Blijkbaar hebben ze graag onnozele nitwits in de uitzending.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik. Net zoals vorige week bij Jinek. Zat er een doos de laatste plaat van Nick Cave te recenseren: "Ik ken hem eigenlijk alleen van dat duet met Kyli Mynogue." Alsof Noah Vahle zegt: "Ik ken die Marco van Basten alleen van Rondo."
De Welmoed Sijtsma's.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze graag onnozele nitwits in de uitzending.
Ik voorspel een paint van ToT met Tong80 als panellid van DWHNquote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ik overweeg ook influenser te worden.
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik voorspel een paint van ToT met Tong80 als panellid van DWHN
"Sommige mensen zijn als lavalampen: ze zijn leuk om te bekijken, maar bijzonder helder zijn ze niet*quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Sommige mensen zijn als lavalampen: ze zijn leuk om te bekijken, maar bijzonder helder zijn ze niet*
Ik vind het altijd mooi dat hij het zo brengt alsof het helemaal waar is. Je gelooft hem echt. Dat is 1 van zijn specialiteiten, realiteit als basis gebruiken en er een kleine twist aan geven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Een duif breien
Gewoon hoe JJ dit soort verhalen altijd vertelt vind ik echt zijn kracht.
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
Maar wat doet die donkere gast daar "Waar is dit" Fucking half Europa staat onder water.
Overzichtelijk leven. De wereld is net zo groot als de afstand tussen hun neus en het schermpje van hun telefoon.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ik overweeg ook influenser te worden.
Ik vind hem erg goed. Ook die zelfspot van hem.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Een duif breien
Gewoon hoe JJ dit soort verhalen altijd vertelt vind ik echt zijn kracht.
Ha ha, goed omschreven. Maar ik denk ook, waarom ga je er zitten als je niet op de hoogte van het nieuws bent. Dat was leuk bij Frans Bauer, die had het recente nieuws gevolgd. Deze vent gaat er gewoon zitten en alleen iets te vertellen als de paarse groeiwip mug in aantocht is.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:36 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Overzichtelijk leven. De wereld is net zo groot als de afstand tussen hun neus en het schermpje van hun telefoon.
Tsja, ik ga net eens pogen om de verstandelijke vermogens van de TikTok-generatie op waarde te schatten. Parallel universum op aard.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha, goed omschreven. Maar ik denk ook, waarom ga je er zitten als je niet op de hoogte van het nieuws bent. Dat was leuk bij Frans Bauer, die had het recente nieuws gevolgd. Deze vent gaat er gewoon zitten en alleen iets te vertellen als de paarse groeiwip mug in aantocht is.
ik volg hem al een tijdje: dat is wat hij leuk doet, maar zoals inderdaad Welmoed eerder al eens: als een vis op het droge en niet goed weten wat voor een programma het eigenlijk is wellicht. Ik kan me er niet aan ergeren, maar het bevordert het programma ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:21 schreef SiGNe het volgende:
Die Wildebras komt mij over als iemand die erchter is gekomen dat als hij veel over dieren praat hij aandacht krijgt.
Aparte gast.
Ik ken 'm niet echt maar hij deed ook mee in Het Perfecte Plaatje, daar was ie ook enorm op dieren gericht, dat hielp ook niet echt mee met de opdrachten.quote:Op maandag 23 september 2024 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ik volg hem al een tijdje: dat is wat hij leuk doet, maar zoals inderdaad Welmoed eerder al eens: als een vis op het droge en niet goed weten wat voor een programma het eigenlijk is wellicht. Ik kan me er niet aan ergeren, maar het bevordert het programma ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |