde als E. Ze wordt half wakker en huilt niet maar maakt luide geluidjes. Laat je haar liggen dan wordt ze steeds luider. Zodra je haar oppakt slaapt ze binnen 5 minuten weer. Maar leg je haar te snel weer terug dan wordt ze meteen weer wakker, dus je zit daar minstens een half uur. Maar dan zit ze ook alweer bijna halverwege de tijd waarop ze weer wakker wordt. En dan slaapt ze eindelijk, lig je lekker warm weer en huilt de oudste.....! :D Gaaaaap!

Koffie, koffie, koffie.

Dat ze het maar snel uitvogelen die babies, haha!
Ja, precies. De oudste slaapt hier gelukkig gewoon door in de nacht, dat is wel fijn.
Maar de baby maakt het nu wel heel bont. Hopelijk is dit de piek en is het over een paar dagen (of eigenlijk gewoon het liefst nu) klaar.

Wel fijn dat we samen in die shit zitten, voelt toch minder alleen :Y)
|| justdiggit.org ||
pi_211451983
Ja die fase zitten/zaten we hier ook middenin. Komende week gaat vriendin weer werken, gelukkig lijkt het iets de goede kant op te gaan.
Wekenlang weer fles om 23u en 3/4u, maar nu slaat ie die van 23u weer eens over.
Vannacht wilde hij wel om 23u, dus geprobeerd om die van 4u over te slaan. Geen succes :X

Dus komende weken maar weer gewoon die nachtfles, tot hij er zelf klaar voor/mee is.
pi_211454568
Wat ik bijna net zo vermoeiend vind als de nachten is hoe erg je moet opletten met een baby :') Mijn oudste was (is :+ ) echt geen brave stilzitter maar dit had ik anders in herinnering. Dit exemplaar kruipt in de vaatwasser, trekt keukenkastjes op, duikt in het hooi voor de cavia's, is geobsedeerd door de broodrooster (die staat op knielhoogte), plukt met zijn prutsvingertjes allerlei stofjes van de grond en stopt het in zijn snuit en gaat steeds staan en dondert weer om :') O+ De box is voor sukkels dus daar kom ik niet vaak mee weg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211454622
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik bijna net zo vermoeiend vind als de nachten is hoe erg je moet opletten met een baby :') Mijn oudste was (is :+ ) echt geen brave stilzitter maar dit had ik anders in herinnering. Dit exemplaar kruipt in de vaatwasser, trekt keukenkastjes op, duikt in het hooi voor de cavia's, is geobsedeerd door de broodrooster (die staat op knielhoogte), plukt met zijn prutsvingertjes allerlei stofjes van de grond en stopt het in zijn snuit en gaat steeds staan en dondert weer om :') O+ De box is voor sukkels dus daar kom ik niet vaak mee weg.
_O-

Hier begint het rollen net, dus bovenstaande fase duurt nog even. Aan de ene kant kijk ik uit naar de kruip&ontdek-fase, maar aan de andere kant ook totaal niet door bovenstaande :D
pi_211454710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
trekt keukenkastjes op
Ja daar heb je wel oplossingen voor dat het blokkeert, maar wil je dat als je een mooie keuken hebt. Ik zou alle schadelijke meuk zoals schoonmaak en vaatwasser blokjes in afgesloten containers bewaren die goed afgesloten zijn. Deze fase gaat ook wel weer over gelukkig.
pi_211454798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:38 schreef Piles het volgende:

[..]
_O-

Hier begint het rollen net, dus bovenstaande fase duurt nog even. Aan de ene kant kijk ik uit naar de kruip&ontdek-fase, maar aan de andere kant ook totaal niet door bovenstaande :D
Sneller dan je denkt! Hij begon vier maanden geleden met rollen, een maand later kruipen weer twee maanden later met knielen en staan.

Ach, het is een enorm gezellig blij ei en ik kan die ondernemingsdrift ook wel waarderen inderdaad.
pi_211454804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja daar heb je wel oplossingen voor dat het blokkeert, maar wil je dat als je een mooie keuken hebt. Ik zou alle schadelijke meuk zoals schoonmaak en vaatwasser blokjes in afgesloten containers bewaren die goed afgesloten zijn. Deze fase gaat ook wel weer over gelukkig.
Ja, die dingen moeten veilig staan natuurlijk. Maar hij mag van mij best met maatbekers en pannendeksels rommelen.
pi_211462413
Ik voel me zo gezegend met onze slaper tot nu toe :@ maar ben echt bang voor hoe hard het tegen gaat vallen mocht dat eens veranderen.

Gister intake gehad op het KDV. Volgende week woensdag gaat ze voor het eerst en omdat het zo'n kleine locatie is (1 groep) is er geen wen moment, gewoon meteen de hele dag _O-. Dat wordt even goed uitvogelen hoeveel melk ik mee moet geven :D.
  woensdag 29 november 2023 @ 12:24:04 #50
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211463462
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2023 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik voel me zo gezegend met onze slaper tot nu toe :@ maar ben echt bang voor hoe hard het tegen gaat vallen mocht dat eens veranderen.

Gister intake gehad op het KDV. Volgende week woensdag gaat ze voor het eerst en omdat het zo'n kleine locatie is (1 groep) is er geen wen moment, gewoon meteen de hele dag _O-. Dat wordt even goed uitvogelen hoeveel melk ik mee moet geven :D.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn baby was tot deze slaapregressie ook een makkelijke slaper :P

En spannend, gelijk een hele dag :o
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')