Ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nogmaals het is niet dat ik hem goed vind oid, hij heeft me ook niet zo gestoord dat er minpunten van af moeten.
5 hele posts, het is wat hèquote:Op zondag 8 september 2024 00:14 schreef golfer het volgende:
Misschien is het een idee om het hier over DWHN te hebben en elders de discussie over radio-zenders voort te zetten?
8quote:
Wannabe mod gespot. De rest slik ik in.quote:Op zondag 8 september 2024 00:14 schreef golfer het volgende:
Misschien is het een idee om het hier over DWHN te hebben en elders de discussie over radio-zenders voort te zetten?
Ik kijk uit naar de volgende aflevering, al kijk ik die vrijdagochtend terug.quote:Op zondag 8 september 2024 00:14 schreef golfer het volgende:
De wormen?quote:
Ik kende hem niet zo goed, relaxte gast. Verder weer leuke aflevering. Twee goeie vaste gasten.quote:
Ik vond haar wel grappig.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Vond de vrouw veel te serieus. De rest wel prima in vorm idd.
Vond haar juist erg leuk en grappig.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Vond de vrouw veel te serieus. De rest wel prima in vorm idd.
Ik zag t net pas op uitzending uitgesteld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Frank van der Lende is één van de allervervelendste aandachtstrekkers in Nederland, bah.
Ik vind Bert Visscher ook niks an. Een Youp van het Hek die Freek nadoet on speed. Maar denk/verwacht dat ie hier wel op z'n plaats is. Hij zal best humor hebben en dat zit nu in een kadertje. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond zijn cabaretier Bert Visscheren presentator en dierenvriend Gabriel Martina, ook bekend als Wildebras te gast.
Zeg ik. Net zoals vorige week bij Jinek. Zat er een doos de laatste plaat van Nick Cave te recenseren: "Ik ken hem eigenlijk alleen van dat duet met Kyli Mynogue." Alsof Noah Vahle zegt: "Ik ken die Marco van Basten alleen van Rondo."quote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef Martinello het volgende:
Die Wildebras-lul weet nergens wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |