abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211318125
Ik ben vooral aan het puzzelen wanneer ik ga stemmen... Ik werk op woensdag altijd ver weg dus dan ben ik van 6.45 tot 18.30 van huis. Dan nog eten, zoontje naar bed brengen en normaliter heb ik dan om 20.00 sportles. Wordt lekker krap zo. Misschien toch maar een volmacht voor m'n man.
pi_211318214
Hopelijk lig je inmiddels in een lekker warm bed @Mushanga71! En is het morgen weer opgelost.

En hopelijk ga jij je niet nog veel zieker voelen @MaJo!
pi_211318364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, das fijn om te weten! Ik verwachtte vannacht al normaal te kunnen slapen, maar das dan normaal. Ik wacht het nog eventjes af :Y

Fijn dat de jouwe nu over is @:vlindertje89 Heeft bij jou ook wel lang genoeg geduurd.

Ga je morgen weer testen @:Majo?

Beterschap @:Bami!

Surprises... Vind dat deze dag wel genoeg surprise heeft gehad :')

De pizza die ik normaal heb, hebben ze niet meer ;( en ik heb vanmiddag tussen de bedrijven door even snel de griepprik gehaald.

@:Hupje, ik ben dus de enige.

En ik heb het kkkoud }:|
Wat een ellende joh :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 16 november 2023 @ 21:53:34 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211318398
Als iemand nog hulp nodig heeft met waarop te stemmen: let me know! Ik weet er wel het een en ander van :)
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 16 november 2023 @ 22:04:45 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211318541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ben vooral aan het puzzelen wanneer ik ga stemmen... Ik werk op woensdag altijd ver weg dus dan ben ik van 6.45 tot 18.30 van huis. Dan nog eten, zoontje naar bed brengen en normaliter heb ik dan om 20.00 sportles. Wordt lekker krap zo. Misschien toch maar een volmacht voor m'n man.
Stempas halen, dan kan je tijdens je lunchpauze in de buurt van je werk gaan stemmen.
KuikenGuppy
pi_211318553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:53 schreef MaJo het volgende:
Als iemand nog hulp nodig heeft met waarop te stemmen: let me know! Ik weet er wel het een en ander van :)
Nou, ik heb dus echt nog geen idee. :{
pi_211318579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hopelijk lig je inmiddels in een lekker warm bed @:Mushanga71! En is het morgen weer opgelost.

En hopelijk ga jij je niet nog veel zieker voelen @:MaJo!
Jup, met een extra deken :Y
We wachten het maar af morgen. Heb er wel vertrouwen in dat er een oplossing komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:17 schreef MaJo het volgende:

[..]
Yes, potje staat al klaar :Y

Jeetje wat een gedoe zeg -O- Heb zelf vorig jaar 2 kacheltjes gekocht, toch niet verkeerd voor dit soort situaties.

Hopelijk snel weer een warm huis!
Succes morgen, al vermoed ik dat de test nu wel een blaasontsteking laat zien en kan je een kuur krijgen.
Heel verstandig de twee kacheltjes. Weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt ;)

Kleinzoon komt morgen, heb dochter gewaarschuwd voor de kou dus geeft ze hem een extra laagje kleding. En het kacheltje van man komt beneden.

Was door mn oploskoffie heen dus man gevraagd een paar zakken te halen plus koekjes. Hebben de monteurs ook wat warms te drinken.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211320219
Ohh wat ellendig mush!

Wij zitten al 2 weken in verbouwingsellende. Oude ramen en kozijnen eruit en nieuwe erin, van enkel naar HR++. Het loopt al een week uit, heb anderhalve week bij een vriendin geslapen en nu afgelopen nacht dan wel thuis maar daar is het nog steeds niet af en een enorme troep. En de jongste zie ik al 2 weken alleen maar digitaal want die logeert bij opa en oma ( O+) -O- vandaag hopelijk alles erin en dan nog afwerken.......
  vrijdag 17 november 2023 @ 07:58:10 #84
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211320295
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef Burdie het volgende:

[..]
Stempas halen, dan kan je tijdens je lunchpauze in de buurt van je werk gaan stemmen.
Dank je, ik heb gekeken maar de stemlocatie is te ver weg voor m'n half uur lunchpauze :')
pi_211320689
De eerste stemwijzer zegt SGP, nou dan doen we dat maar he. _O-
Het waren stellingen waar ik vaak geen mening over heb.

Op naar de volgende stemwijzer 8-)
pi_211320711
Nou, ze zijn nu bezig, heel de straat staat vol :D

Oeh @Aure, heel fijn natuurlijk, nieuwe ramen en kozijnen maar vóórdat het zover is :X
Als alles klaar is, kan je weer heerlijk knuffelen met jongste. Lijkt me echt moeilijk hoor, al zolang alleen via een schermpje :{

Ik hoefde vannacht niet naar de plee, dus das positief :)

Kleinzoon zit met een extra vestje in zn wipstoel tv te kijken dus dat gaat ook prima. Zoon ziek gemeld, voelde zich niet echt lekker en het is natuurlijk spannend wat er nu allemaal gebeurt. Snap dat wel :+
If they say
pi_211320734
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef exode het volgende:

Echt DE partij voor jou idd :Y :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211320737
Whahaha @exode :D
Ik weet al wat ik stem en toevallig kreeg ik die ook uit de stemwijzer :7
If they say
pi_211320803
Sterkte met verbouwingsellende @Aure en @Mushanga71 met de kou. Hopelijk kan de verwarming zo weer aan!

De buren waren hun keuken aan het verbouwen. Bleek er een meetfout gemaakt te zijn, maar daar kwamen ze achter nadat de oude keuken al gesloopt was. Ook zo ellendig. Wij willen over een jaar of 2 de keuken gaan vervangen (en de hele benedenverdieping, andere vloer, muurtje verplaatsen, balustrade van de vide vervangen), maar dan wil ik zeker weer in zee gaan met de aannemer die ook de badkamer heeft gedaan. Die had de planning perfect op orde of regelde snel iets anders bij problemen. Een goede aannemer is goud waard :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211320883
De tweede stemwijzer zegt Christen Unie.

Nou

Dus

Ik heb een gespleten persoonlijkheid waar ik zelf niets vanaf wist denk ik. :D
  vrijdag 17 november 2023 @ 09:09:26 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211320899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:52 schreef exode het volgende:

Er staan nog een paar nieuwbouwwoningen te koop in Kootwijkerbroek, is dat niks voor jullie? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 november 2023 @ 09:15:25 #92
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211320975
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:05 schreef Bami het volgende:

[..]
Nou, ik heb dus echt nog geen idee. :{
PvdA/GL. Alsjeblieft :Y .

edit: ik bedoel alsjeblieft, hier is je suggestie. niet doe dat alsjeblieft voor mij. alhoewel, doe het alsjeblieft wel voor een Nederland dat niet nog verder naar rechts en conservatief doorbuigt, voor het klimaat, en voor de zwakkeren in de samenleving.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 november 2023 @ 09:24:38 #93
148247 taxibabe
pi_211321091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:

[..]

edit: ik bedoel alsjeblieft, hier is je suggestie. niet doe dat alsjeblieft voor mij. alhoewel, doe het alsjeblieft wel voor een Nederland dat niet nog verder naar rechts en conservatief doorbuigt, voor het klimaat, en voor de zwakkeren in de samenleving.
Mwoah, hun ideeën voor het klimaat is niet echt ten gunste voor de zwakkeren in de samenleving en als ze de kans krijgen gaan ze gewoon weer in een rechts conservatief kabinet zitten..
pi_211321104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ja ik las ook al dat die ongeveer de enige kans is op nog iets links in het kabinet, dus hierop stemmen wellicht effectiever is dan op een kleinere linkse partij die beter aansluit bij je eigen normen en waarden.
Vind het maar weer ingewikkeld. :{
pi_211321219
Op PvdA zou ik nog best wel willen stemmen, maar met GL heb ik vrij weinig tot niets.

Ik zie dat ik het verrassend vaak eens ben met 50+, op zich ga ik die kant ook op. >:)
pi_211321227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
Mijn man laat mij altijd voor hem stemmen. Als hij zegt op wie, dan kleur ik dat hokje in.
Ik heb zo'n kieswijzer gedaan, maar sommige dingen heb ik gewoon echt niet een duidelijke mening over...
Door bepaalde standpunten zijn er een aantal partijen waar ik sowieso niet op ga stemmen, maar dan blijft er nog genoeg over...
Fake it till you make it...
pi_211321229
Stiekem ben ik gewoon een witte, kalende heteroman met conservatieve waarden.
pi_211321235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:34 schreef exode het volgende:
Op PvdA zou ik nog best wel willen stemmen, maar met GL heb ik vrij weinig tot niets.

Ik zie dat ik het verrassend vaak eens ben met 50+, op zich ga ik die kant ook op. >:)
Haha, die kwam bij een van die stemwijzers bij mij ook in de top 3.
Fake it till you make it...
pi_211321341
Ik kom ook opvallend vaak uit op CU. Jammer van die C... Maar inmiddels vind ik dat de politiek echt veel te ver naar rechts gaat. Daarom ben ik lid geworden van GL en ga nu ook PvdA/GL stemmen. Niks is 100% ideaal maar in de huidige omstandigheden geef ik dit prioriteit. In de aanloop check ik dinsdag even de huidige peilingen en stem dan op de eerste vrouw die nog net buiten het aantal voorspelde zetels zit. Dat is de beste methode om meer vrouwen in de regering te krijgen :Y. Bonus als dat ook nog een vrouw van kleur is.

Zie ook: https://stemopeenvrouw.com/
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 17 november 2023 @ 09:54:58 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211321400
GL komt uit onder andere de CPN voort, dus daar zal ik nooit op stemmen.
Overigens denk ik dat de combi PvdA/GL voor beiden prima is, maar dat ze met Timmermans niet de juiste keuze hebben gemaakt, ik heb een intense afkeer van die man, vergelijkbaar met mijn afkeer van Wilders en Baudet, dus het zit niet in het "links" labeltje.

Ik denk dat PvdA/GL er goed aan gedaan had het lijkstrekkerschap en eventueel premierschap een duofunctie te maken, Klaver en Kuiken hadden samen alles wat je daarvoor zou wensen.
Dat juist bij die combinatiepartij toch weer voor een oude blanke man gekozen is valt me enorm tegen, en al hememaal dat ze deze pedante kwast gekozen hebben.
Maar goed, ik zou er toch niet op stemmen, ook niet als ze een andere keuze gemaakt hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')