Zeker.quote:
Oh ja, die zag je (denk ik) in het voorstukje.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:39 schreef RipCity het volgende:
Studenten bedonderen First Dates: vrienden doen alsof ze elkaar niet kennen en hebben nepdate op tv
https://www.ad.nl/show/st(...)date-op-tv~ad359b63/
Tja eentje ziet er ook uit als een haaiquote:Op donderdag 16 november 2023 16:39 schreef RipCity het volgende:
Studenten bedonderen First Dates: vrienden doen alsof ze elkaar niet kennen en hebben nepdate op tv
https://www.ad.nl/show/st(...)date-op-tv~ad359b63/
Eigenlijk wel super gezellig en nice!quote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen we nog wel als groep op de achtergrond komen eten? Dan kennen we elkaar toch niet.
Jezelf lekker expressen en pronounenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk wel super gezellig en nice!
Misschien wel leuk om een x een meeting te hebben van het clubje criticastersquote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen we nog wel als groep op de achtergrond komen eten? Dan kennen we elkaar toch niet.
Fijn dat je t even zegtquote:Op donderdag 16 november 2023 19:17 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Zit in de kroeg aan een goud gele kletser. Fijne avond allen ! Proost en geniet van jullie avond 😘
Op een leuke date!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:17 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Zit in de kroeg aan een goud gele kletser. Fijne avond allen ! Proost en geniet van jullie avond 😘
Een vaasje?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:17 schreef Gibson88 het volgende:
Haai ik neuk allesquote:Op donderdag 16 november 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezelf lekker expressen en pronounen
Ik schrik me rot.quote:
Fok! Is presentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |