SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat hoopje roestige AK's lijkt het eerder een soort garderobe afgifte punt dat de Hamas leden hun wapens bij de ingang van het ziekenhuis moeten afgeven.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als de verwachtingen zo hoog gespannen zijn verwacht je toch wel iets meer dan een halve laptop en wat roestige AK's natuurlijk.
quote:Op donderdag 16 november 2023 10:47 schreef ExTec het volgende:
Repost, voor mensen die het interessant vinden. Uit 2014. Over of er al dan niet hamas bases zijn in om onder en rond dat ziekenhuis
https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
Volledige tekst:https://twitter.com/ajquery/status/1724972390822871460SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je dat duiden?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://twitter.com/ajquery/status/1724972390822871460
Non binaire mensen met roze haren kunnen in die wijken ook niet over straat.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over wijken waar mensen met keppeltjes niet over straat konden?
Nee, het is afwachten. Wel durf ik voorzichtig te zeggen dat die video niet het beste 'bewijs' is voor de Israëlische zaak.quote:
Dat zal best.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is afwachten. Wel durf ik voorzichtig te zeggen dat die video niet het beste 'bewijs' is voor de Israëlische zaak.
Ook gezien de analyse van die NewYork-times journalist.
Zoals ik al zei: het is afwachten. Er is zo onwijs veel propaganda in dit conflict.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar het komt nogal dogmatisch over, als je oordeel af laat hangen van of je vind dat de uitleg van IDF goed is of niet.
Als ik jou niet goed genoeg uit kan leggen dat de wereld rond is, is die immers ook niet plat, om die reden alleen.
Als waarheidsbevinding je oprechte motief is...zijn er meerdere bronnen.
Kun je mij entertainen, en even het excuus geven waarom je deze negeert?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het is afwachten. Er is zo onwijs veel propaganda in dit conflict.
Maar ik heb nog geen tunnels, of ander concreet bewijs gezien dat er een Hamas-base was in dat ziekenhuis. De bewijslast hier ligt wel bij Israel he.
quote:Op donderdag 16 november 2023 10:47 schreef ExTec het volgende:
Repost, voor mensen die het interessant vinden. Uit 2014. Over of er al dan niet hamas bases zijn in om onder en rond dat ziekenhuis
https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
Volledige tekst:Uit dat artikel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK dan.quote:The Israelis are so sure about the location of the Hamas bunker, however, not because they are trying to score propaganda points, or because it has been repeatedly mentioned in passing by Western reporters—but because they built it. Back in 1983, when Israel still ruled Gaza, they built a secure underground operating room and tunnel network beneath Shifa hospital—which is one among several reasons why Israeli security sources are so sure that there is a main Hamas command bunker in or around the large cement basement beneath the area of Building 2 of the Hospital, which reporters are obviously prohibited from entering.
Niet raar dat ze er nu 'zeker' van zijn. Niettemin wil dat nog niet zeggen dat Hamas dat sindsdien of nu ook gebruikte als 'basis'.“To destroy a people you must first sever their roots.”
Ik lees geen bewijs dat Hamas het nog steeds gebruikt als basis?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je mij entertainen, en even het excuus geven waarom je deze negeert?
ExTec in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #203 Eeuwigdurende ellende
Nee, dat zullen ze vast niet doen nee.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:59 schreef Montagui het volgende:
Niettemin wil dat nog niet zeggen dat Hamas dat sindsdien of nu ook gebruikte als 'basis'.
Van geharde antisemieten, is antisemitisme altijd prioriteit. Dus over welke groepen heb je het nou precies? en wanneer gaan die achterover hangen en stemmen tellen? welke stemmen?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:00 schreef Qarrad het volgende:
De witte extreem-rechtse groeperingen en gedachten beperken zich niet tot antisemitisme. Bij veel van die groepen staat antisemitisme een stuk lager op het lijstje en zit de prioriteit hem eerder in haat naar andere bevolkingsgroepen die zichtbaarder zijn in de samenleving en vooral de laatste weken negatief in het nieuws zijn gekomen door schreeuwende exponenten ervan in de pro-Palestina-demonstraties en dan heb je nog het nieuws de afgelopen jaren over ongebreidelde immigratie en de overlast daarvan en het probleem van de woningnood dat daaraan opgehangen wordt.
Ik snap dat het overkomt dat ik de doelpalen verplaats, maar dit bedoelde ik met mijn opmerking dat deze groepen nu lekker achterover hingen en straks de stemmen gingen tellen. De onvrede naar hele bevolkingsgroepen is niet beperkt tot antisemitisme.
Dit conflict en alle onrust die eruit voortkomt hier is koren op de molen voor de partijen die anti-immigratie en anti-islam zijn, ironisch gezien.
Nog steeds.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees geen bewijs dat Hamas het nog steeds gebruikt als basis?
Hoeveel wapens vind je normaal gesproken in een ziekenhuis?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israëli propaganda isn't what it used to be![]()
Maar dit soort shite is er dan ook voor om mensen die toch al Israël steunen tevreden te houden, die mensen zeggen nu "zie je nou wel, israel had toch gelijk". Dit soort propaganda is niet zo zeer om mensen die kritisch zijn over het Israëlische handelen te overtuigen.
[ twitter ][ twitter ]
Ook het 'gebruiken' is relatief. Kan best zijn dat ze daar zijn geweest om personeel te intimideren en het ziekenhuis hebben willen overnemen. Maar nergens lees/zie ik bewijs dat dat ze gelukt is en dat ze daar een concrete basis hadden.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nog steeds.
Dus bij jou is het:
Ja, ze hebben ze wel gebruikt, maar zou zomaar kunnen dat ze daar mee opgehouden zijn?
Zou je concreet kunnen maken wat dan overtuigend bewijs is voor jou?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar nergens lees/zie ik bewijs dat dat ze gelukt is en dat ze daar een concrete basis hadden.
Beeldmateriaal van de tunnels bijvoorbeeld en dan duidelijk maken dat die zich onder het ziekenhuis bevinden.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou je concreet kunnen maken wat dan overtuigend bewijs is voor jou?
quote:Op donderdag 16 november 2023 08:03 schreef theunderdog het volgende:
De agressie die iemand als Piers Morgan omtrent dit conflict over zich heen krijgt is ongelofelijk. Beide kanten zijn buitengewoon ontevreden over hem. pro-Palestijnse kant omdat hij van mening is dat Israel het recht heeft terug te slaan na 7 oktober, en hij de tragedie van de Gazanen (wat absoluut een tragedie is, ook volgens hem) geen genocide wil noemen (wat het ook niet is). En van de andere kant, omdat hij van mening is dat de constante uitbouw van nederzettingen op de Westbank en de daarbij komende kolonisten-geweld moet stoppen.
Piers probeert consequent zo neutraal mogelijk te blijven in deze wespennest. Nodigt mensen van beide kanten uit hun verhaal te doen, en tegen elkaar te discussiëren. Wat een journalist. Geweldig.
Er zijn genoeg beelden van die tunnels?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:14 schreef theunderdog het volgende:
Beeldmateriaal van de tunnels bijvoorbeeld
Eh..... hoe.. werkt dat?quote:en dan duidelijk maken dat die zich onder het ziekenhuis bevinden.
afhankelijk van het land en de wapenwetten. In de VS komt het wel vaker voor zou Hamas dat voorbeeld gevolgd hebben?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel wapens vind je normaal gesproken in een ziekenhuis?
Jij denkt dat de man in die video de operatie in zijn eentje heeft gedaan?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zijn genoeg beelden van die tunnels?
Bv deze:
[..]
Eh..... hoe.. werkt dat?
Lijkt me zonneklaar dat als je filmt in de tunnels, je niet kan zien wat er boven zit?
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat de man in die video de operatie in zijn eentje heeft gedaan?
Ah, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
afhankelijk van het land en de wapenwetten. In de VS komt het wel vaker voor zou Hamas dat voorbeeld gevolgd hebben?![]()
N.J. hospital marketing director arrested after a cache of 39 guns and ammo are found in an office closet
Maar goed, beeldmateriaal van tunnels is dus geleverd?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat de man in die video de operatie in zijn eentje heeft gedaan?
Piers, ik vind hem wel helder in dit geval.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:16 schreef Alloch87 het volgende:
[..]![]()
Het enige wat Pierce doet is zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |