Wat een ellende johquote:Op donderdag 16 november 2023 20:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, das fijn om te weten! Ik verwachtte vannacht al normaal te kunnen slapen, maar das dan normaal. Ik wacht het nog eventjes af![]()
Fijn dat de jouwe nu over is @:vlindertje89 Heeft bij jou ook wel lang genoeg geduurd.
Ga je morgen weer testen @:Majo?
Beterschap @:Bami!
Surprises... Vind dat deze dag wel genoeg surprise heeft gehad![]()
De pizza die ik normaal heb, hebben ze niet meeren ik heb vanmiddag tussen de bedrijven door even snel de griepprik gehaald.
@:Hupje, ik ben dus de enige.
En ik heb het kkkoud![]()
Stempas halen, dan kan je tijdens je lunchpauze in de buurt van je werk gaan stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben vooral aan het puzzelen wanneer ik ga stemmen... Ik werk op woensdag altijd ver weg dus dan ben ik van 6.45 tot 18.30 van huis. Dan nog eten, zoontje naar bed brengen en normaliter heb ik dan om 20.00 sportles. Wordt lekker krap zo. Misschien toch maar een volmacht voor m'n man.
Nou, ik heb dus echt nog geen idee.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:53 schreef MaJo het volgende:
Als iemand nog hulp nodig heeft met waarop te stemmen: let me know! Ik weet er wel het een en ander van
Jup, met een extra dekenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hopelijk lig je inmiddels in een lekker warm bed @:Mushanga71! En is het morgen weer opgelost.
En hopelijk ga jij je niet nog veel zieker voelen @:MaJo!
Succes morgen, al vermoed ik dat de test nu wel een blaasontsteking laat zien en kan je een kuur krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes, potje staat al klaar
Jeetje wat een gedoe zegHeb zelf vorig jaar 2 kacheltjes gekocht, toch niet verkeerd voor dit soort situaties.
Hopelijk snel weer een warm huis!
Dank je, ik heb gekeken maar de stemlocatie is te ver weg voor m'n half uur lunchpauzequote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stempas halen, dan kan je tijdens je lunchpauze in de buurt van je werk gaan stemmen.
Echt DE partij voor jou iddquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef exode het volgende:
De eerste stemwijzer zegt SGP, nou dan doen we dat maar he.![]()
Het waren stellingen waar ik vaak geen mening over heb.
Op naar de volgende stemwijzer
Er staan nog een paar nieuwbouwwoningen te koop in Kootwijkerbroek, is dat niks voor jullie?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef exode het volgende:
De eerste stemwijzer zegt SGP, nou dan doen we dat maar he.![]()
Het waren stellingen waar ik vaak geen mening over heb.
Op naar de volgende stemwijzer
PvdA/GL. Alsjeblieftquote:Op donderdag 16 november 2023 22:05 schreef Bami het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus echt nog geen idee.
Mwoah, hun ideeën voor het klimaat is niet echt ten gunste voor de zwakkeren in de samenleving en als ze de kans krijgen gaan ze gewoon weer in een rechts conservatief kabinet zitten..quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
PvdA/GL. Alsjeblieft.
edit: ik bedoel alsjeblieft, hier is je suggestie. niet doe dat alsjeblieft voor mij. alhoewel, doe het alsjeblieft wel voor een Nederland dat niet nog verder naar rechts en conservatief doorbuigt, voor het klimaat, en voor de zwakkeren in de samenleving.
Ja ik las ook al dat die ongeveer de enige kans is op nog iets links in het kabinet, dus hierop stemmen wellicht effectiever is dan op een kleinere linkse partij die beter aansluit bij je eigen normen en waarden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
PvdA/GL. Alsjeblieft.
edit: ik bedoel alsjeblieft, hier is je suggestie. niet doe dat alsjeblieft voor mij. alhoewel, doe het alsjeblieft wel voor een Nederland dat niet nog verder naar rechts en conservatief doorbuigt, voor het klimaat, en voor de zwakkeren in de samenleving.
Mijn man laat mij altijd voor hem stemmen. Als hij zegt op wie, dan kleur ik dat hokje in.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben vooral aan het puzzelen wanneer ik ga stemmen... Ik werk op woensdag altijd ver weg dus dan ben ik van 6.45 tot 18.30 van huis. Dan nog eten, zoontje naar bed brengen en normaliter heb ik dan om 20.00 sportles. Wordt lekker krap zo. Misschien toch maar een volmacht voor m'n man.
Haha, die kwam bij een van die stemwijzers bij mij ook in de top 3.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:34 schreef exode het volgende:
Op PvdA zou ik nog best wel willen stemmen, maar met GL heb ik vrij weinig tot niets.
Ik zie dat ik het verrassend vaak eens ben met 50+, op zich ga ik die kant ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |