Veel mensen die de VVD links vinden,quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms voel er ook niet linkse mensen in dit topic zijn. Ik kan het natuurlijk mishebben.
Dat kan zeker, ik ben in ieder geval iets linkser op dat eerste dan op dat laatste.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.
Nee animal crossing dan weer niet. Ook geen Disney, dat valt weer mee.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook animal crossing?![]()
Als je lief bent, vervalt alle kritiek hier altijd.
Daar hebben we videoland voor. Al gezien. Saaie aflevering.quote:
We hebben belooft alleen dat meisje helemaal kapot te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee animal crossing dan weer niet. Ook geen Disney, dat valt weer mee.
Maar goed, ik wacht wel eerst de date van cherrycoke af, zien hoe aardig iedereen dan is
Nee zo werkt dat niet. Maar we juichen wel voor @cherrycoke uiteraard.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
We hebben belooft alleen dat meisje helemaal kapot te maken.
Ik vanmiddag effe geknald, was wel lekkere sessie. Bovenarmen voel ik nogquote:Op woensdag 15 november 2023 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
7/10. Was wel een beetje te druk voor mij
Poefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |