quote:Op donderdag 16 november 2023 14:27 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is ook maar de mening van iemand.
Da's meer iets voor VVD'erts:quote:Op donderdag 16 november 2023 14:35 schreef capricia het volgende:
Duidelijk een echte foto.
Haters gonna hate.
De gebraden kippetjes vliegen zo zijn mond in.
Ja, dat is niet zonder reden weg gelaten, en dat weg laten van relevante informatie is ook niet de eerste keer.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:26 schreef noodgang het volgende:
Over selectief kopiëren en plakken gesproken
Het artikel eindigt met:
Conclusie: als je goed kijkt naar de details, kan je zien dat het beeld van Frans Timmermans in een vliegtuig geen echte foto is. Het gaat om een afbeelding die gemaakt is met een tool die met kunstmatige intelligentie nepfoto’s genereert.
En Instakilo 😱quote:Op donderdag 16 november 2023 14:30 schreef Rostrup het volgende:
[..]
JA MAAR HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN!11!!!1!
Dat zouden ze ook met het stemrecht moeten doen van mensen die heel goed weten dat het nep is maar doen alsof ze dat niet weten.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:26 schreef Solotovski het volgende:
Zelfs m'n dooie oma ziet dat dit nep is
Mensen die denken dat dit echt is zouden ze het stemrecht van moeten ontnemen
Je verwacht het niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zonder reden weg gelaten, en dat weg laten van relevante informatie is ook niet de eerste keer.
Zelfs Vincent Bijlo ziet dat deze foto nep is.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Za heeft weer een nieuwe obsessie hoor, na corona en transgenders is het nu Frans Timmermans.![]()
Verontrustend overigens dat mensen niet zien dat dit AI gegenereerd is. Dan staat ons nog wat te wachten in de toekomst.
Wie is er niet groot mee geworden?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's meer iets voor VVD'erts:
[ afbeelding ]
Dat is die keeper toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Vincent Bijlo ziet dat deze foto nep is.
Ik open wat lichte NWS topics over tompoucen en Frans tussen al het oorlogsgeweld, dat kun je alleen maar toejuichen toch.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Za heeft weer een nieuwe obsessie hoor, na corona en transgenders is het nu Frans Timmermans.![]()
Verontrustend overigens dat mensen niet zien dat dit AI gegenereerd is. Dan staat ons nog wat te wachten in de toekomst.
Hou toch je bekquote:Op donderdag 16 november 2023 14:41 schreef Za het volgende:
Ik zie de hoofdsteun ook duidelijk achter hem.
Op wel subforum zitten we opeens? Dit komt van het AD en HP.
De Vergaarbak. Dat is wanneer echt geen ander subforum een topic wil overnemen.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:41 schreef Za het volgende:
Ik zie de hoofdsteun ook duidelijk achter hem.
Op wel subforum zitten we opeens? Dit komt van het AD en HP.
Uploaden? Gewoon rechtermuisknop en afbeeldingslink kopieren. Wel bijzonder dat je precies de factcheck weglaat....quote:Op donderdag 16 november 2023 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat ik dan al die fotos moet gaan uploaden, en ik heb duidelijk aangegeven meer in de link, dan kunnen de mensen daar "de aanwijzingen" bekijken en een oordeel vormen.
Dat een glas geen steel zou hebben vind ik geen argument, daar ligt een snack voor. Etc.
De schaduwpracht van Frans en alle objecten op tafel klopt exact.
Als het van een andere user was gekomen had het mij niet eens opgevallen. Er zit alleen een patroon in het manier van posten bij jou. Komt nogal obsessief over.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ik open wat lichte NWS topics over tompoucen en Frans tussen al het oorlogsgeweld, dat kun je alleen maar toejuichen toch.
Een slotje zou beter zijn. Zelfs de vergaarbak is teveel eer voor deze waardeloze poging om Timmermans in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Vergaarbak. Dat is wanneer echt geen ander subforum een topic wil overnemen.
Ah OK.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Vergaarbak. Dat is wanneer echt geen ander subforum een topic wil overnemen.
geloof jij dit allemaal echt en ben je geen troll?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat ik dan al die fotos moet gaan uploaden, en ik heb duidelijk aangegeven meer in de link, dan kunnen de mensen daar "de aanwijzingen" bekijken en een oordeel vormen.
Dat een glas geen steel zou hebben vind ik geen argument, daar ligt een snack voor. Etc.
De schaduwpracht van Frans en alle objecten op tafel klopt exact.
Laurel en Hardy zijn écht grappig en zelfs die zijn geen nieuws.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ah OK.
Jammer, ik vind de foto erg grappig.
Laten we maar weer gaan kijken hoe iemand met een fietsketting iemand in een scootmobiel de hersens inslaan op NWS.
quote:Op donderdag 16 november 2023 14:44 schreef bozewitteman het volgende:
[ tiktok ]
Deze is wel echt volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |