SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TraunerGod wordt nu 2 weken lang geprepareerd in Rotterdam.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Trauner zijn vaste kniepijntje krijgt speel je met Beelen en Nieuwkoop.
Lijkt mij dus een goed plan
Twee blokken (en een evt toernooi) per jaar. Voor de rest zoeken ze het maar uit.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Scheelt je weer moderatorswerk.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Maar er is al zo weinig te doen in het warme VBL bad.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Scheelt je weer moderatorswerk.
Ik wil je best wat werk geven hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar er is al zo weinig te doen in het warme VBL bad.
Ik zou het leuk vinden als je gewoon blijftquote:Op donderdag 16 november 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je best wat werk geven hoor.
Voor mijn gevoel raakt Geert idd bij elke interlandperiode geblesseerd terwijl hij er bij ons altijd bij isquote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou er nu echt zo anders getraind worden bij oranje dat dit iedere keer blessures veroorzaakt?
Dan zal ik Coco geen werk geven.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je gewoon blijft
Dus hij stelt zich aan?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal ik Coco geen werk geven.
Maar hopelijk heeft Geert gewoon weer wat kleins zoals de laatste twee keer en staat hij er volgende week gewoon weer.
Geert heeft ook gewoon geen zin in die interlands.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel raakt Geert idd bij elke interlandperiode geblesseerd terwijl hij er bij ons altijd bij is
ontopicquote:Op donderdag 16 november 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie.
Ik had meer verwacht van een moderator.
NL wint toch nooit wat. En zeker niet met deze stront spelers.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
Interlands afschaffen?
Dan geen WK/EK/NL meer.
Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NL wint toch nooit wat. En zeker niet met deze stront spelers.
Ali is naast het veld belangrijker dan in het veld.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alireza ook met een kleine blessure naar de kant bij Iran.
Maar daar hoor je niemand over.
Ik durf wel te zeggen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ali is naast het veld belangrijker dan in het veld.
Bij elk miniscuul pijntje haken spelers al af, mogelijk onder druk van clubs.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou er nu echt zo anders getraind worden bij oranje dat dit iedere keer blessures veroorzaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |