quote:Op donderdag 16 november 2023 11:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hebben meer dingen van takkie zag ik
Weet alleen niet of die onesie mij wel past, had een tijd terug een gepast en die zat niet
was nog binnen de minuut zoals vast alles bij jouquote:Op donderdag 16 november 2023 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Had je maar op moeten schieten, slome
Er is nog nooit over geklaagdquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Enfoire het volgende:
[..]
was nog binnen de minuut zoals vast alles bij jou
Leuk een kerstmok, ook maar een halenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Hier hangen takkige dingen in de boom![]()
En een takkie kerstmokvandaag ook van zolder gehaald.
duruffuh ze zeker nietquote:Op donderdag 16 november 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nog nooit over geklaagd
Keep pushing
Bang voor de helmquote:
Leuk een kerstmok, ook maar een halenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Hier hangen takkige dingen in de boom![]()
En een takkie kerstmokvandaag ook van zolder gehaald.
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Echt hemaquote:Op donderdag 16 november 2023 11:29 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Leuk een kerstmok, ook maar een halen
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet waar je op doeltquote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?
Hij is gewoon de 'L' vergeten.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?
Ken je (de reputatie van) Stiggs?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij is gewoon de 'L' vergeten.
Maar die krijg je wel later! huhu
Nee, ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 16 november 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken je (de reputatie van) Stiggs?
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 16 november 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken je (de reputatie van) Stiggs?
quote:
lol.... je kent zn opmerkingen nog niet?quote:
Oh ja dat lees ik ook.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
lol.... je kent zn opmerkingen nog niet?
"Zal ik jou eens...? "
en dat over heel FOK! heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hartjeWhen it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
Ooooh dat, je dat ken ik wel. Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 16 november 2023 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
lol.... je kent zn opmerkingen nog niet?
"Zal ik jou eens...? "
en dat over heel FOK! heen![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: