Ik ook!quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:59 schreef TLC het volgende:
Ik kreeg vroeger als kind zoveel jeuk van engelenhaar
Als ik eraan terugdenk krijg ik er nog de kriebels vanquote:
JA SJIMMIE DE KERSTGOD HIERquote:
ZEG WIL JIJ MIJN KERSTSTER ZIEN?quote:
Die van dud0r staat jaar in jaar uit elke dag al.quote:
Goedemorgen lieverdquote:Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef dud0r het volgende:
GOEDEMORGEN FEEVRIENDJES EN VRIENDINNETJES!!!!
ik vind sneeuw vooral leuk om naar te kijken. zodra ik er doorheen moet wordt het toch een stuk minderquote:Op maandag 27 november 2023 09:53 schreef Donna het volgende:
Morning!
Sneeuw op komst las ik. Jippie!
quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die van dud0r staat jaar in jaar uit elke dag al.
Graag vanaf woensdagquote:Op maandag 27 november 2023 09:53 schreef Donna het volgende:
Morning!
Sneeuw op komst las ik. Jippie!
Ohjaaaa, snap ik. Nou het begint hier vanmiddag al, maar geloof dat het niet blijft liggen. Dus hopelijk heb je geluk!quote:Op maandag 27 november 2023 10:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag vanaf woensdag
Ik heb morgen motorexamenEn wil graag dat deze doorgaat
True true.quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind sneeuw vooral leuk om naar te kijken. zodra ik er doorheen moet wordt het toch een stuk minder
FEE / Show hier je kerstboom 2023quote:
Van mij mag het nog even wegblijvenquote:Op maandag 27 november 2023 10:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohjaaaa, snap ik. Nou het begint hier vanmiddag al, maar geloof dat het niet blijft liggen. Dus hopelijk heb je geluk!
Ja in het weekend ook niet graag. dan moet ik naar het zuiden rijden voor een uur.quote:Op maandag 27 november 2023 10:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
FEE / Show hier je kerstboom 2023
[..]
Van mij mag het nog even wegblijven
Liever in het weekend
ow, nou dan pas met kerst ofzoquote:Op maandag 27 november 2023 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja in het weekend ook niet graag. dan moet ik naar het zuiden rijden voor een uur.
Ja zoiets is prima.quote:
Alsof 90% van de mensen het wel snapt in perfecte weersomstandighedenquote:Op maandag 27 november 2023 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zoiets is prima.
Mensen vergeten spontaan hoe ze moeten rijden met regen, laat staan als het sneeuwt
quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof 90% van de mensen het wel snapt in perfecte weersomstandigheden![]()
Dan rijdt het grootste gedeelte nog als mongolen![]()
Dat percentage is nog steeds groter dan degene die kunnen rijden met sneeuw of regenquote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof 90% van de mensen het wel snapt in perfecte weersomstandigheden![]()
Dan rijdt het grootste gedeelte nog als mongolen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |