Ja, dat kans is aanwezig, ik ben ook vaak ziek in de vakantiequote:Op dinsdag 12 december 2023 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zul je zien dat als mijn vakantie deze vrijdag begint, ik ziek word
Schoonmaken en wandelen (als het weer mee zit). En natuurlijk veel uitstellen dat ik ga schoonmaken en in plaats daarvan Sims spelen. Heb jij nog speciale plannen? Kerst vieren met familie?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat kans is aanwezig, ik ben ook vaak ziek in de vakantie
Maar hoop van niet voor je!
Ga je nog leuke dingen doen?
How Christmas Tree Farms Can Help Wildlifequote:With intense development pressures and accelerating loss of natural woodlands, he said, tree farms can provide habitats for wildlife, especially birds and mammals that prefer open spaces at forest edges.
Jep, weekend en 1e kerstdag met broer en ouders, lekker rustig. Zal wel gourmetten worden en dat vind ik helemaal prima!quote:Op donderdag 14 december 2023 15:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Schoonmaken en wandelen (als het weer mee zit). En natuurlijk veel uitstellen dat ik ga schoonmaken en in plaats daarvan Sims spelen. Heb jij nog speciale plannen? Kerst vieren met familie?
Ja, maar kunstbomen vind ik gewoon veel makkelijker.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:22 schreef devzero het volgende:
Las dit vanmorgen in de krant:
[..]
How Christmas Tree Farms Can Help Wildlife
Interresant artikel dat Kerstboomkwekerijen veel dieren aantrekken en het regelmatig kappen van die bomen (en herplanten) beter voor de natuur is dan kunstmatige kerstbomen die vaak van plastic zijn gemaakt.
Kunstbomen zijn inderdaad makkelijk. Gewoon losse stukken in elkaar zetten ipv een boom van bijna 2m naar je huis slepen. Geen water geven vs bijna iedere dag water geven in de eerste paar weken. Geen naalden die loslaten tegenover het hele jaar nog naalden vinden zelfs al is de boom al een half jaar het huis uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar kunstbomen vind ik gewoon veel makkelijker.
Maar wel mooi dat ook eens gesteld wordt dat kerstbomen helemaal zo slecht nog niet zijn.
Gourmetten kan best lekker (en gezellig) zijn. En gamen mag gewoon de hele kerstvakantiequote:Op donderdag 14 december 2023 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jep, weekend en 1e kerstdag met broer en ouders, lekker rustig. Zal wel gourmetten worden en dat vind ik helemaal prima!2e kerstdag naar een vriend.
En daarna lekker slechte films kijken en/of gamen. Zou ik liever het hele weekend doen, maar ja, dat is ook wat raar
Ik heb alleen officieel geen kerstvakantie.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gourmetten kan best lekker (en gezellig) zijn. En gamen mag gewoon de hele kerstvakantie
Je moet werken tussen kerst en nieuwjaar? Kun je nog wel een paar dagen vrij nemen?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb alleen officieel geen kerstvakantie.
Ja, het is een beetje raar, ik werk nu 9 uur per week, op maandag woensdag vrijdag. Woensdag 27 dec. heb ik vrij genomen, maar het is onduidelijk of ik dan op donderdag en vrijdag mn 9 uur moet halen. Of misschien dat ik toch vakantie-uren in ga zetten, maar dat voelt een beetje raar, omdat ik al amper werk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet werken tussen kerst en nieuwjaar? Kun je nog wel een paar dagen vrij nemen?
Mijn vakantie gaat morgen in en ik hoef pas op de 3devan Januari weer te beginnenMezelf kennende zal ik vast nog wel wat werk gaan doen in de tussentijd
Als je woensdag vrij bent, waarom zou je dat moeten inhalen? Of verplaats je alleen je werkdag van woensdag naar donderdag?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje raar, ik werk nu 9 uur per week, op maandag woensdag vrijdag. Woensdag 27 dec. heb ik vrij genomen, maar het is onduidelijk of ik dan op donderdag en vrijdag mn 9 uur moet halen. Of misschien dat ik toch vakantie-uren in ga zetten, maar dat voelt een beetje raar, omdat ik al amper werk.
Ik werk bij een universiteit en klassen zijn na deze week afgelopen voor het semester. Dus tot begin januari zijn er toch geen studenten. Gevolg is dat veel professoren thuis gaan werken en veel staf vrijneemt. Voor de universiteit is het dan goedkoper om iedereen vrij te geven, in plaats van de gebouwen warm te houden voor maar een handvol mensen.quote:Jij hebt wel lekker lang vakantie! Dacht dat ze in de VS niet zo van de vakanties zijn eigenlijk.
Hey Dev lang geleden man. Hoe is het?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je woensdag vrij bent, waarom zou je dat moeten inhalen? Of verplaats je alleen je werkdag van woensdag naar donderdag?
Je krijgt vakantie-uren om ze te gebruiken! Dus gewoon vrij nemen en niet donderdag terug komen naar werk.
[..]
Ik werk bij een universiteit en klassen zijn na deze week afgelopen voor het semester. Dus tot begin januari zijn er toch geen studenten. Gevolg is dat veel professoren thuis gaan werken en veel staf vrijneemt. Voor de universiteit is het dan goedkoper om iedereen vrij te geven, in plaats van de gebouwen warm te houden voor maar een handvol mensen.
Bijna vakantiequote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey Dev lang geleden man. Hoe is het?
Lekker man. Ik moet na deze week nog 2 weken aan de arbeid en dan mag ik genieten van een welverdiende vakantie.quote:
Je werkt tijdens kerst?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man. Ik moet na deze week nog 2 weken aan de arbeid en dan mag ik genieten van een welverdiende vakantie.
niet met kerst zelf, wel gewoon tussen kerst en oudjaar.quote:
Haagsquote:Op donderdag 14 december 2023 20:03 schreef Haags het volgende:
[..]
niet met kerst zelf, wel gewoon tussen kerst en oudjaar.
Die week is verder toch waardeloos om vrij te zijn.
Waar houdt je vrouw van? Heeft ze bepaalde hobbies? Misschien kun je iets creatiefs maken, bv fotos verzamelen en dan een leuke collage maken?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand nog leuke ideeën voor een kerstcadeau voor vrouwlief? Mijn creativiteit laat me in de steekTot ongeveer 50 piek
Wilde zo'n hangertje / armbandje met micro-afbeelding, maar daar zit een levertijd op van 2 weken
Het moet eigenlijk in dit doosje passen (ongeveer 15x15x15cm ge-3d-printquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar houdt je vrouw van? Heeft ze bepaalde hobbies? Misschien kun je iets creatiefs maken, bv fotos verzamelen en dan een leuke collage maken?
Ik geef meestal erg praktisch, dus ik zal eerder een nieuwe wasmand dan een parelketting geven
Dat is echt tof! Dan is een kettinkje wel leuk, misschien even bij een juwelier langs lopen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk in dit doosje passen (ongeveer 15x15x15cm ge-3d-printMoet ze eerst 20 boutjes losmaken met een verstopt sleuteltje
). Zal dus wel iets van een sieraad worden
[ afbeelding ]
Kind krijgt in ieder geval weer veel te veel. Stapels LEGO. Dino's. Weet ik het allemaal. Ik krijg een bordspel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo.. alle kerstcadeautjes zijn klaar. Alleen nog inpakken![]()
Twee boeken, een telefoonhoesje en twee gehaakte knuffels. Nu hopen dat het in de smaak valt
mag je zelf ook gewoon mee spelen hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind krijgt in ieder geval weer veel te veel. Stapels LEGO. Dino's. Weet ik het allemaal. Ik krijg een bordspel.
Lilak krijgt ook nog wat maar dat ga ik hier niet neerzetten want dan weet ze wat het is
Ik vind de Minecraft LEGO niet zo interessantquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mag je zelf ook gewoon mee spelen hoor
Eens. Dat is echt super lelijk ook.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind de Minecraft LEGO niet zo interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |