Egbert leeft niet meer na haar bdsm sessiesquote:
Tokkiequote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
waarom heeft rode jurk zo'n lelijke tattoo op haar arm?
Misschien houdt hij er wel van om met een bal in zijn mond over de grond te kruipen, je weet het nietquote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Egbert leeft niet meer na haar bdsm sessies
heb er ook zeker een week last van als ik flink drinkquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, hou oud is deze jongen dat hij na stappen met drank de rest van de week niet helder is?
Zij zoekt dit dus hopelijk zegt hij jaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien houdt hij er wel van om met een bal in zijn mond over de grond te kruipen, je weet het niet
Mannen zijn met griep een week dood dus zal zoiets wel zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, hou oud is deze jongen dat hij na stappen met drank de rest van de week niet helder is?
Zij zijn begin 20... maar ja, misschien als je kan drinken zonder ooit te kotsen dat je dermate veel drinkt dat je langer moet herstellen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb er ook zeker een week last van als ik flink drink
Tja dat krijg je met een NPO Radio dj die eruit ziet als een normale man.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb het idee dat de deelnemers helemaal niet weten dat hij een bekende BN' er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |