quote:Op donderdag 16 november 2023 22:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans heeft helaas ook zijn handen vol aan dit soort types die alleen maar tegen alles zijn:
[ afbeelding ]
Zo is ze dag in dag uit bezig.quote:
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Morgen weer protesteren voor de Oeigoeren en onderdrukte moslims in Indiaquote:Op donderdag 16 november 2023 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo is ze dag in dag uit bezig.
Daarom geloof ik nooit dat die samenwerking tussen GL en PVDA goed blijft gaan, dit soort activistische debielen willen helemaal geen oplossingen. Hun wil is wet en de rest is een racist, witte boomer, etc. etc.
Ja, eens.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Was ook een beetje drie tegen één op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met Franske.
Dat laat hij zijn assistent doen, stel je voor dat hij vervelende vragen krijgt van de trucker bij de koffiehoekquote:Op donderdag 16 november 2023 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans stopt op weg van Heerlen naar Den Haag bij elk tankstation om bananenschuimpjes te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |