Dat was juist de afsluiting toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 07:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Klopt, maar het begon met de vegas-style introductie van de coureurs.
Hij moet mijn shifts overnemenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
Ben jij toch nog niet wakker
Natluikatje
Indianapolis 2005 heeft ook niet meegeholpen in de populariteit voor de F1 in Amerika. Na dat akkefietje heeft het flink wat jaren geduurd voordat de F1 terugkeerde naar de VS.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:08 schreef Jane het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb in principe helemaal geen moeite met concerten en andere feestelijkheden die rondom welke GP dan ook georganiseerd worden en waarmee mensen zich vermaken. Niet in Las Vegas, niet in Zandvoort of waar dan ook.
Ik denk alleen wel dat wat wantrouwen richting de Amerikanen gerechtvaardigd is. F1 moet en zal populair worden in de VS, zo lijkt het. Op grote schaal. Maar waarom is het dat al niet? Het is niet dat ze niet van racende auto's houden.
Waarschijnlijk zijn er diverse redenen, maar persoonlijk denk ik dat ze vinden dat er te weinig gebeurt. Te weinig spectaculaire crashes, te weinig verschillende winnaars, te weinig het gevoel dat 'iedereen kan winnen', enzovoort. Dingen als strategiespel en het feit dat het feitelijk een constructeurskampioenschap is, past minder bij de Amerikaanse smaak.
De wetenschap dat de Amerikanen ooit Pro Wrestling hebben uitgevonden, omdat ze de echte sport te saai vonden en liever naar gefixte matches keken, maakt toch dat ik er niet helemaal gerust op ben wat ze met F1 van plan zijn. Sport mag dan gelden als entertainment, maar de grens waar er geen sprake meer is van sport ligt in de VS op een ander punt dan wat we in Europa doorgaans acceptabel vinden.
1 jaarquote:Op donderdag 16 november 2023 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis 2005 heeft ook niet meegeholpen in de populariteit voor de F1 in Amerika. Na dat akkefietje heeft het flink wat jaren geduurd voordat de F1 terugkeerde naar de VS.
De Grand Prix Formule 1 van de Verenigde Staten 2006 werd gehouden op 2 juli 2006 op Indianapolis Motor Speedway in Indianapolis.quote:
Daarna duurde 6jaar voordat het terugkeerde op Austinquote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
De Grand Prix Formule 1 van de Verenigde Staten 2006 werd gehouden op 2 juli 2006 op Indianapolis Motor Speedway in Indianapolis.
2007 was er ook een race.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna duurde 6jaar voordat het terugkeerde op Austin
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:28 schreef Zorro het volgende:
Het zou me alvast niks verbazen als er bijzonder snel geel/SC geregeld wordt dit weekend.
Dat is gewoon hun cultuur, daar moet je gewoon respect voor hebben.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu de F1 Amerikaanse handen is willen ze het groot maken in de VS. Dat snap ik ook wel, maar sommige dingen zijn wel heel erg cringe.
Helaas werkt deze cringe in de VS omdat het zo'n achterlijk land is.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu de F1 Amerikaanse handen is willen ze het groot maken in de VS. Dat snap ik ook wel, maar sommige dingen zijn wel heel erg cringe.
Ik hoop met je mee!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Van alle entertainment rondom een race krijg ik normaal ook vrij weinig mee, dus snap ook niet waarom het dan nu opeens een probleem moet zijn. Ben vooral benieuwd hoe de race gaat zijn, een nieuw circuit is altijd spannend, het kan of de meest spectaculaire race van het jaar worden of een slaapverwekkend optochtje. Ik denk dat het stiekem best een leuke race kan gaan worden.
Wij hebben pas cultuur met Snollebollekes en Andre Rieuquote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helaas werkt deze cringe in de VS omdat het zo'n achterlijk land is.
Ik vind het maar uit zien als een Gran Turismo 1 circuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |