abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2023 @ 14:28:54 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211324602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:39 schreef superniger het volgende:
FOPHEF.
Is gewoon allemaal legaal tussen volwassenen.
Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211327317
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volgens hem, maar volgens haar?
Dat vraagteken staat er niet voor niks, je weet het dus niet? Even wachten met de moraalridder uithangen tot je het wel weet?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 november 2023 @ 20:08:01 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211327633
Dit had überhaupt nog helemaal geen gate-status moeten krijgen. Dat is iets dat organisch behoort te verlopen. Zo zie je maar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211328271
"DIt haD üBErhAuPt nOg HELemaAl geEN gaTE-sTaTUs MoETeN krIJgen" Mogen Smurfen dat zelf bepalen :{w
pi_211328990
Vervelend mannetje met minderwaardigheidscomplex.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211329130
Dit zou wel karma voor deze überkneus zijn. Met zijn moreel verheven gedweep altijd.
  zaterdag 18 november 2023 @ 06:16:11 #82
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211330725
Nou de beste man had duidelijk een punt over de domrechtse zuil. 'Deze man deugt, dus hij moet kapot!' En de betreffende juice: man is aangetrokken tot vrouwen, maar waagt het progressieve standpunten te verkondigen!
pi_211333824
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2023 06:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nou de beste man had duidelijk een punt over de domrechtse zuil. 'Deze man deugt niet, dus hij moet kapot boontje komt om z'n loontje!' En de betreffende juice: man is aangetrokken tot vrouwen legt het aan met jonge meiden en heeft maling aan de corona-adviezen, maar waagt het progressieve standpunten te verkondigen anderen de les te lezen!
Ik heb het even voor je gefixt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 18 november 2023 @ 13:31:00 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211334407
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Claudia toch, ben jij zo'n rechtse rakker ja? :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211334723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Claudia toch, ben jij zo'n rechtse rakker ja? :D
Rechts-progressief, heb ik gisteren geleerd, in hetzelfde hokje als D66. Dus ik ben een deugdzaam mens. *O*
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:44:11 #86
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211335812
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Jonge meiden. _O-
Corona-adviezen. _O-

Damn je zal maar zo moeten zoeken naar iets om iemand die je stom vindt kapot te maken. En even later weer janken over cancelcultuur zeker. :')
pi_211336475
Waarom hebben sommige het toch over kapotmaken. Dit is gewoon gniffelen, lekker erover roddelen en weer door. Het staat in SHO.

c_/
pi_211337161
#muteSanderSchimmelpenis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 november 2023 @ 18:24:25 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211337196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:57 schreef potjecreme het volgende:
"DIt haD üBErhAuPt nOg HELemaAl geEN gaTE-sTaTUs MoETeN krIJgen" Mogen Smurfen dat zelf bepalen :{w
Ik zal iets gemist hebben, maar ik heb de hele tijd al geen idee waar ‘smurfen’ vandaan komt.

En ik vind gewoon dat dit absoluut nog geen gate-status had moeten krijgen. Dat mag ik toch gewoon zelf bepalen? Er gebeurt niet eens wat, :').
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211337751
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zal iets gemist hebben, maar ik heb de hele tijd al geen idee waar ‘smurfen’ vandaan komt.

En ik vind gewoon dat dit absoluut nog geen gate-status had moeten krijgen. Dat mag ik toch gewoon zelf bepalen? Er gebeurt niet eens wat, :').
Sander is niet een hele grote man. Daarom wordt hij door sommigen uitgemaakt voor ‘smurf’. Ik heb eens gelezen dat hij 1.76 meter is ofzo, dus zo’n kleintje is hij nu ook weer niet.
Is dat zo?
pi_211338248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:20 schreef DrDentz het volgende:
#muteSanderSchimmelpenis
Hij heeft mij al geblockt op Twitter dus dat is makkelijk
pi_211339999
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Smallish het volgende:

[..]
Sander is niet een hele grote man. Daarom wordt hij door sommigen uitgemaakt voor ‘smurf’. Ik heb eens gelezen dat hij 1.76 meter is ofzo, dus zo’n kleintje is hij nu ook weer niet.
Ach flauw dat ze hem steeds kaboutertje noemt. Zij is echt zo’n pester. Kan nog als je 16 bent, maar ze is al 34 of zo. 😆
pi_211340246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Truien het volgende:

[..]
Ach flauw dat ze hem steeds kaboutertje noemt. Zij is echt zo’n pester. Kan nog als je 16 bent, maar ze is al 34 of zo. 😆
Hij noemde haar toverkol. Zij vond kaboutertje hierdoor wel passend in haar schrijfsel.

twitter

[ Bericht 43% gewijzigd door potjecreme op 18-11-2023 21:42:50 ]
pi_211340421
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hij noemde haar toverkol. Zij vond kaboutertje hierdoor wel passend in haar schrijfsel.

[ twitter ]
Ah ja okee, dan begrijp ik het wat beter van haar. Blijven allebei kinderachtig wat mij betreft, maar ach. 😋
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:47:38 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211340461
Totaal oninteressante man, snap niet dat hij zoveel podium krijgt

Idem voor Coldenwijer natuurlijk, maar dat spreekt voor zich
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 19 november 2023 @ 01:35:17 #96
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_211342946
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:47 schreef Molo het volgende:
Totaal oninteressante man, snap niet dat hij zoveel podium krijgt

Ik vind het juist een bijzonder intelligent smurfje en ook vaak 'n leuke gast. Soms een ettertje, maar da's wel goed voor de balans in zijn geval, denk ik..

Heb de indruk dat de meeste meiden in dit topic wel met 'm van bil zouden gaan als hij ze zou dm-en. Of minstens even een hand door z'n haar willen halen. *; . "Jammer voor Lotta, had ze maar hier moeten gaan wonen met 'm."

love & heet
  zondag 19 november 2023 @ 01:58:35 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_211343018
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Op mij komt hij over als een bevoorrechte, intelligente en behoorlijk aanwezige persoon met een eigen mening.
En dan niet anoniem op een internetforum.

Kan mij voorstellen dat hij ingecalculeerd heeft dat 'Yv' ( :') ) deze non-gate fatwa over hem uit zou gaan roepen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 19 november 2023 @ 08:10:16 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211344181
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 01:58 schreef APK het volgende:
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Op mij komt hij over als een bevoorrechte, intelligente en behoorlijk aanwezige persoon met een eigen mening.
En dan niet anoniem op een internetforum.

Kan mij voorstellen dat hij ingecalculeerd heeft dat 'Yv' ( :') ) deze non-gate fatwa over hem uit zou gaan roepen.
:D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 19 november 2023 @ 08:12:59 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211344235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Smallish het volgende:

[..]
Ah, ik dacht Kaboutertje. Is inderdaad niet zó klein dat zo’n bijnaam passend is. Ach ja. Ik vind het een grote (no pun intended) mafkees.
  zondag 19 november 2023 @ 10:54:30 #100
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211346064
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Waarom hebben sommige het toch over kapotmaken. Dit is gewoon gniffelen, lekker erover roddelen en weer door. Het staat in SHO.

c_/
Termen als 'jonge meiden' erin gooien is net als het misbruik van de term 'grensoverschrijdend gedrag' geen onderdeel van gniffelen of lekker roddelen en weer door. Dat zijn gewoon zeer smerige verdachtmakingen en dat toevallig tegen iemand wiens mening je niet aanstaat. Bovendien naar aanleiding van een column waar hij dit debiele gedrag onder de loep neemt.

Boeit mij niks waar het staat, dit is ook niet iets dat zich beperkt tot FOK! Het is de hele maatschappij waar we nu in leven en dat is een trieste gewaarwording. Maar wmb moet jij lekker gniffelen en roddelen hoor. Ik gun je je lolletje. Maar je deelt 'm wel met mensen met uiteenlopende motieven.
pi_211346197
nope

[ Bericht 99% gewijzigd door Deisyy op 19-11-2023 12:02:41 ]
pi_211363316
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Rechts-progressief, heb ik gisteren geleerd, in hetzelfde hokje als D66. Dus ik ben een deugdzaam mens. *O*
Wat denk jij dat Sander is dan?

Ik luister wekelijks zijn podcast en ik lees zijn Volkskrantcolumns (die overigens zo'n beetje de beste columns zijn die je anno nu kan vinden) en ik heb hem alleen nog maar op heel redelijke standpunten kunnen betrappen. Ik denk niet dat hij ver af zit van D66/rechts-progressief.

Oke, hij noemt wat vaak mensen domrechts en domme lul op Twitter maar voor de rest ben ik #teamSanderalltheway, een van de weinigen die alles nog een beetje helder ziet.
Koel en donker bewaren
pi_211364502
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik luister wekelijks zijn podcast en ik lees zijn Volkskrantcolumns (die overigens zo'n beetje de beste columns zijn die je anno nu kan vinden) en ik heb hem alleen nog maar op heel redelijke standpunten kunnen betrappen. Ik denk niet dat hij ver af zit van D66/rechts-progressief.

Oke, hij noemt wat vaak mensen domrechts en domme lul op Twitter maar voor de rest ben ik #teamSanderalltheway, een van de weinigen die alles nog een beetje helder ziet.
Z'n standpunt ten aanzien van het belasten van vermogens is niet rechts. En ik stem niet op D66.

Ik heb z'n nieuwste column gelezen om te zien of hij sinds z'n tv-programma over sociale media z'n leven heeft gebeterd. Maar nee, die zat weer vol haat en scheldkanonnades. Hij zal wel denken dat hij de eigentijdse Hermans is.
pi_211364555
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Stemt volt dacht ik
pi_211364591
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Z'n standpunt ten aanzien van het belasten van vermogens is niet rechts. En ik stem niet op D66.

Ik heb z'n nieuwste column gelezen om te zien of hij sinds z'n tv-programma over sociale media z'n leven heeft gebeterd. Maar nee, die zat weer vol haat en scheldkanonnades. Hij zal wel denken dat hij de eigentijdse Hermans is.
Het is jammer dat je niet voorbij de 'haat en scheldkannonades' kunt kijken want de column is verder wel spot-on (als we het over dezelfde hebben dan, die over het SBS6-debat).
Koel en donker bewaren
pi_211364634
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het is jammer dat je niet voorbij de 'haat en scheldkannonades' kunt kijken want de column is verder wel spot-on (als we het over dezelfde hebben dan, die over het SBS6-debat).
Zijn opmerkingen over Wilders gingen te ver. De Volkskrant zou daar geen platform voor moeten bieden.

Voor wie zich afvraagt wat hij schreef: hij vond dat Wilders geen commentaar mag leveren op het wachtgeld dat Timmermans ontvangt omdat hij zelf op kosten van de Nederlandse belastingbetaler wordt beveiligd. Ik kan er een hoop over zeggen, maar dat doe ik maar niet omdat het hier geen POL is. Zoals ik eerder al schreef: Coldeweijer is een engel in vergelijking met Schimmelpenninck.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:15:11 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_211364635
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:47 schreef Claudia_x het volgende:

Ook even gelezen, prima column en dat lijkt mij ook het juiste platform daarvoor.
De domheid die hij waarneemt / ervaart mag wat mij betreft benoemd worden en ik denk dat hij bewust de wapens kiest waarmee hij zelf voortdurend bestookt wordt.

Maar misschien moeten we de discussie over zijn ranzige vreemdgaan met minderjarige kleine meisjes vlak voor de dagelijkse lockdown avondklok inging (en de ondraaglijke pijn die hij daarmee veroorzaakt bij zijn Zweedse partner de oestervisser die hij keer op keer weer teleurstelt met zijn gedrag) niet kapen met een discussie over zijn literaire capaciteiten en de vorm die hij kiest om zijn menig te uiten in zijn column.
  dinsdag 21 november 2023 @ 00:16:52 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_211364639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:15 schreef Claudia_x het volgende:

Zoals ik eerder al schreef: Coldeweijer is een engel in vergelijking met Schimmelpenninck.
Euh, lol.
Denk dat ik er verder maar niets over zeg.
pi_211364647
Ik loop achter, want klaarblijkelijk heeft hij een paar uur geleden verkondigd Twitter te verlaten.
pi_211364665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik loop achter, want klaarblijkelijk heeft hij een paar uur geleden verkondigd Twitter te verlaten.
Heel toevallig op het moment dat hij betrapt word. Als je jezelf zo verheven gedraagt dan is het niet echt verstandig om volle bak vreemd te gaan.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211364727
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 00:29 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Heel toevallig op het moment dat hij betrapt word. Als je jezelf zo verheven gedraagt dan is het niet echt verstandig om volle bak vreemd te gaan.
Nee, hij heeft een programma gemaakt over social media en zijn conclusie tijdens de laatste aflevering van vandaag was dat hij stopt met Twitter.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 november 2023 @ 01:20:13 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211364744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:02 schreef ludovico het volgende:
Vervelend mannetje met minderwaardigheidscomplex.
Als je uit zo een geslacht komt met zo’n een twijfelachtig verleden moet je heel stil gaan leven, net zoals de rest van de familie dat wel doet zoals bijvoorbeeld zijn oom Rutger
Maar nee dit sujet is overal mislukt en nu het zwarte schaap met te weinig hersens en teveel geld
Dat is een hele slechte combinatie
pi_211364842
Het is een naar mannetje.
Maar wat heeft hij nou eigenlijk fout gedaan?
Dat die geen strakke polderrelatie heeft?
Vakman pur sang
pi_211366059
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2023 01:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Als je uit zo een geslacht komt met zo’n een twijfelachtig verleden moet je heel stil gaan leven, net zoals de rest van de familie dat wel doet zoals bijvoorbeeld zijn oom Rutger
Maar nee dit sujet is overal mislukt en nu het zwarte schaap met te weinig hersens en teveel geld
Niet mee eens. Hij hoeft niet in de luwte te gaan leven en hij is een slimme gozer. Hypocrisie is wel een pijnpunt.
pi_211367115
twitter
pi_211368142
Dus meneer heeft een open relatie, en geniet van sex met jongere vrouwen. WAT is nou precies het probleem, Yvonne?
pi_211368462
quote:
En nu nog wachten op het bericht dat zijn instagramaccount gehackt is en dat hij nooit berichten heeft gestuurd naar al die vrouwen….
pi_211368468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 13:46 schreef Jauke het volgende:
Dus meneer heeft een open relatie, en geniet van sex met jongere vrouwen. WAT is nou precies het probleem, Yvonne?
Dat zijn partner niet op de hoogte is gesteld van die open relatie. 😅
pi_211368629
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef potjecreme het volgende:

c_/
Ik verbaas mij toch wel over hoe makkelijk mensen wat screenshots aannemen voor waarheid. :) Het toont de oprechte domheid en volgzaamheid zonder zelf na te denken van de massa.
pi_211368661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik verbaas mij toch wel over hoe makkelijk mensen wat screenshots aannemen voor waarheid. :) Het toont de oprechte domheid en volgzaamheid zonder zelf na te denken van de massa.
Tot nu toe zit ze er niet vaak naast. Dat helpt mee bij het serieus nemen van de screenshots.
pi_211368666
Maar is hij nou vreemdgegaan of niet ?
pi_211368697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Maar is hij nou vreemdgegaan of niet ?
Dat weten we niet. We weten niet wat de afspraak is tussen zijn partner en hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 21-11-2023 16:55:17 ]
pi_211370890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat weten we niet. We weten niet wat de afspraak is tussen zijn partner en hem.
Zijn partner? Is die ook nog homo?
Vakman pur sang
pi_211370947
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2023 01:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Welk verleden dan? En niet met wat tweetjes halve gare anonieme twitteraars komen nu
pi_211371124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Welk verleden dan? En niet met wat tweetjes halve gare anonieme twitteraars komen nu
Dus omdat je zelf geen algemene ontwikkeling hebt moet een ander met argumenten komen waarbij jij bepaalt waar die aan moeten voldoen. Tja dat is ook een manier om met anderen om te gaan.
pi_211371189
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zijn partner? Is die ook nog homo?
Waarom koppelen mensen "partner" aan homo zijn?
pi_211371199
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom koppelen mensen "partner" aan homo zijn?
Omdat alleen homo’s het hebben over “partners”.
pi_211371215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:06 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Omdat alleen homo’s het hebben over “partners”.
Nee hoor.
pi_211371267
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:00 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dus omdat je zelf geen algemene ontwikkeling hebt moet een ander met argumenten komen waarbij jij bepaalt waar die aan moeten voldoen. Tja dat is ook een manier om met anderen om te gaan.
Iemand die dit gelul kan volgen? Ik niet namelijk
pi_211371287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:11 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Iemand die dit gelul kan volgen? Ik niet namelijk
Dat was al wel duidelijk hoor.
pi_211372244
quote:
Hij vindt het zo kut dat hij in de periode na de opnames (en dus tot die conclusie was gekomen) tot de laatste uitzending nog wel twitterde. Klinkt mij als een "op 1 januari ga ik stoppen met roken".

Die gaat gewoon verder vapen op Instagram ruzie maken :D
pi_211376700
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:00 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Ik heb geen algemene ontwikkeling, wat heeft Sander persoonlijk en ome Rutger (ik heb ook een rare oom, waarvan ik aanneem dat mensen mij niet afrekenen op zijn maffe gedrag) precies misdaan?
pi_211391407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hij vindt het zo kut dat hij in de periode na de opnames (en dus tot die conclusie was gekomen) tot de laatste uitzending nog wel twitterde. Klinkt mij als een "op 1 januari ga ik stoppen met roken".

Die gaat gewoon verder vapen op Instagram ruzie maken :D
Z'n Instagram stories staan alweer vol :D
pi_211743198
Ik had zijn verhalen op Instagram uitgezet, maar krijg nu te zien dat ie op Threads zit en daar weer net zo woedend en tierend tekeer gaat als op Twitter :').
  Redactie Frontpage maandag 25 december 2023 @ 13:06:47 #137
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_211743238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Aangezien dit allemaal vrijwillig en wederzijds is zie ik de nieuwswaarde niet zo.

De kans bestaat zelfs dat ze idd een soort van open relatie hebben door de afstand tussen hun in.
Dat ze dat verder niet aan de grote klok hebben willen hangen is niet ondenkbaar.
Alsof die doos van een Yvonne ooit iets brengt met nieuwswaard? Roddels delen om centen mee te graaien, dat is het enige dat ze doet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_211743242
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 13:02 schreef Regilio_ het volgende:
Ik had zijn verhalen op Instagram uitgezet, maar krijg nu te zien dat ie op Threads zit en daar weer net zo woedend en tierend tekeer gaat als op Twitter :').
Natuurlijk, die mongool moet toch ergens een podium hebben waar hij zijn haat kan spuwen zonder dat hij tegengas krijgt.
  maandag 25 december 2023 @ 13:13:07 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_211743311
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_211743318
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 01:58 schreef APK het volgende:

Zijn eerste tweet over Yvonne was destijds positief. Toen was ze nog niet zo groot. Heeft misschien wel wat geholpen bij haar populariteit. Toen had ze net een filmpje over Anna Nooshin online gezet.

Tsja, het kan verkeren.

Deze hele vreemdgaan gate blijft een beetje sneu. Het zal me niet verbazen als hij wel vreemdgaat, tenzij open rela zoals half Amsterdam.
  woensdag 27 december 2023 @ 23:16:15 #141
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_211786902
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Geniaal _O- :') :D
"geniaal" :P

Ik had ze beiden klappen gegeven als ik smurfje zou zijn (8>
love & heet
pi_211787561
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Geniaal _O- :') :D
2e rangs BNers die uit armoede elkaar naar beneden halen….
Cool.
Vakman pur sang
pi_211790594
quote:
Is dit niet die gast die iedereen domrechts en kansloos en weet ik wat noemt op Twitter? Beetje pot verwijt de ketel hier. Oh maar de "admin" staan niet aan zijn kant want zijn rechts. Dat zal het zijn dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')