Dat mag toch?quote:
Ik had het topic al vol willen maken door op jouw post een antwoord te gevenquote:
En wel hetzelfde ongeveer als jijquote:
Een halve minuut.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Duurde wel ff bij mevrouw sjalotje
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt? het voelde als een eeuwigheid
De ONZ SC wordt ook vaak gekaapt hoor.quote:
Ik hoor nog geen klachten...?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.
Daarom heb ik een halve minuut zinloos op mijn toetsenbord lopen rammenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.
Het valt vooral op dat HappyCharly geen nieuwe opentquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:10 schreef Sally het volgende:
kijk maar eens in Topicreeks: [ONZ-SC]
Hoe vaak de LAPO ook het nieuwe topic opent.
Best vaak toch? Maar daar zie je niet of iemand anders heeft geopend, omdat degene die lapo had het niet doorhad en er dus minuten overheen gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:10 schreef Sally het volgende:
kijk maar eens in Topicreeks: [ONZ-SC]
Hoe vaak de LAPO ook het nieuwe topic opent.
Ohja ik hou niet zo van openenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het valt vooral op dat HappyCharly geen nieuwe opent
Dit snap ik inderdaad welquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Plus vaak heb ik pas door dat t lapo was op t moment dat niemand reageert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |